Auteur Topic: Bretels  (209129 keer gelezen)

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #135 Gepost op: 24 december 2005 – 00:31:05
Citaat van: "Nexus"
Zijn die van Levya, Lex? Mooi!


Ze zijn van "Atelier F&B Geneve"' en handgemaakt in Engeland... Ken het merk eigenlijk totaal niet..
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Bretels
Reactie #136 Gepost op: 24 december 2005 – 00:35:34
Zien er  uit als Breuers als ik het zo van deze foto kan beoordelen...
Fashion can be bought. Style one must possess.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #137 Gepost op: 24 december 2005 – 00:41:53
Waar kan je Breuers aan herkennen?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Bretels
Reactie #138 Gepost op: 24 december 2005 – 01:08:58
De leren uiteinden, het metalen knopje eraan, vorm, het lettertype en kleurgebruik op het logokaartje, de verpakking.. lijkt als 2 druppels water op m'n Breuers. In zoverre ik kan oordelen van die foto dus.

Maar meerdere andere merken worden door Breuer gemaakt, bijv Faconnable bretels.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #139 Gepost op: 24 december 2005 – 01:23:55
Ok, de verkoper bij NT zei dat ze ook bretels hadden zonder knopje op de lusjes (vastgestikt dus). Alleen die hadden ze niet in effen kleuren.. Vastgestikt vind ik eigenlijk toch iets mooier maar helaas..
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #140 Gepost op: 24 december 2005 – 09:28:32
bruer is met zijde..

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Bretels
Reactie #141 Gepost op: 24 december 2005 – 11:32:39
OK, dan ben ik in de war met Thurston, die gebruiken boxcloth.

Maar de kreukjes gaan er vanzelf uit. En anders even dragen, dan worden ze mooi gladgetrokken :)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Elmer

  • Gebruiker
  • Berichten: 373
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #142 Gepost op: 24 december 2005 – 20:28:02
Heb net voor het eerst mijn nieuwe Layva bretels aan, vandaag al zeker 15 complimenten gekregen:) Goede aankoop dus:)

Daan

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #143 Gepost op: 24 december 2005 – 20:31:29
toen ik begon met m'n stage liep ik ook consistent met bretels (nu ietsjes minder). Binnen een week wist iedereen wie ik was en nu zie ook her en der af en toe ook mensen met bretels verschijnen  8) trendsetter dat ik ben.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #144 Gepost op: 25 december 2005 – 03:36:03
Citaat van: "Elmer"
Ja dat vind ik best interessant! Wil nog effe donkerblauwe bretels van Breuer oid. Als je er dan een abbo gratis bij krijgt is dat altijd leuk!


hierbij de link:

http://www.abonneeservice.net/abonnementen/aanbieding/quote_breuer.html

ik zie er alleen geen donkerblauwe bij staan :(
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #145 Gepost op: 25 december 2005 – 12:37:42
Moeten bretelsknopen eigenlijk aan de binnenkant of aan de buitenkant van je broekrand?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #146 Gepost op: 25 december 2005 – 12:42:43
Citaat van: "Lex"
Moeten bretelsknopen eigenlijk aan de binnenkant of aan de buitenkant van je broekrand?


Wat denk je zelf?  :D


Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #147 Gepost op: 25 december 2005 – 12:51:17
:lol: ik was er inmiddels al achter, zag foto van Jort op eerste pagina waarop het leek alsof die aan de buitenkant zaten, maar dat was een riemlusje :oops: ...
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Jason

  • Gast
Bretels
Reactie #148 Gepost op: 25 december 2005 – 14:01:01
Bretelsknopen kunnen net zo goed aan de buitenkant, als het goed is draag je er een jasje overheen, en het is veel comfortabeler.

david

  • Gebruiker
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #149 Gepost op: 27 december 2005 – 09:48:37
Wat mij betreft hoeft het jasje niet steeds aan te blijven als je bretels draagt, dat lijkt me een iets te rigide opvatting van etiquette. Volgens mij kan het jasje ook best uit (vind bretels juist leuk staan).  8)