Auteur Topic: Riemen  (267062 keer gelezen)

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Riemen - Deel I
Reactie #30 Gepost op: 15 maart 2005 – 10:17:55
Citaat van: "FokLex"
Citaat van: "Jason"
ik zou er maar op vertrouwen, zal wel hetzelfde leer zijn als voor je schoenen is gebruikt


Het gaat om deze schoenen:




Hoeveel kost een bijpassende Santoni riem? Ik hoorde dat ze die bij Oger verkopen? Heb namelijk woensdag sollicitatie en wil wel beetje fatsoenlijk voor de dag komen...

tussen 80 en 200 euro
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #31 Gepost op: 15 maart 2005 – 11:24:36
Wat zijn de kenmerken van een bijpassende santoni riem? Want ik zag Noble Blue riem die exact overeen kwam, maar het is opzich wel mooi om beide van Santoni te hebben...
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Riemen - Deel I
Reactie #32 Gepost op: 15 maart 2005 – 11:44:01
Citaat van: "FokLex"
Wat zijn de kenmerken van een bijpassende santoni riem? Want ik zag Noble Blue riem die exact overeen kwam, maar het is opzich wel mooi om beide van Santoni te hebben...

Kenmerken? Zelfde hoge kwaliteit leer.. zelfde kleur.. goede kwaliteit. Erg duur. ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #33 Gepost op: 15 maart 2005 – 11:46:26
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "FokLex"
Wat zijn de kenmerken van een bijpassende santoni riem? Want ik zag Noble Blue riem die exact overeen kwam, maar het is opzich wel mooi om beide van Santoni te hebben...

Kenmerken? Zelfde hoge kwaliteit leer.. zelfde kleur.. goede kwaliteit. Erg duur. ;)


van Bommel riem in zelfde kleur is geen slechte aankoop toch, want die zijn maar 100 euro. Heb namelijk studentenbudget dus Santoni riem voor 200 is ietsjes te hoog voor mij.

Deze dus:

'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Riemen - Deel I
Reactie #34 Gepost op: 15 maart 2005 – 12:34:16
'Maar' 100 E.. hmm.. voor dat budget heb je zat keus volgens mij.

Als je toch in Utrecht zit, loop eens bij wat betere herenzaken naar binnen. Bijv. New Tailor:

Citaat
Wij hebben in de winkel diverse riemen, die we a la minute voor u op maat maken. Een riem draagt u voor de sier en niet om de broek op de plaats te houden, omdat het tot onnodige plooien lijdt. Een maatbroek blijft altijd op de goede hoogte zitten. We hebbe riemen van struisvogelleer, krokodil en uiteraard kalfsleer. In onze ogen komt de kleur van een riem altijd overeen met de kleur van de schoenen en is dus veelal zwart. Wilt u riemen of bretels bestellen, belt u dan 030-2328044 en u kunt ze morgen in huis hebben.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #35 Gepost op: 15 maart 2005 – 12:45:23
Citaat van: "Nexus"
'Maar' 100 E.. hmm.. voor dat budget heb je zat keus volgens mij.

Als je toch in Utrecht zit, loop eens bij wat betere herenzaken naar binnen. Bijv. New Tailor:

Citaat
Wij hebben in de winkel diverse riemen, die we a la minute voor u op maat maken. Een riem draagt u voor de sier en niet om de broek op de plaats te houden, omdat het tot onnodige plooien lijdt. Een maatbroek blijft altijd op de goede hoogte zitten. We hebbe riemen van struisvogelleer, krokodil en uiteraard kalfsleer. In onze ogen komt de kleur van een riem altijd overeen met de kleur van de schoenen en is dus veelal zwart. Wilt u riemen of bretels bestellen, belt u dan 030-2328044 en u kunt ze morgen in huis hebben.


Ik ben alle winkels afgeweest. Thom Broekman, Chasens, mc Gregor iets, Hermans (daar hadden ze van Bommel), maar alleen bij hermans hadden ze juiste kleur.

Zou je me kunnen vertellen waar New Tailor zit?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Riemen - Deel I
Reactie #36 Gepost op: 15 maart 2005 – 12:46:39
Citaat van: "FokLex"
Zou je me kunnen vertellen waar New Tailor zit?

