Auteur Topic: Boeken - Algemeen  (594747 keer gelezen)

guest45

  • Gast
Re: Boeken - Algemeen
Reactie #75 Gepost op: 30 maart 2005 – 20:26:05
idd...hij schrijft minder slordig dan veel nederlandse schrijvers omdat hij graag wil laten zien dat hij onze taal beheerst...heb ik wel respect voor!

Niels

  • Gebruiker
  • Berichten: 579
    • Bekijk profiel
Re: Boeken - Algemeen
Reactie #76 Gepost op: 31 maart 2005 – 00:34:42
Iemand nog interresse in een handtekening van Jort Kelder???

http://www.yvra.nl Kun je Man & Pak bestellen. Ik mailde ze en kreeg te horen dat ze enkele exemplaren hadden liggen met de handtekening van zowel Yvo als Jort. Meteen besteld, en ligt nu te pronken in mijn boekenkast. :wink:

Huey

  • Gast
Re: Boeken - Algemeen
Reactie #77 Gepost op: 31 maart 2005 – 00:35:28
Citaat van: "Niels"
Iemand nog interresse in een handtekening van Jort Kelder???

http://www.yvra.nl Kun je Man & Pak bestellen. Ik mailde ze en kreeg te horen dat ze enkele exemplaren hadden liggen met de handtekening van zowel Yvo als Jort. Meteen besteld, en ligt nu te pronken in mijn boekenkast. :wink:


Iedereen die van die website besteld heeft, heeft die boekjes met handtekening ;)

Niels

  • Gebruiker
  • Berichten: 579
    • Bekijk profiel
Re: Boeken - Algemeen
Reactie #78 Gepost op: 31 maart 2005 – 00:38:02
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Niels"
Iemand nog interresse in een handtekening van Jort Kelder???

http://www.yvra.nl Kun je Man & Pak bestellen. Ik mailde ze en kreeg te horen dat ze enkele exemplaren hadden liggen met de handtekening van zowel Yvo als Jort. Meteen besteld, en ligt nu te pronken in mijn boekenkast. :wink:


Iedereen die van die website besteld heeft, heeft die boekjes met handtekening ;)


nee nee, dat zijn die met Yvo handtekening, maar die met Jort hadden ze maar 8! Althans dat zij meneertje van de mail. De website vermeld ook alleen de handtekening van Yvo!

Niels

  • Gebruiker
  • Berichten: 579
    • Bekijk profiel
Re: Boeken - Algemeen
Reactie #79 Gepost op: 31 maart 2005 – 00:38:46
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Niels"
Iemand nog interresse in een handtekening van Jort Kelder???

http://www.yvra.nl Kun je Man & Pak bestellen. Ik mailde ze en kreeg te horen dat ze enkele exemplaren hadden liggen met de handtekening van zowel Yvo als Jort. Meteen besteld, en ligt nu te pronken in mijn boekenkast. :wink:


Iedereen die van die website besteld heeft, heeft die boekjes met handtekening ;)


Man & Pak
Wat te doen met pakken, shirts en schoenen? Ook in andere kwesties van vitaal belang wijst Man & Pak de weg. Wanneer kan bruin? Mag een snor? Hoe lijkt u groter en wat valt er te schaven aan haar, tanden en andere triviale essentialia?

Nu hier te bestellen

U ontvangt Man & Pak persoonlijk gesigneerd door Yvo voor de winkelprijs plus verzendkosten in uw brievenbus als U een mailtje stuurt naar [email protected] met al uw adresgegevens en daarnaast onder vermelding van het gebruikte e-mailadres 20 Euro overmaakt op rekening 3834.33.673 van ii.nl te Delft.

Ook van Yvo: Extravaganza, Oud Geld

Huey

  • Gast
Re: Boeken - Algemeen
Reactie #80 Gepost op: 31 maart 2005 – 00:39:57
Aaah ok, dus ik heb geen collectors item  :evil:

Nou ja, ik vond het leuk geschreven boekjes. Ik vind dat ze een leuke schrijfstijl hebben.

Niels

  • Gebruiker
  • Berichten: 579
    • Bekijk profiel
Re: Boeken - Algemeen
Reactie #81 Gepost op: 31 maart 2005 – 00:41:44
Citaat van: "Huey"
Aaah ok, dus ik heb geen collectors item  :evil:

Nou ja, ik vond het leuk geschreven boekjes. Ik vind dat ze een leuke schrijfstijl hebben.


moet er nog aan beginnen. Staat in de wachtrij (check eerdere posts voor toelichting)

Huey

  • Gast
Re: Boeken - Algemeen
Reactie #82 Gepost op: 31 maart 2005 – 00:43:51
Het stelt niet al te veel voor hoor ;) Maar het is gewoon leuk en vlot en met een half uurtje uit.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Boeken - Algemeen
Reactie #83 Gepost op: 31 maart 2005 – 00:46:12
Citaat van: "Huey"
Het stelt niet al te veel voor hoor ;) Maar het is gewoon leuk en vlot en met een half uurtje uit.
Precies :wink:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
Re: Boeken - Algemeen
Reactie #84 Gepost op: 31 maart 2005 – 00:50:36
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Huey"
Het stelt niet al te veel voor hoor ;) Maar het is gewoon leuk en vlot en met een half uurtje uit.
Precies :wink:


Niet alles hoeft literatuur te zijn toch? :)

Niels

  • Gebruiker
  • Berichten: 579
    • Bekijk profiel
Re: Boeken - Algemeen
Reactie #85 Gepost op: 31 maart 2005 – 10:50:34
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Huey"
Het stelt niet al te veel voor hoor ;) Maar het is gewoon leuk en vlot en met een half uurtje uit.
Precies :wink:


Niet alles hoeft literatuur te zijn toch? :)


 :wink:  gelukkig niet. denk dat mij boekenkast voor 80 % uit boeken bestaat ui informatieve boeken over WO II (124) 5 % kwaliteits literatuur en de overige 15 % uit boeken als De Gentlemen, Handgemaakte Herenschoenen, De onderbroek, Het mes op de keel, De Sigaar, Whiskey etc etc etc etc etc

Al Capone

  • Gebruiker
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Re: Boeken - Algemeen
Reactie #86 Gepost op: 05 april 2005 – 23:32:21
Citaat van: "Niels"
Citaat van: "-=AL CAPONE=-"
Ik lees vooral de boeken van preston&child (het liefst de delen waar de bijzondere FBI agent Pendergast is speelt (deze man zou zo lid kunnen worden van stijlforum)) daarnaast ben ik nu bezig met het bernini mysterie en hierna ga ik de da vinci code lezen.

ps. boeken als Harry Potter 1 t/m 5 en Lord of the ring heb ik uiteraard ook gelezen


heb jij toevallig ook de extra boeken van Simon cox? (de geheimen van de Da vinci code, en De geheimen van het Bernini mysterie)


Nee deze heb ik niet, ik krijg binnenkort wel een DVD over de Da Vinci code.

maar ik ben me na het lezen van het bernini mysterie wel gaan verdiepen in de ILLUMINATIE, CERN en ambigrammen, het is me inmiddels gelukt om een ambigram van mijn eigen naam in gotisch kalligraphie schrift te zetten best mooi al zeg ik het zelf zal binnenkort wel een foto posten!


ps. wel toevallig dat je zo'n boek leest en rond dezelfde tijd gaat de paus dood :twisted: en heeft CERN echt antimaterie weten te produceren!! (dacht dat ze een kwartgram in werkelijkheid hebben gecreeerd) best eng mischien zijn dit wel de laatste pausverkiezingen :wink:

Niels

  • Gebruiker
  • Berichten: 579
    • Bekijk profiel
Re: Boeken - Algemeen
Reactie #87 Gepost op: 05 april 2005 – 23:45:15
Citaat van: "-=AL CAPONE=-"
Citaat van: "Niels"
Citaat van: "-=AL CAPONE=-"
Ik lees vooral de boeken van preston&child (het liefst de delen waar de bijzondere FBI agent Pendergast is speelt (deze man zou zo lid kunnen worden van stijlforum)) daarnaast ben ik nu bezig met het bernini mysterie en hierna ga ik de da vinci code lezen.

ps. boeken als Harry Potter 1 t/m 5 en Lord of the ring heb ik uiteraard ook gelezen


heb jij toevallig ook de extra boeken van Simon cox? (de geheimen van de Da vinci code, en De geheimen van het Bernini mysterie)


Nee deze heb ik niet, ik krijg binnenkort wel een DVD over de Da Vinci code.

maar ik ben me na het lezen van het bernini mysterie wel gaan verdiepen in de ILLUMINATIE, CERN en ambigrammen, het is me inmiddels gelukt om een ambigram van mijn eigen naam in gotisch kalligraphie schrift te zetten best mooi al zeg ik het zelf zal binnenkort wel een foto posten!


ps. wel toevallig dat je zo'n boek leest en rond dezelfde tijd gaat de paus dood :twisted: en heeft CERN echt antimaterie weten te produceren!! (dacht dat ze een kwartgram in werkelijkheid hebben gecreeerd) best eng mischien zijn dit wel de laatste pausverkiezingen :wink:


Idd, maar ja, ik blijf nuchter... anders dan kan ik ook wel in god gaan geloven  :wink:


HEEFT ER IEMAND DE €25,- euro versie van het boek Imprimatur?  Alleen de €15 euro kan ik aankomen.... volgens de uitgeverij wordt hij niet meer gedrukt, maar wil even weten hoe hij er uit ziet.. in vergelijking tot de 15 euro versie.

Heb wel weer de €25 versie van het vervolg Secretum.

Jason

  • Gast
Re: Boeken - Algemeen
Reactie #88 Gepost op: 18 januari 2006 – 22:52:41
Ik ben een zo'n beete het hele oeuvre van Hermans aan het lezen, de donkere kamer heb ik gelezen alsook in de mist van het schimmenrijk, wat een kort maar heel mooi boek is (was ooit boekenweekgeschenk). Straks begin ik in Nooit meer slapen.
De god denkbaar denkbaar de god (van Hermans), heeft iemand dat gelezen? ik ben er in begonnen maar ik vind het moeilijk leesbaar, hoe moet je zo'n boek lezen? (serieus bedoeld)

Verder begon ik vlak na de donkere kamer van damokles aan een boek van herman brusselmans, en dat heb ik na vier pagina's weggelegd. Wat een onzin. Het ging over een man die van zijn vrouw ging scheiden en alcoholist werd ofzo. echt prut, heel oppervlakkig. Heb ik net het verkeerde boek van hem uitgekozen of..

Ik ben ook nog Aldous Huxley - Brave new world aan het lezen en George Orwell - 1984, maar dat gaat niet zo snel met die andere boeken erbij.
Als laatste moet ik een boek lezen over deugdethiek van Paul van Tongeren voor het filosofie eindexamen, en dat is pittig.
Tot zover mijn litteraire voortgang.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Re: Boeken - Algemeen
Reactie #89 Gepost op: 18 januari 2006 – 22:55:08
Henry James - The Europeans
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'