Auteur Topic: Rotterdam  (102095 keer gelezen)

Laurens

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.940
    • Bekijk profiel
    • omnidata
Rotterdam
Reactie #60 Gepost op: 17 oktober 2014 – 20:47:21
Is dat die van de AD koffietest?

If so: meh, daar heb ik nou niet zo'n hoge pet van op.
omnidata.fr voor plaatjes, nu ook op Instagram!

Harrie

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.027
    • Bekijk profiel
Rotterdam
Reactie #61 Gepost op: 17 oktober 2014 – 22:18:41
Koffie op de foto in het AD zag er niet best uit. Geen eens latte art  :mrgreen:

dimsum

  • Gebruiker
  • Berichten: 235
    • Bekijk profiel
Rotterdam
Reactie #62 Gepost op: 18 oktober 2014 – 02:08:30
Uiteindelijk naar Stroom geweest, gezien het dichtbij FG was :)

cutaway

  • Gebruiker
  • Berichten: 231
    • Bekijk profiel
Rotterdam
Reactie #63 Gepost op: 02 november 2014 – 20:47:35
Weet niet, was van plan net even te gaan kijken, maar had geen zin  daarheen te lopen. Komende week ff doen.

Ik ben er een tijdje terug naar binnen gelopen en wist niet hoe snel ik weer naar buiten moest snellen. Als hongerige hyena's kwamen de verkopers op me af. Prima om te groeten en vriendelijk en behulpzaam te zijn, graag zelfs, maar als ik aangeef graag zelf even rustig te willen rondkijken stel ik er geen prijs op alsnog in m'n nek gehijgd te worden. Dan ben ik snel weg en is de kans dat ik iets koop eerder kleiner dan groter. Leek erg stil te zijn in de zaak. Wellicht krijgen ze zo weinig klanten dat ze bovenop elke klant springen die binnenloopt? Terwijl dat eerder averechts werkt.

Had even gekeken naar hun shirts, maar ik vond ze niet bijzonder. De shirts met strepen of patronen waren bovendien gemaakt door middel van erin gedrukte inkt i.p.v. een andere kleur draden die er doorheen geweven is... voor mij een afknapper. Ze prezen mij ook gelijk de Italiaanse shirts van 250E aan, maar die vond ik al helemaal niets voor mij met veel te felle kleuren en patronen:
http://www.aert.co/

Op zich sympathiek dat er een onafhankelijke zaak bijgekomen is in Rotterdam op de as Van Oldenbarnevelt - Aert van Nes - Meent, maar zit niets voor mij bij voor zover ik zag.

Die shirts van 250E, is er nou werkelijk iemand die dit mooi vindt, laat staan er 250E voor over heeft?! Leuk voor Pipo de Clown, maar niet voor mij:



http://www.aert.co/etro-shirt-multi-flower



http://www.aert.co/etro-shirt-purple-paisley



http://www.aert.co/etro-shirt-new-warrant-especiale

wolf

  • Gebruiker
  • Berichten: 15.283
    • Bekijk profiel
Rotterdam
Reactie #64 Gepost op: 02 november 2014 – 22:14:23
ach als je net een omaatje gestript hebt van haar aow...
live and let die

TBD

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 2.964
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Rotterdam
Reactie #65 Gepost op: 02 november 2014 – 22:35:03
Ik denk dat de doelgroep voor die shirts eerder een eind 40-er is op gezonde schoenen met een vrouw met kek kort haar en een leren rugtasje. Gewoon lekker gek doen.

Velponi

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.361
    • Bekijk profiel
Rotterdam
Reactie #66 Gepost op: 03 november 2014 – 08:46:25
Frenk vd Linden

Swann

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.575
    • Bekijk profiel
Rotterdam
Reactie #67 Gepost op: 03 november 2014 – 08:56:26
Ik meen me te herinneren dat John de Wolf vroeger ook overhemden maakte. En erg vaagjes dat ik er zelfs een had.

Edit: Nooit gedragen natuurlijk. Echt niet. Ben een Amsterdammer. Het was een cadeau. Of zoiets.

cutaway

  • Gebruiker
  • Berichten: 231
    • Bekijk profiel
Rotterdam
Reactie #68 Gepost op: 03 november 2014 – 22:21:01
Frenk vd Linden

Zo zagen de twee verkopers er ook uit. Vrij kale minimalistische betonnerige inrichting overigens. Niet iets dat qua inrichting warm aanvoelt en waardoor je je op je gemak voelt en langer in die zaak verblijft.

