Auteur Topic: Carlo Lanza  (218355 keer gelezen)

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #150 Gepost op: 09 december 2016 – 15:50:50
Goedemiddag heren,

De afgelopen week ben ik o.a. bezig geweest om de laatste details te verwerken aan de film die is gemaakt. Uiteraard heb ik jullie feedback hierin meegenomen. Nogmaals dank daarvoor.

Dit is 'm geworden: www.carlolanza.com

Alvast een heel goed weekend.

Carlo

Vriend35

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.358
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #151 Gepost op: 09 december 2016 – 16:08:48
Filmpje ziet er super uit zo! Even zorgen dat de reclame aan het eind weg gehaald word.

Hamerhaai

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #152 Gepost op: 09 december 2016 – 16:09:39
Leuk filmpje!

Maar.. Is volgens mij via YT en begint met enige vertraging vanzelf te spelen, miss beter een grote play knop? Op het eind krijg ik zo'n raster met suggesties voor andere filmpjes en dat verfraait je site niet echt :)

Beginneling83

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.107
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #153 Gepost op: 09 december 2016 – 16:16:50
ja echt veel beter!
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #154 Gepost op: 09 december 2016 – 16:21:40
Een knop graag ja. Websites die uit zichzelf filmpjes of muziekjes beginnen te spelen, klik ik meteen weg.

Kruimeldief

  • Gebruiker
  • Berichten: 672
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #155 Gepost op: 09 december 2016 – 16:23:48
Een knop graag ja. Websites die uit zichzelf filmpjes of muziekjes beginnen te spelen, klik ik meteen weg.

Dit.

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #156 Gepost op: 09 december 2016 – 23:13:59
Leuk filmpje!

Maar.. Is volgens mij via YT en begint met enige vertraging vanzelf te spelen, miss beter een grote play knop? Op het eind krijg ik zo'n raster met suggesties voor andere filmpjes en dat verfraait je site niet echt :)

Heel irritant dat hij direct begint met afspelen. Wordt aan gewerkt. Net als het raster op het einde. Ben ik met je eens.

tjoena

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.639
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Carlo Lanza
Reactie #157 Gepost op: 10 december 2016 – 12:49:02
Top filmpje zo inderdaad! Kijkt een stuk lekkerder weg en het is leuk om het werk van ze te zien. Volgens mij had je die autoplay (verschrikkelijk irritant inderdaad, haha) er al uitgeklust, want hier deed hij het niet.
Al met al goed bezig!

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #158 Gepost op: 10 december 2016 – 16:34:09
Top filmpje zo inderdaad! Kijkt een stuk lekkerder weg en het is leuk om het werk van ze te zien. Volgens mij had je die autoplay (verschrikkelijk irritant inderdaad, haha) er al uitgeklust, want hier deed hij het niet.
Al met al goed bezig!

👍
Autoplay is er nog niet volledig uit. Wil er sowieso een play knop op hebben. Komt van de week. 

Goed weekend,
Carlo

tjoena

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.639
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Carlo Lanza
Reactie #159 Gepost op: 24 december 2016 – 18:50:36
Mooi, die 3-pack sokken. Erg mooie stof :). Dank je wel en ook fijne feestdagen!

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #160 Gepost op: 25 december 2016 – 09:24:46
Mooi, die 3-pack sokken. Erg mooie stof :). Dank je wel en ook fijne feestdagen!

Bedankt!  :thumbsup:

Dieter

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.245
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #161 Gepost op: 27 december 2016 – 20:59:14
Goed filmpje, Carlo! Leuk gedaan met wat drone-shotjes tussendoor. Het geheel doet fijn Italiaans aan en geeft letterlijk een kijkje in de ambacht achter de sokken. Autoplay is inmiddels opgelost volgens mij, nu nog de replay :)

Wie heeft dit filmpje gemaakt?
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #162 Gepost op: 27 december 2016 – 22:48:34
Goed filmpje, Carlo! Leuk gedaan met wat drone-shotjes tussendoor. Het geheel doet fijn Italiaans aan en geeft letterlijk een kijkje in de ambacht achter de sokken. Autoplay is inmiddels opgelost volgens mij, nu nog de replay :)

Wie heeft dit filmpje gemaakt?

Ha Dieter, bedankt voor je bericht. Replay wordt nog aan gewerkt :). Film is gemaakt door MRK in Zwolle  :thumbsup:.

Groet Carlo

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #163 Gepost op: 31 december 2016 – 10:51:44
Goedemorgen,
Bij deze wil ik jullie heel erg bedanken voor afgelopen jaar. SF is voor mij al een aantal jaren zeer waardevol omdat ik hier gewoon direct contact heb met de klant.

Dank dus voor alle kritische noten maar ook complimenten die het mogelijk maken om steeds weer iets beter te worden.

Komend jaar wordt het jaar van de waarheid. Zoals het er nu uitziet zal ik dan mijn baan gaan opzeggen en er volledig voor gaan. Zonder de steun van veel SF-ers was dit niet gelukt of veel later.

Een hele goede jaarwisseling toegewenst en veel geluk en gezondheid voor de komende jaren.

Groet Carlo

DennisM

  • Gebruiker
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #164 Gepost op: 09 januari 2017 – 20:43:58
Ik hoorde vandaag dat je ook al in de tv reclames zit...


Proud to wear lanza