Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2022158 keer gelezen)

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.696
    • Bekijk profiel
[Pakken] Suit Supply
Reactie #7350 Gepost op: 22 februari 2018 – 19:05:35
Suitsupply verbaasd door grote aantal homofobe ontvolgers - http://nos.nl/l/2218809

Verwacht vernielde bushokjes.

Elwin

  • Gebruiker
  • Berichten: 230
    • Bekijk profiel
[Pakken] Suit Supply
Reactie #7351 Gepost op: 23 februari 2018 – 03:31:45
Opzich apart. Veel mensen uit (oa) de westerse samenleving pretenderen homo's te accepteren maar er mee geconfronteerd worden is schijnbaar nog een brug te ver. Ik vind het wel lef hebben, stoor me er niet aan. ;)

RdB

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.202
    • Bekijk profiel
[Pakken] Suit Supply
Reactie #7352 Gepost op: 23 februari 2018 – 08:53:18
Leuk project lijkt me, kortzichtige middeleeuwers voor het hoofd stoten en een succescolle reclamecampagne scoren in ιιn.

Mark020

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.330
    • Bekijk profiel
[Pakken] Suit Supply
Reactie #7353 Gepost op: 23 februari 2018 – 12:14:22
Suitsupply verbaasd door grote aantal homofobe ontvolgers - http://nos.nl/l/2218809

Verwacht vernielde bushokjes.

Ik ook. Kan ook wel aanwijzen in welke prachtwijken dat zal zijn.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Vriend35

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.358
    • Bekijk profiel
[Pakken] Suit Supply
Reactie #7354 Gepost op: 26 februari 2018 – 07:42:21
Het valt op dat Susu de prijzen goed omhoog heeft gedaan, sommige pakken €449-€579

joostUSA

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.054
    • Bekijk profiel
[Pakken] Suit Supply
Reactie #7355 Gepost op: 26 februari 2018 – 07:44:30
Ja dat viel mij ook al op! Gister nog bij de SuSu geweest, uiteindelijk toch met een Jort pak weggelopen, vond toch de constructie en fit aanzienlijk beter dan de purple line. Ik heb geen spijt

Why

  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
[Pakken] Suit Supply
Reactie #7356 Gepost op: 27 februari 2018 – 14:38:42
Ja dat viel mij ook al op! Gister nog bij de SuSu geweest, uiteindelijk toch met een Jort pak weggelopen, vond toch de constructie en fit aanzienlijk beter dan de purple line. Ik heb geen spijt

Dit heb ik me altijd afgevraagd: is de Jort echt zo veel beter dan de Napoli (die ik meestal draag, volgens mij was dat hun eerste lijn??) Ik vind de prijs best fiks voor iets waar Suitsupply op staat. Een donkerblauw Napoli S110 pak voldoet nog steeds uitstekend, maar voor iets wat lekkerder zit wil ik best wat meer betalen. Is de Siena dan een goede opstap? 

joostUSA

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.054
    • Bekijk profiel
[Pakken] Suit Supply
Reactie #7357 Gepost op: 27 februari 2018 – 15:16:46
Het pak viel voor mij vele malen beter, vrij mooie slim fit en de stof zat echt voor mij het verschil in. Super 150s in dit geval en broek zat ook uitstekend. Koop liever een pak wat gelijk goed zit

Why

  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
[Pakken] Suit Supply
Reactie #7358 Gepost op: 02 maart 2018 – 13:30:37
Ja dat is altijd de bedoeling, het is ook niet zo dat de Napoli bij mij niet lekker zit, maar natuurlijk kan het altijd beter. Ik zag alleen dat de Jort en de Hartford niet een gewoon klassiek navyblauw pak bieden. De Sienna wel maar ik twijfel hard over die ticket pocket.

Hamerhaai

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
[Pakken] Suit Supply
Reactie #7359 Gepost op: 02 maart 2018 – 13:39:03
De Sienna wel maar ik twijfel hard over die ticket pocket.

Niet over twijfelen, gewoon niet doen. Jammer die pocket, valt de helft van wat ze aanbieden af.

Why

  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
[Pakken] Suit Supply
Reactie #7360 Gepost op: 02 maart 2018 – 14:43:25
Niet over twijfelen, gewoon niet doen.

