Auteur Topic: 'Geldzaken': portemonnees, kaarthouders, money clips en dergelijke  (314302 keer gelezen)

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Portemonnee
Reactie #30 Gepost op: 11 maart 2005 – 14:44:14
Citaat van: "W1ZZ"
Als je 1E biljetten wilt moet je meteen ook 2E drukken lijkt mij... Ik zie het niet gebeuren ;)


Heerlijk lijkt me dat, verlost van die muntjes die maar rammelen en zwaar zijn.

ontopic: geen portemonnee, veel te groot en dik Alles los meenemen in binnenzak scheelt een hoop gewicht.
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Portemonnee
Reactie #31 Gepost op: 11 maart 2005 – 14:49:53
Citaat van: "FokLex"
Citaat van: "W1ZZ"
Als je 1E biljetten wilt moet je meteen ook 2E drukken lijkt mij... Ik zie het niet gebeuren ;)


Heerlijk lijkt me dat, verlost van die muntjes die maar rammelen en zwaar zijn.

ontopic: geen portemonnee, veel te groot en dik Alles los meenemen in binnenzak scheelt een hoop gewicht.

Gewoon alles pinnen en chippen en hoogstens voor 10 euro aan kleingeld (50 cent, 1 en 2 euro) meenemen. Dan is het goed te doen.
In ieder geval beter dan zo'n grote en zware portomonee.

Napoleon

  • Gast
Portemonnee
Reactie #32 Gepost op: 11 maart 2005 – 14:59:24
Hij hoeft ook niet groot of zwaar te zijn. Maar gewoon een degelijk ding voor je pasjes en je briefgeld. Wat voor merk, kleur en waar te koop???

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Portemonnee
Reactie #33 Gepost op: 11 maart 2005 – 15:11:32
Citaat van: "Napoleon"
Hij hoeft ook niet groot of zwaar te zijn. Maar gewoon een degelijk ding voor je pasjes en je briefgeld. Wat voor merk, kleur en waar te koop???


Standaard hema dingen :oops:  . Blijven jaren goed en kosten niks. Mocht je voor iets speciaals gaan zou ik gewoon ff bij lederwinkeltje naar binnen stappen.
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Portemonnee
Reactie #34 Gepost op: 11 maart 2005 – 15:27:08
Citaat van: "Napoleon"
Hij hoeft ook niet groot of zwaar te zijn. Maar gewoon een degelijk ding voor je pasjes en je briefgeld. Wat voor merk, kleur en waar te koop???

c&b altijd goed
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Portemonnee
Reactie #35 Gepost op: 11 maart 2005 – 16:34:38
Citaat van: "Napoleon"
Hij hoeft ook niet groot of zwaar te zijn. Maar gewoon een degelijk ding voor je pasjes en je briefgeld. Wat voor merk, kleur en waar te koop???

The Bridge zoals gezegd ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

guest45

  • Gast
Portemonnee
Reactie #36 Gepost op: 11 maart 2005 – 22:28:00
Citaat van: "Nexus"
Losse munten zjin irritant, ik pleit dan ook voor 1 euro biljetten :P (keep the change).

kun je ook met 5 euro biljetten doen :wink:

Chillmeister

  • Gebruiker
  • Berichten: 462
    • Bekijk profiel
Portemonnee
Reactie #37 Gepost op: 11 maart 2005 – 22:50:50
Doe ook zoveel mogelijk met Pin en heb meestal 30 euro op zak. Heb dus niet vaak munten bij me tenzij het wisselgeld is. Ik merk wel dat het aantal munten thuis sterk is toegenomen omdat ik de helft van de tijd de keer daarop wat muntgeld vergeet mee te nemen.

cheukert

  • Gebruiker
  • Berichten: 741
    • Bekijk profiel
Portemonnee
Reactie #38 Gepost op: 11 maart 2005 – 23:35:04
Meestal rond 20 euro bij me, bij voorkeur zonder portomonnee...
Maar als ik veel dingen moet meenemen soms toch maar een portomonnee voordat ik het kwijtraak.
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Niels

  • Gebruiker
  • Berichten: 579
    • Bekijk profiel
Portemonnee
Reactie #39 Gepost op: 19 maart 2005 – 09:03:25
Citaat van: "Napoleon"
Hij hoeft ook niet groot of zwaar te zijn. Maar gewoon een degelijk ding voor je pasjes en je briefgeld. Wat voor merk, kleur en waar te koop???


Waarom geld uit geven aan iets wat alleen maar geld moet samenpaken. Een biljetklemmetje staat veel leuker. Heb er hier nog een liggen van Mulberry.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Portemonnee
Reactie #40 Gepost op: 19 maart 2005 – 19:10:43
Citaat van: "Niels"
Citaat van: "Napoleon"
Hij hoeft ook niet groot of zwaar te zijn. Maar gewoon een degelijk ding voor je pasjes en je briefgeld. Wat voor merk, kleur en waar te koop???


Waarom geld uit geven aan iets wat alleen maar geld moet samenpaken. Een biljetklemmetje staat veel leuker. Heb er hier nog een liggen van Mulberry.


Nee, die zijn goedkoop :lol:
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Portemonnee
Reactie #41 Gepost op: 19 maart 2005 – 19:12:35
Wel een leuke winkel heb er wel eens wat gekocht voor in huis.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Niels

  • Gebruiker
  • Berichten: 579
    • Bekijk profiel
Portemonnee
Reactie #42 Gepost op: 20 maart 2005 – 11:53:03
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "Niels"
Citaat van: "Napoleon"
Hij hoeft ook niet groot of zwaar te zijn. Maar gewoon een degelijk ding voor je pasjes en je briefgeld. Wat voor merk, kleur en waar te koop???


Waarom geld uit geven aan iets wat alleen maar geld moet samenpaken. Een biljetklemmetje staat veel leuker. Heb er hier nog een liggen van Mulberry.


Nee, die zijn goedkoop :lol:


Relatie geschenk. Kreeg mn pa van iemand op zn bedrijf, die had nog nooit van Mulberry gehoord en had die "zooi" niet nodig. Geschenk bevatte eau de toilet, manchetknopen en die biljetklem. Alles dus van Mulberry. Alleen al de manchet knopen liggen voor 50 euri in de winkel.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Portemonnee
Reactie #43 Gepost op: 20 maart 2005 – 15:36:23
Citaat van: "Niels"
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "Niels"
Citaat van: "Napoleon"
Hij hoeft ook niet groot of zwaar te zijn. Maar gewoon een degelijk ding voor je pasjes en je briefgeld. Wat voor merk, kleur en waar te koop???


Waarom geld uit geven aan iets wat alleen maar geld moet samenpaken. Een biljetklemmetje staat veel leuker. Heb er hier nog een liggen van Mulberry.


Nee, die zijn goedkoop :lol:


Relatie geschenk. Kreeg mn pa van iemand op zn bedrijf, die had nog nooit van Mulberry gehoord en had die "zooi" niet nodig. Geschenk bevatte eau de toilet, manchetknopen en die biljetklem. Alles dus van Mulberry. Alleen al de manchet knopen liggen voor 50 euri in de winkel.


Euro
Sailing, an expensive way to travel for free"

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Portemonnee
Reactie #44 Gepost op: 20 maart 2005 – 15:37:50
Inderdaad het is eurO, wie heeft dat eigenlijk bedacht eurI??
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.