Auteur Topic: [Utrecht] Hermans Since 1906 schoenen  (55403 keer gelezen)

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[Utrecht] Hermans Since 1906 schoenen
Gepost op: 18 april 2005 – 13:19:51
Vorige week voor 't eerst bij Hermans geweest. Leuke collectie en zeer vriendelijk/kundig personeel. Erg fijne schoenenzaak dus. Heb daar voor 't eerst C&J's en EG's \:D/ om m'n voeten gehad.

Schoenen van o.a. Edward Green, Church, Crockett & Jones, Alden, Santoni, Tod's.

Citaat

Hermans Since 1906
Oudkerkhof 22
Utrecht
030 2312964
030 2312752


Iemand een idee wanneer er de uitverkoop ( :o ) weer begint? Wil me eens wagen aan Britse schoenen nl. ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Looking to improve

  • Gebruiker
  • Berichten: 421
    • Bekijk profiel
Re: [Utrecht] Hermans Since 1906 schoenen
Reactie #1 Gepost op: 18 april 2005 – 14:04:59
Citaat van: "Nexus"
Wil me eens wagen aan Britse schoenen nl. ;)

 :D

 :twisted: http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?p=29738#29738 :wink: .

MtB
Waar zal ik nu eens niet op reageren...

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
[Utrecht] Hermans Since 1906 schoenen
Reactie #2 Gepost op: 18 april 2005 – 14:13:38
Het is inderdaad een zeer prettige zaak met vriendelijk personeel. Vooral de wat oudere man met soms een schort en soms een blazer is geweldig :D

Uitverkoop was in januari/februari geloof ik dus ik denk in juli weer......
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Re: [Utrecht] Hermans Since 1906 schoenen
Reactie #3 Gepost op: 18 april 2005 – 17:25:08
Citaat van: "Nexus"
Vorige week voor 't eerst bij Hermans geweest. Leuke collectie en zeer vriendelijk/kundig personeel. Erg fijne schoenenzaak dus. Heb daar voor 't eerst C&J's en EG's \:D/ om m'n voeten gehad.

Schoenen van o.a. Edward Green, Church, Crockett & Jones, Alden, Santoni, Tod's.

Citaat

Hermans Since 1906
Oudkerkhof 22
Utrecht
030 2312964
030 2312752


Iemand een idee wanneer er de uitverkoop ( :o ) weer begint? Wil me eens wagen aan Britse schoenen nl. ;)


Ga jij nu echt schoenen passen zonder koopintentie? :?
Sailing, an expensive way to travel for free"

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Re: [Utrecht] Hermans Since 1906 schoenen
Reactie #4 Gepost op: 18 april 2005 – 17:29:29
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "Nexus"
Vorige week voor 't eerst bij Hermans geweest. Leuke collectie en zeer vriendelijk/kundig personeel. Erg fijne schoenenzaak dus. Heb daar voor 't eerst C&J's en EG's \:D/ om m'n voeten gehad.

Schoenen van o.a. Edward Green, Church, Crockett & Jones, Alden, Santoni, Tod's.

Citaat

Hermans Since 1906
Oudkerkhof 22
Utrecht
030 2312964
030 2312752


Iemand een idee wanneer er de uitverkoop ( :o ) weer begint? Wil me eens wagen aan Britse schoenen nl. ;)


Ga jij nu echt schoenen passen zonder koopintentie? :?

Dat zou ik nou ook nooit doen. Pas meestal pas als ik van plan ben te kopen.

Huey

  • Gast
[Utrecht] Hermans Since 1906 schoenen
Reactie #5 Gepost op: 18 april 2005 – 17:30:27
Ik ga ook geen winkels binnen als ik van te voren al weet dat ik het niet kan betalen of niets ga kopen.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
[Utrecht] Hermans Since 1906 schoenen
Reactie #6 Gepost op: 18 april 2005 – 17:47:04
Citaat van: "Huey"
Ik ga ook geen winkels binnen als ik van te voren al weet dat ik het niet kan betalen of niets ga kopen.

Dat doe ik dan wel, even kijken of er nog iets is. Maar ik ga het dan niet passen of iets dergelijks, ik kijk alleen even rond.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
[Utrecht] Hermans Since 1906 schoenen
Reactie #7 Gepost op: 18 april 2005 – 17:51:44
Citaat van: "Huey"
Ik ga ook geen winkels binnen als ik van te voren al weet dat ik het niet kan betalen of niets ga kopen.


Mja.. ik loop wel eens winkels binnen waarvan ik wete dat ik er niks ga kopen. Maar dat is gewoon een beetje rondkijken voor evt later aankopen. Met schoenen idem dito.

Alleen passen doe ik dus niet
Sailing, an expensive way to travel for free"

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[Utrecht] Hermans Since 1906 schoenen
Reactie #8 Gepost op: 18 april 2005 – 20:03:45
Ik was op zoek naar een bepaald model Santoni. Die hadden ze niet. Ze hadden wel 't vergelijkbare model van C&J. Maar niet in mijn maat. De verkoper vroeg of ik niet voor de gein eens EG's wilde aandoen ("U weet niet wat u mist") terwijl hij wist dat ik niet zou kopen. Slim van hem, nu ben ik denk ik besmet :(
Fashion can be bought. Style one must possess.

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
[Utrecht] Hermans Since 1906 schoenen
Reactie #9 Gepost op: 18 april 2005 – 20:46:13
Citaat van: "Huey"
Ik ga ook geen winkels binnen als ik van te voren al weet dat ik het niet kan betalen of niets ga kopen.


