Auteur Topic: Skoaktiebolaget  (9800 keer gelezen)

floriss

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.688
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Skoaktiebolaget
Reactie #30 Gepost op: 19 januari 2016 – 16:24:17
Leone heeft het over het niet kunnen houden aan levertijden en Chris over de kwaliteit van EG. Ik snap de koppeling niet helemaal.
Maar goed, is dit nou echt iets om nog uitgebreid over door te discussiëren?
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

guest45

  • Gast
Skoaktiebolaget
Reactie #31 Gepost op: 19 januari 2016 – 16:29:29
Meh, hij begint zelf door -ongevraagd- mede te delen dat hij meer informatie heeft, om dat vervolgens 'netjes' niet te delen. As I said: zeg dan niks. 
Nouja ik begin niet zelf. Anderen luchtten hun vermoedens die niet overeenkomen met wat ik gehoord heb. Ik reageer vervolgens op het verdwenen bericht dat het te maken zou hebben met schommelende kwaliteit. Met de kennis die ik heb zie ik er geen kwaad in om een ononderbouwde roddel te ontkrachten zonder me verder te mengen in de discussie. Maargoed blijkbaar kan dat niet dus voortaan zal ik jullie met vooronderstellingen laten aanmodderen.

floriss

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.688
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Skoaktiebolaget
Reactie #32 Gepost op: 19 januari 2016 – 16:30:44
op het verdwenen bericht dat het te maken zou hebben met schommelende kwaliteit.

The plot thickens...

 :mrgreen:
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

ML

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.523
    • Bekijk profiel
Skoaktiebolaget
Reactie #33 Gepost op: 19 januari 2016 – 16:42:22
Nouja ik begin niet zelf. Anderen luchtten hun vermoedens die niet overeenkomen met wat ik gehoord heb. Ik reageer vervolgens op het verdwenen bericht dat het te maken zou hebben met schommelende kwaliteit. Met de kennis die ik heb zie ik er geen kwaad in om een ononderbouwde roddel te ontkrachten zonder me verder te mengen in de discussie. Maargoed blijkbaar kan dat niet dus voortaan zal ik jullie met vooronderstellingen laten aanmodderen.

Als je een roddel wilt ontkrachten is het niet meer dan logisch dat je ook ff aangeeft hoe het dan wél zit, vinnik dan.
I am free of all prejudice. I hate everyone equally.

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.

Winnaar SF-voetbalpoule 2016 en nog een paar keer, ben de tel kwijt.

guest45

  • Gast
Skoaktiebolaget
Reactie #34 Gepost op: 19 januari 2016 – 16:44:56
Ik niet, in mijn positie. Daar moet je het maar mee doen.

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Skoaktiebolaget
Reactie #35 Gepost op: 19 januari 2016 – 16:58:33
Ik niet, in mijn positie. Daar moet je het maar mee doen.

Dat was eigenlijk al duidelijk, maar door dat je aangeeft meer/anders te weten zonder uitleg, bleef de discussie gaande.

Opgelost dus; EG kan/kon niet voldoen aan de overeengekomen levertijden waardoor retailers afhaken.  :?
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Alex

  • Gebruiker
  • Berichten: 697
    • Bekijk profiel
Skoaktiebolaget
Reactie #36 Gepost op: 19 november 2017 – 23:47:59
Voor de mensen die hier iets kopen; overweeg eens om de bick 4 leer conditioner er gelijk bij aan te schaffen. Staat erg goed bekend, maar is lastig te krijgen in Nederland.
(zonder importheffingen en het geneuzel van contant betalen aan de pakketbezorger)


Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Skoaktiebolaget
Reactie #37 Gepost op: 21 augustus 2018 – 08:34:53
Laatst bewerkt op: 21 augustus 2018 – 09:41:16 door Leone
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“