Auteur Topic: Hoe maak ik een nieuw topic? / Waar kan ik mijn vraag kwijt?  (110189 keer gelezen)

Pat

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.333
    • Bekijk profiel

Lucas

  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Hoe maak ik een nieuw topic? / Waar kan ik mijn vraag kwijt?
Reactie #46 Gepost op: 04 september 2011 – 10:07:14
Bedankt Pat!

Mijn tweede vraag is waar ik mijn vraag kwijt kan wat de heren hier op SF in hun vrije tijd (buiten, tijdens het winkelen, bij familie, etc) dragen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat SF'ers in hun vrije tijd altijd in pak zijn gekleed zoals ik wel in de meeste topics hier zie staan.

Pat

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.333
    • Bekijk profiel
Hoe maak ik een nieuw topic? / Waar kan ik mijn vraag kwijt?
Reactie #47 Gepost op: 04 september 2011 – 10:36:56
Je tweede vraag kan je ook kwijt in het genoemde topic. Daar worden ook vaak weekend- of meer casual outfits geplaatst. Onderschat de SF-er niet over de weekend outfit, maar naast pakken worden er ook vaak (casual)combinaties getoond.

Velponi

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.361
    • Bekijk profiel
Hoe maak ik een nieuw topic? / Waar kan ik mijn vraag kwijt?
Reactie #48 Gepost op: 04 september 2011 – 10:45:32
In mijn vrije tijd draag ik vaak een trui over mijn pak, of als het erg warm is een polo.

Markx

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.866
    • Bekijk profiel
Hoe maak ik een nieuw topic? / Waar kan ik mijn vraag kwijt?
Reactie #49 Gepost op: 04 september 2011 – 13:15:48
Een trui over je pak?

Stromen

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.879
    • Bekijk profiel
Hoe maak ik een nieuw topic? / Waar kan ik mijn vraag kwijt?
Reactie #50 Gepost op: 04 september 2011 – 14:10:01
Velponi, de volgende keer maar een smiley erbij zetten. Gewoon, voor de zekerheid.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Hoe maak ik een nieuw topic? / Waar kan ik mijn vraag kwijt?
Reactie #51 Gepost op: 04 september 2011 – 14:40:28
Whehe.

Kasper

  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Hoe maak ik een nieuw topic? / Waar kan ik mijn vraag kwijt?
Reactie #52 Gepost op: 21 december 2011 – 06:57:37
Heren,

Eigenlijk heb ik 3 vragen:

1. Ik kan middels de zoekfunctie nergens iets vinden over suit-yourself.nl en ben erg benieuwd of hier ervaringen mee zijn. Zij komen binnenkort bij ons langs op kantoor met aantrekkelijk geprijsde aanbiedingen. Ben erg benieuwd naar meningen/ervaringen alvorens met hen in zee te gaan.

In januarie ga ik naar een nieuwe functie en zou dan graag wat formeler gekleed gaan.

Ik ben niet heel erg veel eisend, bezit op dit moment welteverstaan 1 pak en 1 blazer maar zou dit graag willen uitbreiden en zij lijken op eerste gezicht een goede optie

2. Ik heb een nogal grote schoenmaat (maat 47) en ik heb al regelmatig voorbij zien komen dat een pak van 10.000 euro in het water valt met slechte schoenen (matter of speech). De tweede vraag is dus of er andere mensen hier zijn met grotere schoenmaten. Mijn ervaring is namelijk bij de gangbare winkels dat grote maten vaak niet op voorraad zijn en lastig te bestellen zijn. Of als ik dan na veel zoeken toch een schoen vindt ik erbij loop als een clown aangezien de schoen groot uitvalt door de maat (dit valt bij sneakers en allstars een stuk minder op uiteraard). Ik woon zelf in Amsterdam en heb geen rijbewijs dus als er tips zijn in deze regio heel graag.

3. Ook kan ik niet veel vinden over Punto Italiano. Vind zelf dat ze erg mooie shirts hebben maar het is natuurlijk confectie. Ben ook hier erg benieuwd naar ervaringen.