Ik zag dat hier soms ook wat etenstips gegeven worden, mijn bijdrage:
- Laatst prima geluncht bij Mooi aan het nieuw ingerichte Gelderseplein bij de Oude Haven. Prima pleintje geworden.
- Ono in de Montevideo op de Wilhelminapier.
- Rokkaa in het Westelijk Handelsterrein in de Veerhaven. Echt een aanrader! Erg betaalbaar, goede inrichting en geweldige heerlijk gekruide en op houtskool gegrilde gerechten of bijv. tarbot met Safraansaus!
- Roggenvleugels kopen en gekruide gamba's bij Andaluce op de West-Kruiskade en zelf op de gril doen. Subliem!

Al mensen hier naar de Markthal geweest? Geweldige ervaring! Ben er verslaafd aan. Genoeg lekkers te krijgen. Sushi viel me er ook alleszins mee, evenals de pasta's en gevulde kipdriehoeken bij Le Souq.

Katendrecht blijft ook fijn met o.a. de Fenix Food Factory.
Laatst bewerkt op: 03 november 2014 – 22:26:16 door cutaway

Eddy

  • Gebruiker
  • Berichten: 398
  • Kermit Beater
    • Bekijk profiel
Rotterdam
Reactie #69 Gepost op: 07 november 2014 – 11:07:55
Ik meen me te herinneren dat John de Wolf vroeger ook overhemden maakte. En erg vaagjes dat ik er zelfs een had.

Edit: Nooit gedragen natuurlijk. Echt niet. Ben een Amsterdammer. Het was een cadeau. Of zoiets.

Hij maakte ze niet zelf neem ik aan?  :mrgreen: Dat waren die Versace lookalikes Armstrong-overhemden toch? Te koop bij de Bluetiek-In. Stonden ge-wel-dig op een Chipie spijkerbroek met Air Max eronder. Classy.


Swann

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.575
    • Bekijk profiel
Rotterdam
Reactie #70 Gepost op: 07 november 2014 – 11:13:58
Ha! Rotterdam samengevat in een enkel plaatje.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.654
    • Bekijk profiel
Rotterdam
Reactie #71 Gepost op: 07 november 2014 – 11:37:23
Dat waren die Versace lookalikes Armstrong-overhemden toch? Te koop bij de Bluetiek-In. Stonden ge-wel-dig op een Chipie spijkerbroek met Air Max eronder. Classy.

<3

Ik had toen al veel gevoel voor stijl. Had zo'n mooi shirt met een ritssluiting, van Ambrosio of zo, zwart met bloemen, fl. 250,--, ook Bluetiek inn inderdaad. :D

Eddy

  • Gebruiker
  • Berichten: 398
  • Kermit Beater
    • Bekijk profiel
Rotterdam
Reactie #72 Gepost op: 07 november 2014 – 14:19:46
<3

Ik had toen al veel gevoel voor stijl. Had zo'n mooi shirt met een ritssluiting, van Ambrosio of zo, zwart met bloemen, fl. 250,--, ook Bluetiek inn inderdaad. :D

Met rits, klinkt goed. Als ik Ambrosio google, krijg ik dit.

Niks mis mee!

Seneca

  • Gebruiker
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Rotterdam
Reactie #73 Gepost op: 07 november 2014 – 22:38:03
Rotterdam? Voedsel? De Buik van Rotterdam!
All art is an imitation of nature.

cutaway

  • Gebruiker
  • Berichten: 231
    • Bekijk profiel
Rotterdam
Reactie #74 Gepost op: 14 november 2014 – 06:59:13
Iemand ervaring met http://mobile.misurasartoria.nl/ in de Hofbogen? Hebben ze mooi spul?

Tijdje terug stonden ze bij de Van Gils aan de Meent pochetjes uit te delen. Heb er toen een aangenomen, ook al draag ik ze vrijwel nooit. Vind ze wel geinig, is in blauwtinten en met de kaart van Rotterdam erop. Wel origineel.
Laatst bewerkt op: 14 november 2014 – 21:34:22 door cutaway