Auteur Topic: Carmina by Albaladejo  (215539 keer gelezen)

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Carmina by Albaladejo
Reactie #75 Gepost op: 29 mei 2008 – 21:44:46
Citaat van: "Don"
(...) Overigens heb ik de bestanden onder dezelfde naam op de server gezet als de oude foto's (...)

Even Ctrl + F5 dus als de oude foto's nog in de cache zitten (zoals bij mij het geval was).  :wink:

Fraaie schoen hoor, Don. Niet een type dat ik zelf snel zal aanschaffen, maar het is een fraaie schoen! Ook leuk om zulke spanners eens te zien.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.930
    • Bekijk profiel
Re: Carmina by Albaladejo
Reactie #76 Gepost op: 28 oktober 2008 – 16:33:31
Heeft iemand meer informatie over de leesten van Carmina? Smal, breed, hoog, laag et cetera. En zijn er naast Don forumleden die schoenen van dit merk hebben (en er iets over willen zeggen)?

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Re: Carmina by Albaladejo
Reactie #77 Gepost op: 28 oktober 2008 – 18:41:25
Ik heb een paar lichtbruin suede monks van Carmina. Staan wel ergens plaatjes van in "Show hier je nieuwe aanwinst" - ergens in mei/juni 2008 of zo geloof ik. Erg fijne en ook fraaie schoen al zeg ik het zelf :-D Goodyear en dat voor ongeveer 370 euro.

Leest is niet heel smal maar wel enigszins puntig (niet zo extreem als de Prince leest ;-)). Ze vallen alleen vrij laag, niet zo zeer op de wreef maar aan de zijkant waar het "gat" zit waar je voet in gaat (ben even het nette woord kwijt) - bij mijn JC die bij andere schoenen net op de schoen valt zie je bij mijn Carmina's een stukje sok zitten.
The man with style, is the man who can smile

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.930
    • Bekijk profiel
Re: Carmina by Albaladejo
Reactie #78 Gepost op: 28 oktober 2008 – 19:18:22
Ik heb een paar lichtbruin suede monks van Carmina. Staan wel ergens plaatjes van in "Show hier je nieuwe aanwinst" - ergens in mei/juni 2008 of zo geloof ik. Erg fijne en ook fraaie schoen al zeg ik het zelf :-D Goodyear en dat voor ongeveer 370 euro.

Dat klinkt goed, ja. Ik heb ze er even bij gepakt (assuming you don't mind):





Leest is niet heel smal maar wel enigszins puntig (niet zo extreem als de Prince leest ;-)). Ze vallen alleen vrij laag, niet zo zeer op de wreef maar aan de zijkant waar het "gat" zit waar je voet in gaat (ben even het nette woord kwijt) - bij mijn JC die bij andere schoenen net op de schoen valt zie je bij mijn Carmina's een stukje sok zitten.

Ik snap wat je bedoelt, Avvocato. Dat hebben mijn C&J-monks ook. Dat is geen bezwaar, als ze maar breed en hoog (op de wreef) genoeg zijn. Is dit de Rain-leest?

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Re: Carmina by Albaladejo
Reactie #79 Gepost op: 28 oktober 2008 – 20:30:02
Is dit de Rain-leest?

Oei, dat weet ik zo niet. Ik kijk het even na als ik thuis ben!
The man with style, is the man who can smile

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Re: Carmina by Albaladejo
Reactie #80 Gepost op: 29 oktober 2008 – 09:49:33
Ik heb even gekeken, er staat "E" op de zool - neem aan dat dat betekent dat het een E-leest is
The man with style, is the man who can smile

Stromen

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.879
    • Bekijk profiel
Re: Carmina by Albaladejo
Reactie #81 Gepost op: 29 oktober 2008 – 10:19:49
Dat zal de breedte zijn. En zo te zien kan het inderdaad de "Rain" leest zijn.

