Auteur Topic: Mazzarelli  (225812 keer gelezen)

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Mazzarelli
Reactie #60 Gepost op: 21 augustus 2006 – 12:25:53
@ Stijlkoning:  je krijgt wat er aangemeten word.. hier word geschreven dat borrelli mtm afgeleverd worden die dan te wijd zijn.. dat is vervelend en gelukkig niet het geval bij mazzarelli
Tribula

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Mazzarelli
Reactie #61 Gepost op: 22 augustus 2006 – 22:45:53
o.a. @ stijlkoning.. dit is vast 1 bodyshort van een mazzarelli hemd

Tribula

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Mazzarelli
Reactie #62 Gepost op: 22 augustus 2006 – 22:56:33
Mooi Carel en de schoenen ook apart model trouwens.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Mazzarelli
Reactie #63 Gepost op: 22 augustus 2006 – 22:59:38
santoni..  komt ook wel omdat m'n broek daar tegen m'n schenen zit zeg maar.. dat je zo'n beeld krijgt..  wat vind jij van de schouders/mouwen?
Tribula

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Mazzarelli
Reactie #64 Gepost op: 22 augustus 2006 – 23:06:30
ik vind het wel goed prima.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

f430

  • Gebruiker
  • Berichten: 587
    • Bekijk profiel
Mazzarelli
Reactie #65 Gepost op: 22 augustus 2006 – 23:11:56
Ziet er goed uit Carel, shirt mooi strak en nette Santoni's. (alleen je riem zit een tikkeltje scheef  :wink: )

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Mazzarelli
Reactie #66 Gepost op: 22 augustus 2006 – 23:14:26
Citaat van: "f430"
Ziet er goed uit Carel, shirt mooi strak en nette Santoni's. (alleen je riem zit een tikkeltje scheef  :wink: )


klopt! thanks voor het scherpe oog  :D  :wink:

foto van vakantie in mei
Tribula

Huey

  • Gast
Mazzarelli
Reactie #67 Gepost op: 22 augustus 2006 – 23:19:41
Citaat van: "f430"
Ziet er goed uit Carel, shirt mooi strak en nette Santoni's. (alleen je riem zit een tikkeltje scheef  :wink: )

Mooie schoenen ja, zelf vind ik het alleen echt veel té hoogwater. Maar da's een kwestie van smaak zullen we zeggen :)

Hemd is mooi, gewoon netjes :)

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Mazzarelli
Reactie #68 Gepost op: 22 augustus 2006 – 23:21:27
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "f430"
Ziet er goed uit Carel, shirt mooi strak en nette Santoni's. (alleen je riem zit een tikkeltje scheef  :wink: )

Mooie schoenen ja, zelf vind ik het alleen echt veel té hoogwater. Maar da's een kwestie van smaak zullen we zeggen :)

Hemd is mooi, gewoon netjes :)


Ik had em toen in mei al een x gepost.. dat was toen al een x gespreksonderwerp geweest  :wink:  komt ook door de kleur van de kous [tip kwam van jou]
Tribula

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Mazzarelli
Reactie #69 Gepost op: 22 augustus 2006 – 23:22:48
Citaat van: "Carel"
santoni..  komt ook wel omdat m'n broek daar tegen m'n schenen zit zeg maar.. dat je zo'n beeld krijgt..  wat vind jij van de schouders/mouwen?


Ondanks dat het mij niet werd gevraagd denk ik dat er tenopzichte van de fit wel een cm van de schoudermaat en de mouwinzet af zou mogen. Die is nog wat aan de ruime kant.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Mazzarelli
Reactie #70 Gepost op: 22 augustus 2006 – 23:25:03
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "Carel"
santoni..  komt ook wel omdat m'n broek daar tegen m'n schenen zit zeg maar.. dat je zo'n beeld krijgt..  wat vind jij van de schouders/mouwen?


Ondanks dat het mij niet werd gevraagd denk ik dat er tenopzichte van de fit wel een cm van de schoudermaat en de mouwinzet af zou mogen. Die is nog wat aan de ruime kant.


