Auteur Topic: Mazzarelli  (225798 keer gelezen)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Mazzarelli
Reactie #75 Gepost op: 22 augustus 2006 – 23:42:36
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Carel"
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "f430"
Ziet er goed uit Carel, shirt mooi strak en nette Santoni's. (alleen je riem zit een tikkeltje scheef  :wink: )

Mooie schoenen ja, zelf vind ik het alleen echt veel té hoogwater. Maar da's een kwestie van smaak zullen we zeggen :)

Hemd is mooi, gewoon netjes :)


Ik had em toen in mei al een x gepost.. dat was toen al een x gespreksonderwerp geweest  :wink:  komt ook door de kleur van de kous [tip kwam van jou]


Kan ik me nog wel herinneren ja :) En die schoenen blijven mooi ;)

Maar over het hemd, ik zie hem wel al iets trekken aan jouw linkerkant. Denk dat dat knoopje daar net iets te hoog zit ofzo. Geen idee eigenlijk. Voor de rest zit het wel mooi vind ik, zou hem iig niet nog slanker maken.
Precies Huey het moet ook niet te slank worden.Extreem slank is leuk als je de hele dag stil zit maar als je weleens beweeg is dat niks.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Mazzarelli
Reactie #76 Gepost op: 22 augustus 2006 – 23:46:19
Die cm aan de schouder en mouwinzet ga je niet zo missen hoor. Zal zeker niet beperkend zijn voor je bewegingsvrijheid omdat je als je je armen beweegt minder met het voor en achterpand trekt.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Mazzarelli
Reactie #77 Gepost op: 22 augustus 2006 – 23:49:55
Citaat van: "Sergio"
Die cm aan de schouder en mouwinzet ga je niet zo missen hoor. Zal zeker niet beperkend zijn voor je bewegingsvrijheid omdat je als je je armen beweegt minder met het voor en achterpand trekt.


Ik denk zelf dat er gaan cm af hoeft.. ik zal eens een x een foto van dichterbij maken dat het duidelijker te zien is.
Tribula

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Mazzarelli
Reactie #78 Gepost op: 22 augustus 2006 – 23:53:31
Citaat van: "Carel"
Citaat van: "Sergio"
Die cm aan de schouder en mouwinzet ga je niet zo missen hoor. Zal zeker niet beperkend zijn voor je bewegingsvrijheid omdat je als je je armen beweegt minder met het voor en achterpand trekt.


Ik denk zelf dat er gaan cm af hoeft.. ik zal eens een x een foto van dichterbij maken dat het duidelijker te zien is.


Als je je armen dan recht langs je lichaam houdt zou het prima te zien moeten zijn. Qua schoudermaat dan.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Mazzarelli
Reactie #79 Gepost op: 23 augustus 2006 – 19:04:24




Ik hoop dat je het duidelijk genoeg vind.. ik wil er geen extra cm vanaf hebben..  :)
Tribula

Cornerman

  • Gebruiker
  • Berichten: 698
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
Mazzarelli
Reactie #80 Gepost op: 23 augustus 2006 – 19:23:02
Mooie shirts Carel, zitten prima zo te zien.
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Mazzarelli
Reactie #81 Gepost op: 23 augustus 2006 – 21:58:03
Carel, vind het een mooi shirt (lekker stofje ook)! Manchetten zitten ook precies goed (niet te los). Het lijkt me alleen dat de schouders te smal zijn genomen waardoor de mouwaanzet op je schouders liggen ipv er tegenaan.

Aaron

  • Gast
Mazzarelli
Reactie #82 Gepost op: 23 augustus 2006 – 21:59:59
Citaat van: "Vortex"
Carel, vind het een mooi shirt (lekker stofje ook)! Manchetten zitten ook precies goed (niet te los). Het lijkt me alleen dat de schouders te smal zijn genomen waardoor de mouwaanzet op je schouders liggen ipv er tegenaan.