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Re: Carmina by Albaladejo
Reactie #82 Gepost op: 29 oktober 2008 – 10:26:26
Heeft iemand meer informatie over de leesten van Carmina? Smal, breed, hoog, laag et cetera. En zijn er naast Don forumleden die schoenen van dit merk hebben (en er iets over willen zeggen)?

Ja, ik draag nu een paar paardeleren Carmina's - wholecuts (via Sir Max). Leest komt vrijwel overeen met de 348 van C&J, maar iets minder puntig. Mooie bevelled fiddle-waist...

Na 9 maanden inlooptijd zitten ze nu heerlijk, en lekker warm voor de winter.

Lijken verrekt veul op deze: http://img99.imageshack.us/my.php?image=carminaparisred5tw.jpg, maar dan iets minder chisel-toe
Laatst bewerkt op: 29 oktober 2008 – 10:32:49 door Solitarias
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.930
    • Bekijk profiel
Re: Carmina by Albaladejo
Reactie #83 Gepost op: 29 oktober 2008 – 10:55:01
Dat ziet er goed uit, Solitarias.

Bedankt voor alle reacties. Ik ga binnenkort maar eens passen.

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Re: Carmina by Albaladejo
Reactie #84 Gepost op: 09 april 2009 – 09:52:30
Het is wel weer tijd voor een Carmina-update. Enkele modellen op de Simpson-leest:







Nog wat leuks op de Forest-leest:



Prijzen: allemaal 375 euro.

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Re: Carmina by Albaladejo
Reactie #85 Gepost op: 09 april 2009 – 10:16:32
Kleine flap op die monks zeg... Daar moet ik even aan wennen.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Stromen

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.879
    • Bekijk profiel
Re: Carmina by Albaladejo
Reactie #86 Gepost op: 09 april 2009 – 21:57:40
Ik heb ze uitgebreid kunnen bekijken/voelen etc in Madrid. Voor wie van C&J houdt, is dit een heel mooi alternatief. En nog een tikje goedkoper ook.

Pax

  • Gebruiker
  • Berichten: 782
  • Auf tutti!
    • Bekijk profiel
Re: Carmina by Albaladejo
Reactie #87 Gepost op: 12 augustus 2009 – 22:57:39
Even Carmina naar voren halen.
Op hun site is, volgens mij, niet helemaal terug te vinden wat ze in huis hebben:

Caminante, no hay caminos. Hay que caminar!

Advocatus

  • Gebruiker
  • Berichten: 726
    • Bekijk profiel
Re: Carmina by Albaladejo
Reactie #88 Gepost op: 14 oktober 2010 – 00:56:11
Heren!

Een tijdje geleden al, maar nu pas de gelegenheid gehad ze eens te fotograferen en te posten. Carmina Cordovan Wholecuts op de Rain-leest, maat 7,5, Goodyear Welted. Gemaakt door de zoon van José, werkzaam in Palma de Mallorca (Adres: Unió 4, naast het meest fantastische hamburgertentje ooit maar dat terzijde).

Al sinds ik klein ben loop ik elke keer als ik in Palma ben vol bewondering en lust langs het kleine winkeltje, en afgelopen zomer was het dan eindelijk zover. Aangezien plaatjes veel meer zeggen dan woorden ooit kunnen:






Ik heb een leven lang opknap- en poetsbeurten gekregen; wanneer ik in Mallorca ben kan ik te allen tijde langskomen. Ook zijn twee nieuwe verzolingen (full-sole) inbegrepen, ik kan de schoen opsturen of afgeven wanneer ze begint te slijten.

U ziet als fundering voor de bordeaux rode stappers: de Oxford Companion to International Criminal Justice van Cassese et al., de International Criminal Law and is Enforcement van Slye et al. en National Security Law van Dycus et al. Niet onbelangrijk, dacht ik zo.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.930
    • Bekijk profiel
Re: Carmina by Albaladejo
Reactie #89 Gepost op: 14 oktober 2010 – 09:30:11
Mooie schoen. Very nice.