Auteur Topic: Carlo Lanza  (218202 keer gelezen)

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #165 Gepost op: 09 januari 2017 – 20:53:26
Ik hoorde vandaag dat je ook al in de tv reclames zit...


Proud to wear lanza

De markt met sokken blijkt toch vrij lastig, ik ben er noodgedwongen iets bij gaan doen  8)

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #166 Gepost op: 13 januari 2017 – 11:52:05
Goedemorgen,

Ik ben van plan vandaag nieuwe inkoop te doen. Zoals hier al vaker geopperd, zal ik ook gaan kijken naar uitbreiding in de wol/zijde kousen. Maar zijn er nog specifieke kleurwensen op basis van katoenen kousen (nieuwe toevoeging) of sokken? Wellicht kan ik rekening houden met deze wensen.

Groet & dank alvast voor het meedenken.

Carlo

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #167 Gepost op: 13 januari 2017 – 14:22:25
Dit is trouwens het eerste display, met ingebouwd scherm en de video. Vandaag opgehaald. Een rib uit mijn lijf en een enorme zoektocht naar het juiste schermpje, maar ik ben tevreden :)

Goed weekend!


Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #168 Gepost op: 24 januari 2017 – 13:22:09
Heren,

Onderstaande variant ga ik in katoen inkopen (in eerste instantie kousen en zonder rib erin). Lijkt me wel een mooie toevoeging voor komend voorjaar/zomer. Wanneer je met me wil meedenken qua kleuren zou ik dat zeer waarderen. Ik kan alles natuurlijk alleen kiezen, maar vind het veel mooier om jullie te betrekken. Ga starten met 3 kleuren.



Deze foto is overigens wat bewerkt. In het echt is hij dark navy en zijn de kleuren van de bloemen iets meer ingetogen.

Onder de reacties zal ik deze variant verloten (dit is een M trouwens - 43-46). Heb je toevallig maat S dan regelen we wel een ander paar  :).

Groet & alvast bedankt,
Carlo

tjoena

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.639
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Carlo Lanza
Reactie #169 Gepost op: 24 januari 2017 – 13:25:57
Ik zou voor deze gaan, een bordeaux rode met donkerblauwe bloemetjes en een bruine met donkerblauwe bloemetjes. Ik zou het wel redelijk ingetogen houden, want anders ga je al snel van stijlvol naar happy socks.
Al met al ziet het er goed uit :).

Vicuρa

  • Gebruiker
  • Berichten: 272
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #170 Gepost op: 24 januari 2017 – 13:35:04
Vet Carlo.

Ik zie graag (1) antraciet met navy bloemetjes (2) donkerbruin met grijze bloemetjes (3) Navy met donkerbruine bloemetjes.

Ook ik denk dat je het het beste ingetogen kan houden. Van happy socks word ik niet happy.

summit

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.352
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #171 Gepost op: 24 januari 2017 – 13:40:18
En iets lichters voor de zomer, beige achtig?

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #172 Gepost op: 24 januari 2017 – 14:02:40
Keurige kleuren denk ik, alleen ben het wel met Summit eens. Misschien ook een iets lichtere kleur. 

Wat betreft Happy Socks. In mijn optiek blijf ik dezelfde koers varen en dat is klassiek, maar soms wel met een knipoog. Typisch voorbeeld hiervan waren de kerstsokken in december. Deze ingetogen bloem vind ik zelf nog steeds richting het klassieke gaan, maar dat is mijn mening.



Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.367
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #173 Gepost op: 24 januari 2017 – 14:18:12
No go voor mij.
Gewoon effen.

All Tatters

  • Gebruiker
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #174 Gepost op: 24 januari 2017 – 22:04:52
Donkergrijs (zoals je grijze wollen sokken, dat is een prima kleur!) met lichtblauwe bloemen
Donkergrijs met witte bloemen
Donkere zandkleur met donkerrode bloemen voor bij een zand/tankleurige broek.

De navy uit het voorbeeld is ook prima!

