Auteur Topic: Ogér  (1052010 keer gelezen)

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #15 Gepost op: 02 januari 2005 – 23:15:04
Citaat van: "Vodka"
Den Haag beviel mij trouwens wel een stuk beter als Amsterdam.

Den Haag is inderdaad goed te doen, goede en vriendelijke verkopers die niet echt op je neer kijken of je stalken.

@Vodka: dat jonge broekie met mat is die blond? Want toen ik er was, was die inderdaad behoorlijk irritant (had toen een spijkerbroek aan, met trui en overhemd).

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #16 Gepost op: 02 januari 2005 – 23:47:08
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Vodka"
Den Haag beviel mij trouwens wel een stuk beter als Amsterdam.

Den Haag is inderdaad goed te doen, goede en vriendelijke verkopers die niet echt op je neer kijken of je stalken.

@Vodka: dat jonge broekie met mat is die blond? Want toen ik er was, was die inderdaad behoorlijk irritant (had toen een spijkerbroek aan, met trui en overhemd).


Beetje donkerblond volgens mij. Heel irritant nadat je 1 stap de winkel binnen heb gezet "HEREN, wat kan ik voor jullie doen" (staat vaak in dat linker gedeelte van de zaak, daar waar Borrelli, Isaia en Attolini hangt)
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #17 Gepost op: 02 januari 2005 – 23:49:22
Ik pijnig mijn hersens om die persoon voor de geest te halen,stond hij er vandaag ook.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #18 Gepost op: 02 januari 2005 – 23:51:26
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik pijnig mijn hersens om die persoon voor de geest te halen,stond hij er vandaag ook.


Die irritante? Ja, was gelijk m'n eerste aanvaring die dag :P


Toch grappig dat er redelijk wat negatieve ervaringen zijn vwb Oger en dat terwijl het wel altijd druk is in de winkel. Zullen ze zich dan toch een bepaalde arrogantie kunnen veroorloven  :?
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #19 Gepost op: 02 januari 2005 – 23:55:58
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik pijnig mijn hersens om die persoon voor de geest te halen,stond hij er vandaag ook.


Die irritante? Ja, was gelijk m'n eerste aanvaring die dag :P


Toch grappig dat er redelijk wat negatieve ervaringen zijn vwb Oger en dat terwijl het wel altijd druk is in de winkel. Zullen ze zich dan toch een bepaalde arrogantie kunnen veroorloven  :?
Ik kan me ongeveer wel voor me halen wie er vandaag stonden men wisselt ook wel eens van afdeling zou kunnen dat die van de andere kant kwam.Het sujet waar ik het vandaag over had heb ik vandaag pas voor de eerste keer gezien.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #20 Gepost op: 03 januari 2005 – 00:00:33
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik pijnig mijn hersens om die persoon voor de geest te halen,stond hij er vandaag ook.


Die irritante? Ja, was gelijk m'n eerste aanvaring die dag :P


Toch grappig dat er redelijk wat negatieve ervaringen zijn vwb Oger en dat terwijl het wel altijd druk is in de winkel. Zullen ze zich dan toch een bepaalde arrogantie kunnen veroorloven  :?
Ik kan me ongeveer wel voor me halen wie er vandaag stonden men wisselt ook wel eens van afdeling zou kunnen dat die van de andere kant kwam.Het sujet waar ik het vandaag over had heb ik vandaag pas voor de eerste keer gezien.


Waarschijnlijk iemand die zag dat je van de DFS afdeling kwam en duidelijk geen Attolini herkent :P
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #21 Gepost op: 03 januari 2005 – 00:04:04
Nu vraag ik je Attolini aan suede Santoni schoenen aan wat moeten we nog meer doen om bij oger in de smaak te vallen.Ze zijn zeker vergeten dat ik erwat geld naar toe heb gebracht althans die LUMMEL van vandaag :twisted:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #22 Gepost op: 03 januari 2005 – 00:05:25
Citaat van: "gusto napolitano"
Nu vraag ik je Attolini aan suede Santoni schoenen aan wat moeten we nog meer doen om bij oger in de smaak te vallen.Ze zijn zeker vergeten dat ik erwat geld naar toe heb gebracht althans die LUMMEL van vandaag :twisted:


Het zit je echt dwars he  :lol:
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #23 Gepost op: 03 januari 2005 – 00:15:49
Het gaat er echt niet om hoeveel je er in de jaren heb gekocht maar als iets is om weg te geven en de verkoper dan zegt het is er alleen ter inzagen dan wordt ik wel boos.De verkoper begrijpt er dan helemaal niets van ,je kan aan een klant zien of hij een serieuse klant is of een jan-doedel.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #24 Gepost op: 03 januari 2005 – 00:17:19
Citaat van: "gusto napolitano"
Het gaat er echt niet om hoeveel je er in de jaren heb gekocht maar als iets is om weg te geven en de verkoper dan zegt het is er alleen ter inzagen dan wordt ik wel boos.De verkoper begrijpt er dan helemaal niets van ,je kan aan een klant zien of hij een serieuse klant is of een jan-doedel.


Mja, dat volgen vind ik ook maar zo-zo. Je had eigenlijk dat broekie naar je toe moeten roepen en zeggen "Kun je aan [vaste verkoper] de groeten doen, zeg maar dat hij [jouw naam] kwijt is"

 :evil:
Sailing, an expensive way to travel for free"

zampa di gallina

  • Gebruiker
  • Berichten: 498
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #25 Gepost op: 03 januari 2005 – 00:19:19
Of zoals in Pretty Woman: "Do you work on commission?" Dat vond ik een erg goede manier om met arrogante verkopers om te gaan.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #26 Gepost op: 03 januari 2005 – 00:22:35
Idd niet aan gedacht,wonderlijk is wel dat oger meer en meer een pakken schuiver gaat worden ookwel een platte zaak gaat worden.Gelukkig zijn er meer zaken :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #27 Gepost op: 03 januari 2005 – 00:24:56
Citaat van: "gusto napolitano"
Idd niet aan gedacht,wonderlijk is wel dat oger meer en meer een pakken schuiver gaat worden ookwel een platte zaak gaat worden.Gelukkig zijn er meer zaken :lol:


Ja, veel mensen kopen er vanwege de (nog) ijzersterke naam. Daarom vroeg ik me al af of ze die arrogantie niet gewoon kunnen doen omdat de mensen het toch wel accepteren  :?
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #28 Gepost op: 03 januari 2005 – 00:27:55
De mensen zijn nu eenmaal gek van oger dus nemen alles aan van oger.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #29 Gepost op: 03 januari 2005 – 00:28:52
Citaat van: "gusto napolitano"
De mensen zijn nu eenmaal gek van oger dus nemen alles aan van oger.


Dat zeg ik ;)
Sailing, an expensive way to travel for free"