Auteur Topic: [Parijs] Arnys  (12528 keer gelezen)

Swann

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.575
    • Bekijk profiel
Re: Arnys
Reactie #15 Gepost op: 10 mei 2010 – 13:56:00
Luxe en chic OK, maar dit is toch niet klassiek, Orno? 't Zit vol met markante details, waarmee je als gewone sterveling een modderfiguur zou slaan. Je moet toch wel een zekere f**k you-attitude hebben: alles goed en wel, maar hier doen we het gewoon op deze/onze manier.

Velponi

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.361
    • Bekijk profiel
Re: Arnys
Reactie #16 Gepost op: 10 mei 2010 – 14:09:40
Iemand wel eens binnengeweest daar? (@Velponi - ik meen me een mooie das van jou te herinneren?)

Eén keertje binnengeweest op de rue de Sèvres. Mooie, klassiek ingerichte winkel. Maar toen niet die das gekocht, want te bedeesd en geïntimideerd door zoveel Parijs raffinement - noem mij maar Marcel (niet die hele goeie uit Rotterdam). Gelukkig hebben ze ook een websjop voor de dagdromende iGent.

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Re: Arnys
Reactie #17 Gepost op: 10 mei 2010 – 14:13:47
Gelukkig hebben ze ook een websjop voor de dagdromende iGent.
Kan je daar een direct linkje van posten? De reguliere site is (hier althans) blaartrekkend traag...

Gezien de opmerkingen over de prijzen maar eens kijken of de dagdroom een nachtmerrie wordt ;)

Velponi

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.361
    • Bekijk profiel
Re: Arnys
Reactie #18 Gepost op: 10 mei 2010 – 14:15:34
http://www.arnys.fr/shop_arnys/index.php?code_lang=en

met o.a. katoenen V-halstruitjes à 500 euro. :roll:
Laatst bewerkt op: 10 mei 2010 – 14:18:19 door Velponi

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.932
    • Bekijk profiel
Re: Arnys
Reactie #19 Gepost op: 10 mei 2010 – 14:26:31
De genoemde boegbeelden zijn stuk voor stuk hondslelijk; hebben de vrouwtjes binnengehengeld met fijnzinnige praatjes, diepe gedachten en ander creatief geneuzel.

Ga jij met Arie Boomsma naar de disco, dan zit ik met Jean-Paul in de kroeg. Je mag komen uithuilen.

Eén keertje binnengeweest op de rue de Sèvres. Mooie, klassiek ingerichte winkel. Maar toen niet die das gekocht, want te bedeesd en geïntimideerd door zoveel Parijs raffinement - noem mij maar Marcel (niet die hele goeie uit Rotterdam). Gelukkig hebben ze ook een websjop voor de dagdromende iGent.

Hehe. Dat had ik bij Charvet toen ik daar een jaar of vijf geleden een keer beschroomd de winkel betrad. Deze winkel ziet er een stuk indrukwekkender uit. (Nooit geweest overigens.)

Swann

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.575
    • Bekijk profiel
Re: Arnys
Reactie #20 Gepost op: 10 mei 2010 – 14:31:28
Ga jij met Arie Boomsma naar de disco, dan zit ik met Jean-Paul in de kroeg. Je mag komen uithuilen.

Op voorwaarde dat Jean-Paul een papieren zak over zijn kop trekt.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.932
    • Bekijk profiel
Re: Arnys
Reactie #21 Gepost op: 10 mei 2010 – 14:32:54
Tss. Jij blijft bij Arie.

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Re: Arnys
Reactie #22 Gepost op: 10 mei 2010 – 14:34:59

cyka blyat

Orno

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.035
    • Bekijk profiel
Re: Arnys
Reactie #23 Gepost op: 10 mei 2010 – 15:36:46
Luxe en chic OK, maar dit is toch niet klassiek, Orno? 't Zit vol met markante details, waarmee je als gewone sterveling een modderfiguur zou slaan. Je moet toch wel een zekere f**k you-attitude hebben: alles goed en wel, maar hier doen we het gewoon op deze/onze manier.

De kleding ja! (zie mijn post, ik zie de fuck you details ;) ) De winkel klassiek, daar doelde ik ook op. (zoals V. ook al aangeeft)
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Re: Arnys
Reactie #24 Gepost op: 10 mei 2010 – 16:58:34
Best prijzig...

Vooral de pochets, maar dat zijn dan ook tafelkleden van 77 bij 77 cm ;)

Hoort dit trouwens niet in "Adressen"?

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Re: Arnys
Reactie #25 Gepost op: 10 mei 2010 – 17:13:52
Best prijzig...

Vooral de pochets, maar dat zijn dan ook tafelkleden van 77 bij 77 cm ;)

Hoort dit trouwens niet in "Adressen"?

Eigenlijk wel ja.
cyka blyat

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.932
    • Bekijk profiel
Re: [Parijs] Arnys
Reactie #26 Gepost op: 10 mei 2010 – 17:29:01
Is het niet ook als een merk te beschouwen? Dan liever weer terug... Met een linkje in Adressen.

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Re: [Parijs] Arnys
Reactie #27 Gepost op: 20 juni 2010 – 22:31:21


cyka blyat

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Re: [Parijs] Arnys
Reactie #28 Gepost op: 07 september 2010 – 20:53:46


Blurb:

The new season brings a new mood and a new collection. Arnys offers clothing based on movement: apparently simple coats with complicated backs, folds and half belts that create a sensation of volume; clothing inspired by travel wear and the army; tailored jackets with bright linings over trousers with patch pockets; the Forestière in leather or velvet. All of it in fabrics that are more and more exclusive and in a range of colours that are sober and strong… And accessories create attitude!
cyka blyat

Mediaman

  • Gast
Re: [Parijs] Arnys
Reactie #29 Gepost op: 07 september 2010 – 20:57:24
De jas 'klokt' als een model voor vrouwen.