Hmm, dus je loopt nooit winkels binnen die je niet kent? Ik loop die winkels wel binnen net als Vodka om te loeren voor toekomstige aankopen, ik ga alleen geen uitgebreide info inwinnen bij de verkoper als ik weet dat ik toch niets ga kopen (tenzij zij op mij afkomen, daar houd ik niet van dus dan vragen ze erom).
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Huey

  • Gast
[Utrecht] Hermans Since 1906 schoenen
Reactie #10 Gepost op: 18 april 2005 – 20:47:59
Citaat van: "Merlino"
Citaat van: "Huey"
Ik ga ook geen winkels binnen als ik van te voren al weet dat ik het niet kan betalen of niets ga kopen.


Hmm, dus je loopt nooit winkels binnen die je niet kent? Ik loop die winkels wel binnen net als Vodka om te loeren voor toekomstige aankopen, ik ga alleen geen uitgebreide info inwinnen bij de verkoper als ik weet dat ik toch niets ga kopen (tenzij zij op mij afkomen, daar houd ik niet van dus dan vragen ze erom).


Ik loop alleen winkels binnen als ik serieuze interesse heb. Als dan blijkt dat ze niets hebben naar mijn smaak is het wat anders. Maar zonder koopintentie ofzo ga ik niet naar binnen. Wat anders is het voor een grote aanschaf zoals een auto, dan orienteer ik me eerst een beetje. niet voor een broek of overhemd ofzo.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
[Utrecht] Hermans Since 1906 schoenen
Reactie #11 Gepost op: 19 april 2005 – 00:03:34
Er zijn een aantal kledingzaken waar ik regelmatig langs ga om eens gezellig bij te praten.Dit komt mede door dat ze me wel eens bellen of ik nog langs kom.Gewoon voor de gezelligheid en om wat te passen zonder wat te kopen(om te zien hoe dat bij mij staat).
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[Utrecht] Hermans Since 1906 schoenen
Reactie #12 Gepost op: 19 april 2005 – 10:10:33
Citaat van: "gusto napolitano"
Er zijn een aantal kledingzaken waar ik regelmatig langs ga om eens gezellig bij te praten.Dit komt mede door dat ze me wel eens bellen of ik nog langs kom.Gewoon voor de gezelligheid en om wat te passen zonder wat te kopen(om te zien hoe dat bij mij staat).

Precies, moet gewoon kunnen vind ik. In het kader van klantrelaties. De winkels waar wij het over hebben is nu eenmaal niet de categorie HEMA.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[Utrecht] Hermans Since 1906 schoenen
Reactie #13 Gepost op: 01 februari 2006 – 10:09:57
Citaat van: "Migliore"
Gisteren een leuke middag gehad bij Newtailor. Omdat ik nog een uurtje over had maar eens bij Hermans naar binnen gegaan. Omdat ze nog uitverkoop hebben, hoopte ik misschien een mooi oxfort met slanke leest te kunnen scoren.

Mijn hemel wat een slechte verkoopster zeg!!!!
Een oudere dame die me wel netjes te woord stond, maar waarbij het leek alsof ze voor het eerst een schoen verkocht!! Ze liet me als eerste een Connaugh zien van C&J. Prachtige oxfort, maar geen slanke leest zou ik zo zeggen. Toen ik haar vertelde dat dit een 236 leest was en ik bijvoorbeeld een 337 wilde, keek ze even in de schoen en kwam ze op het briljante idee om te zeggen dat dit een E leest was, net als mijn eigen handgrade boot. Ik heb nog geprobeert om haar uit te leggen dat dit de fitting was, maar het wilde niet helpen!! Ze heeft haar best gedaan en probeerde me nog een Santoni te verkopen, maar die was toch echt een maat te groot. Toen ik aangaf dat ik nu liever geen Rapid Blake zool wilde keek ze me erg vertwijfeld aan. Kortom mijn eerste ervaring bij deze gerenomeerde schoenenzaak was zeer teleurstellend. De jongeman die er later nog even bij kwam kijken was erg verveeld en gaf aan dat ik dan maar weer moest gaan en een andere keer terug moest komen. Ook van hem straalde de liefde voor de schoen niet af!

Wie o wie kan mij over Hermans beter ervaringen delen, want ik had toch echt anders verwacht! Bij S&S in Maastricht hebben ze 2 uur de tijd, al kom je alleen maar voor veters!! Ze verkopen en informeren daar echt meet veel kunde en vooral PASSIE :!:
Fashion can be bought. Style one must possess.

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
[Utrecht] Hermans Since 1906 schoenen
Reactie #14 Gepost op: 01 februari 2006 – 10:17:12
Citaat van: "Migliore"
Wie o wie kan mij over Hermans beter ervaringen delen, want ik had toch echt anders verwacht! Bij S&S in Maastricht hebben ze 2 uur de tijd, al kom je alleen maar voor veters!! Ze verkopen en informeren daar echt meet veel kunde en vooral PASSIE :!:

Zelf goede ervaringen met Hermans... maar ik kan (nog) niet echt vergelijken met andere goede zaken zoals S&S of Sir Max.

Heb bij Hermans C&J's Handgrade gekocht. Overigens moet ik zeggen dat maar 2 dingen me aan een schoen interesseren (naast de kwaliteit uiteraard), nl. looks en pasvorm. Heb geen verstand van leestnummers ;)