Kasper
Laatst bewerkt op: 21 december 2011 – 06:59:30 door Kasper

joho

  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Hoe maak ik een nieuw topic? / Waar kan ik mijn vraag kwijt?
Reactie #53 Gepost op: 20 oktober 2012 – 09:39:10
Weet iemand hoe ik mijn account kan verwijderen?

Dirk

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.528
    • Bekijk profiel
Hoe maak ik een nieuw topic? / Waar kan ik mijn vraag kwijt?
Reactie #54 Gepost op: 20 oktober 2012 – 09:42:09
Enorm hard en langdurig gaan trollen
You can buy clothes, but you can't buy style

Mediaman

  • Gast
Hoe maak ik een nieuw topic? / Waar kan ik mijn vraag kwijt?
Reactie #55 Gepost op: 20 oktober 2012 – 10:52:39
Bedankt voor je vele bijdragen aan dit forum, met pijn in ons hart zien we je vertrekken.

HGW

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.026
    • Bekijk profiel
Hoe maak ik een nieuw topic? / Waar kan ik mijn vraag kwijt?
Reactie #56 Gepost op: 20 oktober 2012 – 11:50:34
Bedankt voor je vele bijdragen aan dit forum, met pijn in ons hart zien we je vertrekken.

 :mrgreen:
if i stop lying i just disappoint you

Reinier

  • Gebruiker
  • Berichten: 199
    • Bekijk profiel
Hoe maak ik een nieuw topic? / Waar kan ik mijn vraag kwijt?
Reactie #57 Gepost op: 20 oktober 2012 – 12:01:57
Heren,

Eigenlijk heb ik 3 vragen:

1. Ik kan middels de zoekfunctie nergens iets vinden over suit-yourself.nl en ben erg benieuwd of hier ervaringen mee zijn. Zij komen binnenkort bij ons langs op kantoor met aantrekkelijk geprijsde aanbiedingen. Ben erg benieuwd naar meningen/ervaringen alvorens met hen in zee te gaan.

In januarie ga ik naar een nieuwe functie en zou dan graag wat formeler gekleed gaan.

Ik ben niet heel erg veel eisend, bezit op dit moment welteverstaan 1 pak en 1 blazer maar zou dit graag willen uitbreiden en zij lijken op eerste gezicht een goede optie

2. Ik heb een nogal grote schoenmaat (maat 47) en ik heb al regelmatig voorbij zien komen dat een pak van 10.000 euro in het water valt met slechte schoenen (matter of speech). De tweede vraag is dus of er andere mensen hier zijn met grotere schoenmaten. Mijn ervaring is namelijk bij de gangbare winkels dat grote maten vaak niet op voorraad zijn en lastig te bestellen zijn. Of als ik dan na veel zoeken toch een schoen vindt ik erbij loop als een clown aangezien de schoen groot uitvalt door de maat (dit valt bij sneakers en allstars een stuk minder op uiteraard). Ik woon zelf in Amsterdam en heb geen rijbewijs dus als er tips zijn in deze regio heel graag.

3. Ook kan ik niet veel vinden over Punto Italiano. Vind zelf dat ze erg mooie shirts hebben maar het is natuurlijk confectie. Ben ook hier erg benieuwd naar ervaringen.

Kasper

Hoi Kasper,

Welkom,

Wanneer er niks te vinden is over een bepaald onderwerp komt dit zeer waarschijnlijk omdat de kwaliteit erg veel te wensen over laat. Ik heb geen idee wat je budget is maar suit supply is een prima start. Na een paar van deze pakken weet je wat je mooi vind en ook wat je niet mooi vind. Ik zou niet meteen 1000+ aan een pak uitgeven.

Succes

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanitΰ - modern tailors
Hoe maak ik een nieuw topic? / Waar kan ik mijn vraag kwijt?
Reactie #58 Gepost op: 20 oktober 2012 – 12:06:19
Weet iemand hoe ik mijn account kan verwijderen?

Heb inmiddels contact opgenomen.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanitΰ - modern tailors

HGW

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.026
    • Bekijk profiel
Hoe maak ik een nieuw topic? / Waar kan ik mijn vraag kwijt?
Reactie #59 Gepost op: 20 oktober 2012 – 12:29:50
Ik hoop dat Kasper in die 10 maanden inmiddels wel een pak heeft gevonden, Renier.  :lol:
if i stop lying i just disappoint you