Auteur Topic: Munro MTM  (118919 keer gelezen)

SergeduTemps

  • Gebruiker
  • Berichten: 272
    • Bekijk profiel
Munro MTM
Gepost op: 17 januari 2012 – 14:55:33
Even een topic geopend. Ben zeer benieuwd of iemand van het forum een pak/jasje heeft laten maken via Munro en dan met name de betere 'handmade' lijn.

Voor info over de pakken; http://82.168.66.78/collectionbook/traditional/
“Looking good and dressing well is a necessity. Having a purpose in life is not.” - Oscar Wilde

Peter Bastian

  • Gebruiker
  • Berichten: 795
  • //
    • Bekijk profiel
Re: Munro MTM
Reactie #1 Gepost op: 19 januari 2012 – 14:27:42
Munro is ook de basis voor Oger The Red toch? Ook daar hebben ze een optie voor full canvas e.d., de 'handmade' lijn in mij onbekend. Als ik de info zo doorneem ziet het er goed verzorgd uit, niets mis mee volgens mij.
//

carpe diem

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.439
    • Bekijk profiel
Re: Munro MTM
Reactie #2 Gepost op: 19 januari 2012 – 14:36:32
vd Kam Amersfoort heeft dit ook in hun assortiment.
Veel boeken en stalen aanwezig
Be yourself no matter what they say

LJW

  • Gebruiker
  • Berichten: 489
    • Bekijk profiel
    • LJW Architectuur
Re: Munro MTM
Reactie #3 Gepost op: 19 januari 2012 – 14:44:57
Ik heb mijn trouwpak laten maken via Munro MTM, full canvas, volgens mij was dat de handmade lijn. Ik ben er erg tevreden over. (foto staat geloof ik nog in het trouwpak topic)
Architectuur is de materialisatie van hogere idealen...
http://www.beerari.tumblr.com/

Gnis

  • Gebruiker
  • Berichten: 179
    • Bekijk profiel
Re: Munro MTM
Reactie #4 Gepost op: 24 juli 2012 – 12:58:23
Kan je ook rechstreeks bij Munro iets laten maken en is dat dan veel goedkoper dan bij een Oger?
Do it
Do it right
Do it right now

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.372
    • Bekijk profiel
Re: Munro MTM
Reactie #5 Gepost op: 24 juli 2012 – 13:10:36
Nee.

HGW

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.026
    • Bekijk profiel
Re: Munro MTM
Reactie #6 Gepost op: 24 juli 2012 – 20:34:39
Nee.

1x of 2x? of alleen de 2e?  :?
if i stop lying i just disappoint you

carpe diem

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.439
    • Bekijk profiel
Re: Munro MTM
Reactie #7 Gepost op: 24 juli 2012 – 20:42:27
Doen niet rechtstreeks. Hier gaat t via vd Kam


Edit: ik val in herhaling zie ik :oops:
Laatst bewerkt op: 24 juli 2012 – 20:44:08 door carpe diem
Be yourself no matter what they say

Gnis

  • Gebruiker
  • Berichten: 179
    • Bekijk profiel
Re: Munro MTM
Reactie #8 Gepost op: 24 juli 2012 – 21:39:26
Bedankt heren, ik denk eraan om het eens te proberen. Hoe bevalt V/d Kam (amersfoort toch): handmade line met pofje. Ik weet alleen niet of hier veel schoudervulling in zit. Iemand ervaringen?
Do it
Do it right
Do it right now

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.372
    • Bekijk profiel
Re: Munro MTM
Reactie #9 Gepost op: 24 juli 2012 – 22:13:31
Bedankt heren, ik denk eraan om het eens te proberen. Hoe bevalt V/d Kam (amersfoort toch): handmade line met pofje. Ik weet alleen niet of hier veel schoudervulling in zit. Iemand ervaringen?


Bij mij geen schoudervulling.
@HGW, 2x nee.

carpe diem

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.439
    • Bekijk profiel
Re: Munro MTM
Reactie #10 Gepost op: 24 juli 2012 – 22:31:19
Vd kam is een prima zaak. Goede service en mooie spullen. Ik zou even bellen van te voren. Op zaterdag en koopavond is het vaak erg druk om je dan te laten informeren is misschien niet handig. doen ook shirts mtm (Eton) als ik mij niet vergis
Be yourself no matter what they say

Franklin

  • Gebruiker
  • Berichten: 71
    • Bekijk profiel
Re: Munro MTM
Reactie #11 Gepost op: 04 augustus 2013 – 10:19:23
Ik heb flink lopen zoeken en wat ik maar niet kan vinden is een goede vergelijking tussen Munro en Suit Supply. Er wordt hier vaak gezegd "er zijn veel voorbeelden", maar eerlijk gezegd kan ik ze niet echt vinden. De enige Munro boer die ik ken is Oger en zoektochten naar "Red en DFS" hebben me hier niet zoveel opgeleverd, in ieder geval niet dusdanig dat ik het verschil (of de overeenkomst) duidelijk op mijn netvlies heb.

Je hebt leden als Bogart die het een step up vinden, anderen die het een pot nat vinden. Ook begrijp ik niet zo goed hoe het zit met Munro qua "stijlen". Je hebt Red en DFS, dat is voor zover ik begrijp allebei Munro? Maakt Munro gewoon wat je wil als leverancier (binnen grenzen)? Oftwel, is er geen "Munro" fit?

En wat zijn goede Munro boeren?


Velponi

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.361
    • Bekijk profiel
Munro MTM
Reactie #12 Gepost op: 04 augustus 2013 – 11:21:12
Oger Amsterdam is wel een goeie Munro-boer. ;)

De drie 'eigen' MTM-lijnen van Oger - Red, DFS en Handmade - worden voor zover ik weet door Munro gemaakt. Van Red en DFS weet ik het niet, maar Handmade is zeker een step up ten opzichte van Suitsupply - qua prijs én maakwijze.

Ik ben ook wel benieuwd naar wat er bijvoorbeeld mogelijk is bij Bogarts Munro-boer.

Franklin

  • Gebruiker
  • Berichten: 71
    • Bekijk profiel
Re: Munro MTM
Reactie #13 Gepost op: 04 augustus 2013 – 12:44:04
Oger Amsterdam is wel een goeie Munro-boer. ;)

De drie 'eigen' MTM-lijnen van Oger - Red, DFS en Handmade - worden voor zover ik weet door Munro gemaakt. Van Red en DFS weet ik het niet, maar Handmade is zeker een step up ten opzichte van Suitsupply - qua prijs ιn maakwijze.

Ik ben ook wel benieuwd naar wat er bijvoorbeeld mogelijk is bij Bogarts Munro-boer.

Ik heb een werkpak laten maken bij SuSu en ben erg tevreden (beter dan die provinciaalse Duitse/Italiaanse pakken die ik droeg). Maar ik heb minimaal nog een pak nodig en het is een aardig idee een andere (werk)pakken boer te proberen om te kijken hoe dat bevalt.

Humphrey

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.131
    • Bekijk profiel
Munro MTM
Reactie #14 Gepost op: 06 februari 2014 – 15:50:44
Wat is een reλle indicatie voor een MTM pak van Munro? Uiteraard hangt het van de stof af, maar waar kunnen wij aan denken?
Style is never out of fashion