Shit, ik wist het. Ja jammer is dat wel.

joostUSA

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.054
    • Bekijk profiel

Why

  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
[Pakken] Suit Supply
Reactie #7362 Gepost op: 03 maart 2018 – 14:33:43
Die vind ik allebei niet echt navyblauw, al heet er eentje wel zo. Maar dat is een 3-delig pak en ook een soort van grijsblauw.

Ik bedoel meer zoiets: https://eu.suitsupply.com/en/suits/napoli-navy-plain/P5229M.html?cgid=Suits&prefn1=fit&prefv1=Napoli

Bij de Lazio zit een mooie: https://eu.suitsupply.com/en/suits/lazio-navy-plain/P2778LA.html?cgid=Suits&prefn1=fit&prefv1=Lazio
gelukkig ook niet met een rare kleur voering.

joostUSA

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.054
    • Bekijk profiel
[Pakken] Suit Supply
Reactie #7363 Gepost op: 03 maart 2018 – 16:45:35
Dan overweeg je die toch. Kan je altijd terugsturen als het niks is.

Mark020

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.330
    • Bekijk profiel
[Pakken] Suit Supply
Reactie #7364 Gepost op: 09 maart 2018 – 09:19:54
Aardige column in Parool van Johan Fretz:
Citaat
Bij Suitsupply moeten ze hebben gedacht: we houden eens op met die seksistische campagnes, we laten deze keer gewoon twee mannen met elkaar zoenen, dan zijn we af van het gedonder. Of waarschijnlijk hebben ze gedacht: twee mannen, dat levert ook gedonder op, maar wel nieuw gedonder. In die zin waren ze bij Suitsupply erg toe aan verfrissing.

Hoe dan ook kwam het natuurlijk voor helemaal niemand als een verrassing dat hun nieuwste campagne een berg homofobie ter grootte van de Machu Picchu teweegbracht. Eerst verloren ze duizenden Instagramvolgers, waarschijnlijk veelal mannen die hun mannelijkheid ontlenen aan het gebruiken van shampoo for men (bullshit-concept), het volgen van Dan Bilzerian (zoek maar op), kortom: het soort man dat elk type Lamborghini kan opnoemen, maar zelf rijdt in een Honda Civic (met een miniatuur-Lamborghini-sleutelhangertje, bevestigd aan de achteruitkijkspiegel). Later werden ook abri's vernield met de bewuste posters, of werd het beeld afgeplakt. Wij stellen ons voor: Ronald (47) uit Barendrecht die witheet van woede aanloopt bij de aanblik van twee zoenende mannen en met ducttape aan de slag gaat. Vrijheid van Censuur als nieuwe Vrijheid van Meningsuiting.

Nu is de illusie van ons Tolerante Landje aan de Noordzee - zeg maar: het Vijftien Miljoen Mensengevoel - echt al heel lang doorgeprikt. Het idee dat hier όberhaupt nog enige wil bestaat om de ander te accepteren zoals hij is, al is het maar door hem met rust te laten, is helaas voor velen een horde te veel gebleken.

Laten we bovendien vooral niet doen alsof Suitsupply vaandeldrager is van homo-acceptatie, zoals Jeroen Krabbι dat is van overleden beroemdheden. Maar dat allemaal maakt de homofobie die hun campagne oproept niet minder sneu.

In een artikel op Nu.nl las ik: 'Ook via de mail ontving Suitsupply de afgelopen dagen vele honderden klachten en verwensingen. "Veel mensen vragen ons hoe ze deze posters aan hun kinderen moeten uitleggen," vertelt directeur De Jong.'

Hoe je dat uitlegt? Nou, stelletje paniekhazen, gewoon net als juf Ank: "Ja, dat zijn twee mannen, de een is zwart, de ander is wit, ze vinden elkaar lief. En dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder."

Probleem opgelost. Bovendien: hoe legden deze Bezorgde Ouders (een nieuwe variant op de bezorgde burgers) ten tijde van de vorige Suitsupplycampagne aan hun kroost uit waarom een man, verkleind tot dwerg, de borsten van een vrouw als glijbaan gebruikte? Ben ik heel benieuwd naar.

Sowieso moet je kinderen niet alles uitleggen, dan worden het namelijk later net zulke fantasieloze kleinburgerlijken als hun ouders, die klachtenlijnen bellen vanwege zoenende mannen op quasiprovocatieve campagnes, van pakkenfabrikanten die daar dan gespeeld verontwaardigd over gaan doen. Gaap.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.