Zou kunnen.. maar ik moet natuurlijk nog wel wat kunnen bewegen. Ik maak deze week nog wel wat bodyshots van m'n andere 2 shirts.
Tribula

f430

  • Gebruiker
  • Berichten: 587
    • Bekijk profiel
Mazzarelli
Reactie #71 Gepost op: 22 augustus 2006 – 23:26:47
Citaat van: "Carel"
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "Carel"
santoni..  komt ook wel omdat m'n broek daar tegen m'n schenen zit zeg maar.. dat je zo'n beeld krijgt..  wat vind jij van de schouders/mouwen?


Ondanks dat het mij niet werd gevraagd denk ik dat er tenopzichte van de fit wel een cm van de schoudermaat en de mouwinzet af zou mogen. Die is nog wat aan de ruime kant.


Zou kunnen.. maar ik moet natuurlijk nog wel wat kunnen bewegen. Ik maak deze week nog wel wat bodyshots van m'n andere 2 shirts.


Inderdaad. Volgens mij gaan de meeste mtm shirtmakers ook niet veel smaller dat dit.

Huey

  • Gast
Mazzarelli
Reactie #72 Gepost op: 22 augustus 2006 – 23:30:06
Citaat van: "Carel"
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "f430"
Ziet er goed uit Carel, shirt mooi strak en nette Santoni's. (alleen je riem zit een tikkeltje scheef  :wink: )

Mooie schoenen ja, zelf vind ik het alleen echt veel té hoogwater. Maar da's een kwestie van smaak zullen we zeggen :)

Hemd is mooi, gewoon netjes :)


Ik had em toen in mei al een x gepost.. dat was toen al een x gespreksonderwerp geweest  :wink:  komt ook door de kleur van de kous [tip kwam van jou]


Kan ik me nog wel herinneren ja :) En die schoenen blijven mooi ;)

Maar over het hemd, ik zie hem wel al iets trekken aan jouw linkerkant. Denk dat dat knoopje daar net iets te hoog zit ofzo. Geen idee eigenlijk. Voor de rest zit het wel mooi vind ik, zou hem iig niet nog slanker maken.

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Mazzarelli
Reactie #73 Gepost op: 22 augustus 2006 – 23:31:07
Citaat van: "f430"
Citaat van: "Carel"
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "Carel"
santoni..  komt ook wel omdat m'n broek daar tegen m'n schenen zit zeg maar.. dat je zo'n beeld krijgt..  wat vind jij van de schouders/mouwen?


Ondanks dat het mij niet werd gevraagd denk ik dat er tenopzichte van de fit wel een cm van de schoudermaat en de mouwinzet af zou mogen. Die is nog wat aan de ruime kant.


Zou kunnen.. maar ik moet natuurlijk nog wel wat kunnen bewegen. Ik maak deze week nog wel wat bodyshots van m'n andere 2 shirts.


Inderdaad. Volgens mij gaan de meeste mtm shirtmakers ook niet veel smaller dat dit.


Idd.. het shirt draagt heel fijn..  als ik iets uit een keukenkast bovenin moet pakken kan dit.. niet 100x op een dag maar het is zit voor mij goed genoeg
Tribula

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Mazzarelli
Reactie #74 Gepost op: 22 augustus 2006 – 23:34:14
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Carel"
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "f430"
Ziet er goed uit Carel, shirt mooi strak en nette Santoni's. (alleen je riem zit een tikkeltje scheef  :wink: )

Mooie schoenen ja, zelf vind ik het alleen echt veel té hoogwater. Maar da's een kwestie van smaak zullen we zeggen :)

Hemd is mooi, gewoon netjes :)


Ik had em toen in mei al een x gepost.. dat was toen al een x gespreksonderwerp geweest  :wink:  komt ook door de kleur van de kous [tip kwam van jou]


Kan ik me nog wel herinneren ja :) En die schoenen blijven mooi ;)

Maar over het hemd, ik zie hem wel al iets trekken aan jouw linkerkant. Denk dat dat knoopje daar net iets te hoog zit ofzo. Geen idee eigenlijk. Voor de rest zit het wel mooi vind ik, zou hem iig niet nog slanker maken.


Nee slanker zeker niet..  ik zie het trekken op de foto ook.. ik zal es kijken of dat bij mijn nieuwe shirt ook is, ik denk dat je het niet meer ziet als ik mijn armen langs mijn lijf hou
Tribula