Ik lees dit nu pas, nu ik hier inlog om te posten dat nét de UPS man is geweest met een vers paar schoenen uit Mallorca.
Ik heb Carmina een vrij uitgebreide mail gestuurd met wat foto's. Hierop kwam binnen een dag een mail terug dat ze het paar zouden omruilen, geen mits, maar, voorwaardelijk. Ik kreeg tevens een UPS retour label, heb de schoenen ingepakt en een paar dagen later bij een UPS punt ingeleverd. Weer een week later kreeg ik bericht van Carmina dat zij ze had ontvangen en de omruil zouden verwerken - geen woord over al aan de voet gehad, renovateur gebruikt of wat dan ook - en een week daarna (vandaag dus) heb ik het nieuwe paar binnen. En dat is zo goed als perfect. Hele proces heeft 2,5 week geduurd - twee weken verzendtijd en een halve voordat ik tijd had het oude paar in te leveren. Bij Carmina is alles razendsnel en zonder morren gegaan. Ik ben dus zeer tevreden (en verbaasd hoe weinig service mensen hier verwachten).
Linger mag de banaan uit mijn anus dus in z'n waffel stoppen