Minrebroederstraat 27, op de hoek van de Korte Jansstraat en de Minreboederstraat.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #37 Gepost op: 15 maart 2005 – 12:50:50
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "FokLex"
Zou je me kunnen vertellen waar New Tailor zit?

Minrebroederstraat 27, op de hoek van de Korte Jansstraat en de Minreboederstraat.


ok bedankt, dan ga ik daar even langs.
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Riemen - Deel I
Reactie #38 Gepost op: 15 maart 2005 – 12:57:08
Citaat van: "FokLex"
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "FokLex"
Zou je me kunnen vertellen waar New Tailor zit?

Minrebroederstraat 27, op de hoek van de Korte Jansstraat en de Minreboederstraat.


ok bedankt, dan ga ik daar even langs.

Ben benieuwd :)

Ga er denk ik morgen langs (moet toch in Utrecht zijn). Misschien wel om een pak te laten aanmeten. Althans als die Italiaanse pakken er super uitzien. :)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #39 Gepost op: 15 maart 2005 – 13:03:39
Mocht ik morgen goed gekleede man zien dan is het dus Nexus :wink: . Ik zal vanmiddag of morgenochtend ff kijken hoe die pakken eruitzien. Wat ze op de site zeggen klinkt goed....

Edit: niet dat ik er nou veel verstand van heb maja :oops:
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Immanuel

  • Gast
Riemen - Deel I
Reactie #40 Gepost op: 15 maart 2005 – 13:07:45
Moeilijk he, dezelfde riem bij de schoen vinden, bij santoni is het mogelijk is om exact t zelfde leer te hebben en ja ze zijn idd niet goedkoop, maar wel mooi hoor als t precies de zelfde diepe glans heeft.

Dat a la minuut op maat maken is altijd mogelijk zolang er een schroef in de gesp zit, is ook zeer handig voor de winkel, zo zit je nooit om een maat verlegen

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #41 Gepost op: 15 maart 2005 – 13:12:36
Citaat van: "Immanuel"
Moeilijk he, dezelfde riem bij de schoen vinden, bij santoni is het mogelijk is om exact t zelfde leer te hebben en ja ze zijn idd niet goedkoop, maar wel mooi hoor als t precies de zelfde diepe glans heeft.

Dat a la minuut op maat maken is altijd mogelijk zolang er een schroef in de gesp zit, is ook zeer handig voor de winkel, zo zit je nooit om een maat verlegen


Het is bijna onmogelijk om de juiste riem te vinden :roll: . Aan ene kant denk ik dat diegene waarbij ik moet solliciteren het toch niet opvalt, maar aan andere kant voel ik me dan wel prettiger als ik juiste riem heb.

Bij Hermans waren de Santoni riemen nog niet binnen helaas :cry: en A'dam kost weer zoveel tijd :?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Riemen - Deel I
Reactie #42 Gepost op: 15 maart 2005 – 13:14:11
Je woont toch in Utrecht? Ff naar binnen lopen daar ;)

Het zal die ander idd vast niet opvallen, maar het gaat erom dat je je lekker voelt in je kleding. Z้ker bij een sollicitatiegesprek.

Heb nu ook een riem aan die n้t niet matched bij m'n schoenen (suede vs gewoon leer), en dat irriteert me best wel :P
Fashion can be bought. Style one must possess.

Immanuel

  • Gast
Riemen - Deel I
Reactie #43 Gepost op: 15 maart 2005 – 13:18:46
als je er op begint te letten...

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #44 Gepost op: 15 maart 2005 – 13:19:26
Citaat van: "Nexus"
Je woont toch in Utrecht? Ff naar binnen lopen daar ;)

Het zal die ander idd vast niet opvallen, maar het gaat erom dat je je lekker voelt in je kleding. Z้ker bij een sollicitatiegesprek.

Heb nu ook een riem aan die n้t niet matched bij m'n schoenen (suede vs gewoon leer), en dat irriteert me best wel :P


Woon onder Utrecht :wink: 25 km ofzo en zit beetje met weinig tijd vandaag. Ik bel new tailor wel even, om te vragen of ze iets hebben. Hoe kan ik deze kleur schoenen het beste omschrijven?

Dat van die irritatie is bij mij nog erger. Heb niet eens een bruine nette riem :oops:. En in pak verschijnen zonder riem  [-X
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.