Ik vind dat juist erg mooi. Mijn Orian hemden hebben dat ook.

cheukert

  • Gebruiker
  • Berichten: 741
    • Bekijk profiel
Mazzarelli
Reactie #83 Gepost op: 23 augustus 2006 – 22:03:35
De boordpunten vind ik vrij lang.
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Mazzarelli
Reactie #84 Gepost op: 23 augustus 2006 – 22:17:45
Citaat van: "thmeky"
Ik vind dat juist erg mooi. Mijn Orian hemden hebben dat ook.


Vind ik juist niet, is voor mij een teken dat het hemd te klein is :) Voor zover ik weet moet de mouwaanzet liggen waar je schouder ophoudt.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Mazzarelli
Reactie #85 Gepost op: 23 augustus 2006 – 22:58:43
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "thmeky"
Ik vind dat juist erg mooi. Mijn Orian hemden hebben dat ook.


Vind ik juist niet, is voor mij een teken dat het hemd te klein is :) Voor zover ik weet moet de mouwaanzet liggen waar je schouder ophoudt.


De schoudermaat is enigsinds relatief. Ik heb mijn schouderlijn ook ong. daar liggen. Draagt plezieriger vind ik.

@Carel: Ik trek mijn eerdere opmerking over de schoudermaat in, zit prima zo :wink:
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Mazzarelli
Reactie #86 Gepost op: 24 augustus 2006 – 00:34:58
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "thmeky"
Ik vind dat juist erg mooi. Mijn Orian hemden hebben dat ook.


Vind ik juist niet, is voor mij een teken dat het hemd te klein is :) Voor zover ik weet moet de mouwaanzet liggen waar je schouder ophoudt.


De schoudermaat is enigsinds relatief. Ik heb mijn schouderlijn ook ong. daar liggen. Draagt plezieriger vind ik.

@Carel: Ik trek mijn eerdere opmerking over de schoudermaat in, zit prima zo :wink:


Grazie  :wink:
Tribula

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Mazzarelli
Reactie #87 Gepost op: 24 augustus 2006 – 00:39:22
Citaat van: "Vortex"
Carel, vind het een mooi shirt (lekker stofje ook)! Manchetten zitten ook precies goed (niet te los). Het lijkt me alleen dat de schouders te smal zijn genomen waardoor de mouwaanzet op je schouders liggen ipv er tegenaan.


de naad van de schouder ligt op/tegen het botje wat in mijn schouder zit [ :? als je em begrijpt]  van een foto is dat toch moeilijker te zien dan in het echt.. ze dragen erg fijn en ben er zo tevreden over  :D

@cornerman: thanks!
Tribula

Stijlkoning

  • Gebruiker
  • Berichten: 256
    • Bekijk profiel
Mazzarelli
Reactie #88 Gepost op: 24 augustus 2006 – 01:02:31
Citaat van: "Carel"
Citaat van: "Vortex"
Carel, vind het een mooi shirt (lekker stofje ook)! Manchetten zitten ook precies goed (niet te los). Het lijkt me alleen dat de schouders te smal zijn genomen waardoor de mouwaanzet op je schouders liggen ipv er tegenaan.


de naad van de schouder ligt op/tegen het botje wat in mijn schouder zit [ :? als je em begrijpt]  van een foto is dat toch moeilijker te zien dan in het echt.. ze dragen erg fijn en ben er zo tevreden over  :D

@cornerman: thanks!


Heren van dit forum, ik heb de foto´s goed bestudeerd en alle op- en aanmerkingen tot mij genomen. Ik ga er nu een nachtje over slapen en kom er, met uw welnemen, morgen op terug.

Ik sluit nu de burelen waarbij ik gaarne van de gelegenheid gebruik wil maken om u allen een fijne en vruchtbare nacht toe te wensen!
 :-k  :-$
empre scarpe inglese!
Ignatious Joseph

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Mazzarelli
Reactie #89 Gepost op: 24 augustus 2006 – 07:36:30
Wat zou de volgende dag ons brengen? :?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors