Auteur Topic: Mailings van de bekende zaken  (130164 keer gelezen)

FFW

  • Gast
Mailings van de bekende zaken
Reactie #30 Gepost op: 23 november 2005 – 12:01:00
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "FFW"
vandaag van drie winkels uitnodiging voor de presale. maar ik wacht mooi op de laatste weken van de sale: lekker 90% korting zoeken!

70 niet meer goed genoeg? :)


ik kan geen 70 meer zeggen want dan krijg ik de wind weer van voren

Immanuel

  • Gast
Mailings van de bekende zaken
Reactie #31 Gepost op: 23 november 2005 – 12:07:02
krijg net oger mailing en die van baldi saampjes met de post..

FFW

  • Gast
Mailings van de bekende zaken
Reactie #32 Gepost op: 23 november 2005 – 12:09:34
ik ook oger baldi en hugo boss

Immanuel

  • Gast
Mailings van de bekende zaken
Reactie #33 Gepost op: 23 november 2005 – 12:13:52
leuk als je net attolini shirt gekocht hebt van 260 euro en een week later zie je ze hangen 2 voor 300.. vind t toch altijd wat jammer, soort society shop idee, maar dan dubbele prijs.. vraag me af hoe t over jaar of 5 gaat daar.. mooie fay jas overigens op pag 8.. zonde dat zo iets in de aanbieding komt.. jammer jammer jammer .. maar ja dat zijn de wetten van de sales.. voor degene die t koopt wel prettig

FFW

  • Gast
Mailings van de bekende zaken
Reactie #34 Gepost op: 23 november 2005 – 14:14:08
Citaat van: "Immanuel"
leuk als je net attolini shirt gekocht hebt van 260 euro en een week later zie je ze hangen 2 voor 300.. vind t toch altijd wat jammer, soort society shop idee, maar dan dubbele prijs.. vraag me af hoe t over jaar of 5 gaat daar.. mooie fay jas overigens op pag 8.. zonde dat zo iets in de aanbieding komt.. jammer jammer jammer .. maar ja dat zijn de wetten van de sales.. voor degene die t koopt wel prettig


Men weet wanneer de uitverkoop begint, dus je moet dan ook niet zeuren.

Immanuel

  • Gast
Mailings van de bekende zaken
Reactie #35 Gepost op: 23 november 2005 – 14:16:24
ik ga er echt niet met jou over in discussie.. :lol:  de groeten :wink:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Mailings van de bekende zaken
Reactie #36 Gepost op: 23 november 2005 – 15:24:22
Ja ja de sale gaat weer beginnen pakken jasjes hemden schoenen we zullen er hier wel over horen.Ik ben er klaar voor laat maar komen die aanwinsten.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

FFW

  • Gast
Mailings van de bekende zaken
Reactie #37 Gepost op: 23 november 2005 – 15:34:39
Citaat van: "Immanuel"
ik ga er echt niet met jou over in discussie.. :lol:  de groeten :wink:


Ik ben het wel met je eens, maar ik heb dan weer geen medelijden met mensen die vlak voor de uitverkoop inkopen gaan doen. Aan de andere kant vind ik het veel beter als je gewoon nooit uitverkoop hebt

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Mailings van de bekende zaken
Reactie #38 Gepost op: 23 november 2005 – 15:37:54
De jaarlijkse sales blijf je altijd houden dat is nu eenmaal zo.Sommige mensen kopen het hele jaar door de ander alleen tijdens de sale.En als je dan net voor de sale iets heeft gekocht ja dan kan het gebeuren dat twee weken later je het goedkoper ziet staan.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Alex

  • Gebruiker
  • Berichten: 697
    • Bekijk profiel
Mailings van de bekende zaken
Reactie #39 Gepost op: 23 november 2005 – 15:50:32
Citaat van: "Immanuel"
leuk als je net attolini shirt gekocht hebt van 260 euro en een week later zie je ze hangen 2 voor 300.. vind t toch altijd wat jammer, soort society shop idee, maar dan dubbele prijs.. vraag me af hoe t over jaar of 5 gaat daar.. mooie fay jas overigens op pag 8.. zonde dat zo iets in de aanbieding komt.. jammer jammer jammer .. maar ja dat zijn de wetten van de sales.. voor degene die t koopt wel prettig


Wat zou dat nu ongeveer kosten die jas? Vind het wel wat hebben :)

Immanuel

  • Gast
Mailings van de bekende zaken
Reactie #40 Gepost op: 23 november 2005 – 15:52:13
950€ - 10%=... schat ik..

Jason

  • Gast
Mailings van de bekende zaken
Reactie #41 Gepost op: 23 november 2005 – 16:02:34
Citaat van: "FFW"
Citaat van: "Immanuel"
ik ga er echt niet met jou over in discussie.. :lol:  de groeten :wink:


Ik ben het wel met je eens, maar ik heb dan weer geen medelijden met mensen die vlak voor de uitverkoop inkopen gaan doen. Aan de andere kant vind ik het veel beter als je gewoon nooit uitverkoop hebt


ik vind de uitverkoop wel goed.. eigenlijk zou de uitverkoop alleen op vertoon van studentenpas toegankelijk moeten zijn.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Mailings van de bekende zaken
Reactie #42 Gepost op: 23 november 2005 – 17:11:58
In ieder geval de sale komt er aan en de mailing van Oger heb ik vandaag ook ontvangen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Daan

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
Mailings van de bekende zaken
Reactie #43 Gepost op: 23 november 2005 – 17:57:45
heb ook de mailing van oger binnen. Kan ik iemand blijmaken met die kortingskaart? Denk niet dat ik 'm ga gebruiken.

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Mailings van de bekende zaken
Reactie #44 Gepost op: 23 november 2005 – 18:21:04
Ik heb twee mailingen binnen van Oger eentje van mij en eentje van mijn pa. Ik heb ook van de Zegna store en de RL store ik denk dat ik van het weekend eens naar A'dam ga even bij Zegna, RL en Oger kijken en kopen en dan wandel ik denk ik ook nog maar eens bij New Tailor en Pauw binnen als ik er dan toch ben.
Return to innocence...