Auteur Topic: Profuomo  (80369 keer gelezen)

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.690
    • Bekijk profiel
Profuomo
Reactie #210 Gepost op: 06 mei 2017 – 20:38:27
Welkom Sebastiaan314. Het is hier inderdaad niet meer wat het was.

Prosit

  • Gebruiker
  • Berichten: 787
    • Bekijk profiel
Profuomo
Reactie #211 Gepost op: 04 juni 2017 – 11:54:16
Ik weet niet of je mij bedoeld.
Maar zo ja, ik ben verkoper en verkoop dit merk.
Is helemaal geen slecht spul, maar ikzelf ga voor beter kwaliteit en het minimale is dan single-needle stitching.
Gewoon omdat ik dat mooier vind.

Ik dacht je leraar was?

L.deJong

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.888
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Profuomo
Reactie #212 Gepost op: 04 juni 2017 – 11:56:02
Student (stagiair) dus sta voor de klas om ervaring op te doen maar het geld wordt verdient met het verkopen van kleding. .

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Profuomo
Reactie #213 Gepost op: 04 juni 2017 – 12:10:46
Ik weet niet of je mij bedoeld.

Ik dacht je leraar was?

het geld wordt verdient

De lamme helpt de blinde.

L.deJong

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.888
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Profuomo
Reactie #214 Gepost op: 04 juni 2017 – 13:09:25
Ik ben toevallig dyslecneut.
Verder let ik als ik op mijn mobiel zit te klungelen niet altijd op de spelling.
Uiteraard geldt dit niet voor mails, PowerPoints en nakijkwerk.

Marknuch

  • Gebruiker
  • Berichten: 568
  • One does not simply walk into Pitti Uomo
    • Bekijk profiel
Profuomo
Reactie #215 Gepost op: 04 juni 2017 – 13:45:50
Ik vind het oprecht knap dat je verder niet merkt dat je dyslexie hebt. Je merkt het alleen aan je d/t- en spatiegebruik. Wat dat betreft is het wel fijn dat de begeleiding zo strek verbeterd is. In de tijd dat ik nog naar school ging en je maakte jouw fouten, dan had je nooit het label "dyslectisch" gekregen, alleen een 4 voor Nederlands.
"Auscultare disce, si nescis loqui."

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.368
    • Bekijk profiel
Profuomo
Reactie #216 Gepost op: 04 juni 2017 – 14:00:17
en naar de BLO

L.deJong

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.888
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Profuomo
Reactie #217 Gepost op: 04 juni 2017 – 14:46:39
Ik vind het oprecht knap dat je verder niet merkt dat je dyslexie hebt. Je merkt het alleen aan je d/t- en spatiegebruik. Wat dat betreft is het wel fijn dat de begeleiding zo strek verbeterd is. In de tijd dat ik nog naar school ging en je maakte jouw fouten, dan had je nooit het label "dyslectisch" gekregen, alleen een 4 voor Nederlands.
Ik heb de verklaring echt in huis. 
Maar inderdaad de begeleiding op de basisschool was erg goed (en van thuis nog beter).
Oefenen deed ik onafgebroken van groep 3 tot aan klas 1 van de middelbare school. 
Dit stopte niet in de zomervakantie want dan mocht ik lekker door met opdrachten maken en lezen.
De oefenboekjes gingen zelfs mee op vakantie!

Dyslexie kan overigens op allerlei manieren openbaar komen.
Bij mij is het vooral d- en t'jes en lezen. Voorlezen gaat goed (vloeiend) en ik beschik dankzij oefenen over een rijke woordenschat.
Ook is het oefenen goed voor je doorzettingsvermogen. Terwijl mijn vriendjes lekker in de zon aan het voetballen waren zat ik thuis met mijn spelling/grammatica opdrachten op schoot.

Toen ik in groep 3 zat had ik net avi 3, pas in groep 7 behaalde ik avi 9. Voor mij echt een mijlpaal en ik was er dan ook ontzettend trots op.
Mijn klasgenoten hadden avi 9 al in groep 6, maar dat kon de pret niet drukken.

Nu lijkt het net alsof ik een vervelende kindertijd heb gehad maar zo heb ik dit zeker niet ervaren.
Natuurlijk was ik niet altijd blij met het vele oefenwerk, maar opgeven deed ik niet!
En daar pluk ik nu de vruchten van.

Overigens Marknuch zie ik jouw post wel als een compliment, ik kan niet anders zeggen dan dat ik zonder mijn ouders en begeleiding van school niet hier zo vrolijk aan het typen was geslagen.

P.S. Mods mag dit naar off-topic?





Username

  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Profuomo
Reactie #218 Gepost op: 19 december 2017 – 14:42:57
Had via Bijenkorf een "Slim fit overhemd met stretch" Skyblue overhemd gekocht - voor de prijs schrok ik toch wel van hoe dun de stof leek te zijn. Heb ik misschien de verkeerde lijn te pakken?

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.368
    • Bekijk profiel
Profuomo
Reactie #219 Gepost op: 19 december 2017 – 14:45:53
Check de site van TFM eens.

www.timeformoda.nl

Elwin

  • Gebruiker
  • Berichten: 230
    • Bekijk profiel
Profuomo
Reactie #220 Gepost op: 19 december 2017 – 14:46:39
Had via Bijenkorf een "Slim fit overhemd met stretch" Skyblue overhemd gekocht - voor de prijs schrok ik toch wel van hoe dun de stof leek te zijn. Heb ik misschien de verkeerde lijn te pakken?

De Skyblue lijn kenmerkt zich door two-ply kwaliteiten. De ene stof is hierbij dikker dan de andere, maar dit hoeft op zichzelf niet veel uit te maken qua kwaliteit.

Ik heb ook een ''stretch'' shirt van de skyblue gehad en die was ook dun. Zou overigens afraden om meer hemden met stretch te kopen; meestal zitten die met 20% volgepropt met polyester en de meeste mannen zweten daar sneller in.

Oris

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.188
    • Bekijk profiel
Profuomo
Reactie #221 Gepost op: 19 december 2017 – 17:26:15
Skyblue zegt toch niets over de dikte of weving? Alleen dat er Italiaanse stoffen zijn gebruikt van Albini e.d.

Username

  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Profuomo
Reactie #222 Gepost op: 20 december 2017 – 08:18:08
Check de site van TFM eens.

www.timeformoda.nl


Dank. Nog bepaalde merken absolute voorkeur?


Skyblue zegt toch niets over de dikte of weving? Alleen dat er Italiaanse stoffen zijn gebruikt van Albini e.d.

Daar ben ik inmiddels achter  :P. Collega gaf aan dat de SkyBlue stoffen dikker waren dan de Originale, maar dit lijkt niet zo te zijn.

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.368
    • Bekijk profiel
Profuomo
Reactie #223 Gepost op: 20 december 2017 – 08:40:22
Dank. Nog bepaalde merken absolute voorkeur?

Caner even een berichtje sturen met je wensen.