Auteur Topic: Rome  (81138 keer gelezen)

Steef

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.599
    • Bekijk profiel
Rome (topic II)
Reactie #45 Gepost op: 19 april 2005 – 19:03:06
Hebben ze voor die 150 kerels met rode petjes ook nog eens een superdeluxe hotel gebouwd, vol marmer en andere luxe materialen... :evil:

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Rome (topic II)
Reactie #46 Gepost op: 19 april 2005 – 19:14:00
http://www.nu.nl/img.db?514307+s(120!x120!)
Wie maakt de eerste opmerking over gezicht en jongetjes? Vodka? :P
Fashion can be bought. Style one must possess.

Huey

  • Gast
Rome (topic II)
Reactie #47 Gepost op: 19 april 2005 – 19:25:31
Vodka verspilt daar zijn talenten niet aan.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Rome (topic II)
Reactie #48 Gepost op: 19 april 2005 – 23:09:02
Gelukkig hebben we weer een behoudende paus, past goed in deze tijd... ](*,)

Huey

  • Gast
Rome (topic II)
Reactie #49 Gepost op: 19 april 2005 – 23:16:27
Citaat van: "Bonne"
Gelukkig hebben we weer een behoudende paus, past goed in deze tijd... ](*,)


Ja, maar goed.
Als je uit al die 80 jarige kardinalen moet kiezen heb je 9 v/d 10 keer een behoudende paus.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Rome (topic II)
Reactie #50 Gepost op: 19 april 2005 – 23:39:01
Bedankt voor die fietsen :roll:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

guest45

  • Gast
Rome (topic II)
Reactie #51 Gepost op: 20 april 2005 – 08:30:15
kardinaal martini is een stuk minder behoudend zet zo als zijn collega uit india en eentje uit brazilie.....

@het idee achter het christendom/katholicisme vind ik zeker beter dan dat achter de islam. Vind alleen dat de kerk de bijbel te letterlijk neemt (waar het hun uitkomt) en zelf invult waar het hun uitkomt.
waar staat uberhaupt in de bijbel dat er kerken gebouwd moeten worden?
weetje hoe veel hongerige mondjes van medemensen je kunt voeden voor al dat geld.....en als je ene kerk bouwt bouw hem dan zonder bladgoud en andere pracht en praal...
Heb zelf een tijdje op een benedictijnenschool gezeten en we hadden daar als verpicht vak Christian Theology...als je wat daar allemaal behandeld werd vergelijkt met godsdienst op de nederlandse scholen :shock: ...

Jason

  • Gast
Rome
Reactie #52 Gepost op: 28 april 2005 – 21:39:10
meer advies over rome is welkom, over twee weken ben ik er een week.

guest45

  • Gast
Rome
Reactie #53 Gepost op: 28 april 2005 – 21:49:48
Citaat van: "Jason"
meer advies over rome is welkom, over twee weken ben ik er een week.


met school?

Jason

  • Gast
Rome
Reactie #54 Gepost op: 29 april 2005 – 23:18:24
jes

guest45

  • Gast
Rome
Reactie #55 Gepost op: 29 april 2005 – 23:46:57
doe mn zusje de groeten :lol:

en owja...als je bij het senaats gebouw bent en je leraar begint te lullen over het feit "dat dit de plek is waar ceasar vermoord werd" mag je hem keihard uitlachen......
toen ceasar vermoord werd werd het senaatsgebouw verbouwd en had de senaat elders een een tijdelijke senaatsgebouwtje.
dit is iets wat niet iedereen weet dus kun je er mooi mensen mee pakken :lol:

Huey

  • Gast
Rome
Reactie #56 Gepost op: 30 april 2005 – 10:23:29
Citaat van: "Jason"
meer advies over rome is welkom, over twee weken ben ik er een week.


Wat wil je weten? Waar gaat je interesse naar uit?

Jason

  • Gast
Rome
Reactie #57 Gepost op: 30 april 2005 – 14:05:38
ik ga er een week heen waarbij je overdag de hele dag door de stad loopt en cultuur bezoekt, 's avonds heb je vrij en dan moet je je vermaken (12 uur binnen uiterlijk :( en dan 8 uur weer opstaan)  dus welke winkels zijn echt bijzonder wat is leuk om te doen etc. ik zit in een hotel net onder termini

guest45

  • Gast
Rome
Reactie #58 Gepost op: 30 april 2005 – 14:09:03
pff dan heb jij t beter voor elkaar dan wij....wij hadden niet tot 12uur vrij....gingen gezamelijk naar ene plaats (spaanse trappen, trevi etc etc) waarna we weer met zn allen naar t hotel gingen.
We hebben hele fanatieke leraar latijn...gast is jezuiet geweest en heeft 3 jaar in t vaticaan gewoond.....wel de beste gids die je ooit zult vinden in rome

spaanse trappen is een beetje de datings plek van de nederlanders in rome geloof ik :lol:

Huey

  • Gast
Rome
Reactie #59 Gepost op: 30 april 2005 – 14:15:06
Citaat van: "Jason"
ik ga er een week heen waarbij je overdag de hele dag door de stad loopt en cultuur bezoekt, 's avonds heb je vrij en dan moet je je vermaken (12 uur binnen uiterlijk :( en dan 8 uur weer opstaan)  dus welke winkels zijn echt bijzonder wat is leuk om te doen etc. ik zit in een hotel net onder termini



Mario dei Fiori en Bocca di Leone, zijstraten van de Via Condotti waar respectievelijk Borrelli (Zéér klein winkeltje) en lattanzi zitten (ook erg klein).

Petrocchi zit in de Via del Orso nr. 34 geloof ik. Dat zijn ook maatschoenen. Verder moet je gewoon naar de brioni winkel op de Via Barberini. Echt erg mooie winkel en vriendelijke mensen daar.

Rubinacci en Battistoni zitten op de Condotti, En als je de Veneto helemaal uitloopt naar boven kom je bij een oude stadsmuur. Daar sla je rechtsaf, en ongeveer 1,5km doorlopen. Dan kom je bij Caraceni uit.

Erg leuk om te zien.