Bij sokken die gematcht worden met de broek moeten de sokken een donkerdere kleur hebben dan de broek, anders ziet het er niet goed uit. Daarom stel ik donkere kleuren voor.  :)

Tukkerstyle

  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #175 Gepost op: 25 januari 2017 – 05:20:03
Enthousiast, zou 'm meteen bij je bestellen. De minder donkerblauwe (Napolitaans) kleur op de afbeelding spreekt mij juist aan. Verdere voorkeuren: lichtgrijs met donkerblauwe bloem en hard- of grasgroen met donkerblauw bloemmotief.

Zie graag een berichtje wanneer ze te bestellen zijn.

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #176 Gepost op: 25 januari 2017 – 08:58:20
No go voor mij.
Gewoon effen.

Duidelijk Bogart  :mrgreen:

Enthousiast, zou 'm meteen bij je bestellen. De minder donkerblauwe (Napolitaans) kleur op de afbeelding spreekt mij juist aan. Verdere voorkeuren: lichtgrijs met donkerblauwe bloem en hard- of grasgroen met donkerblauw bloemmotief.

Zie graag een berichtje wanneer ze te bestellen zijn.

Ik neem je voorkeuren in overweging, bedankt!


Donkergrijs (zoals je grijze wollen sokken, dat is een prima kleur!) met lichtblauwe bloemen
Donkergrijs met witte bloemen
Donkere zandkleur met donkerrode bloemen voor bij een zand/tankleurige broek.

De navy uit het voorbeeld is ook prima!

Bij sokken die gematcht worden met de broek moeten de sokken een donkerdere kleur hebben dan de broek, anders ziet het er niet goed uit. Daarom stel ik donkere kleuren voor.  :)

Goede tips,  :thumbsup:

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #177 Gepost op: 27 januari 2017 – 09:40:14
Heren,

Onderstaande variant ga ik in katoen inkopen (in eerste instantie kousen en zonder rib erin). Lijkt me wel een mooie toevoeging voor komend voorjaar/zomer. Wanneer je met me wil meedenken qua kleuren zou ik dat zeer waarderen. Ik kan alles natuurlijk alleen kiezen, maar vind het veel mooier om jullie te betrekken. Ga starten met 3 kleuren.



Deze foto is overigens wat bewerkt. In het echt is hij dark navy en zijn de kleuren van de bloemen iets meer ingetogen.

Onder de reacties zal ik deze variant verloten (dit is een M trouwens - 43-46). Heb je toevallig maat S dan regelen we wel een ander paar  :).

Groet & alvast bedankt,
Carlo

Jongens, geloof het of niet maar ik heb zojuist echt alle namen van de forumleden die hadden gereageerd op een briefje geschreven, lootjes van gemaakt en in een doosje gedaan. Vervolgens heb ik hier 1 naam uitgehaald en dat was: Tukkerstyle. Van harte gefeliciteerd!

Ik heb best nog wel wat andere dingen te doen, maar vond dit wel de eerlijkste manier  :mrgreen:.

De kousen stuur ik je toe wanneer je me even je adres en tenaamstelling doorgeeft via PM. Het is dus een M (43-46) dus geef ook direct aan of dit je maat is. Anders regelen we iets anders.

Op de gekozen kleuren kom ik nog even terug. Bedankt voor de inspiratie in ieder geval.

Groet,
Carlo


Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #178 Gepost op: 27 januari 2017 – 11:16:16
Gisteren trouwens een sample binnen gekregen van een waszakje voor sokken. Ik denk dat het een utopie is dat mijn klant zijn sokken of kousen in een waszakje gaat doen, maar wellicht als ik er 1 meestuur dat men er wel het nut van gaat inzien en het daadwerkelijk gaat gebruiken.

Dit met als doel duurzaamheid te verbeteren. Daarnaast hoop ik een stukje waarde toe te voegen aan het product wat natuurlijk met veel zorg is gemaakt. Daarom ook de slogan:

made with care, wash with care

Uniek in de wereld, een waszak voor sokken  :)



Groet,
Carlo

Swann

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.575
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #179 Gepost op: 27 januari 2017 – 11:48:06
Alternatieve slogan:

Put a sock in it.