Auteur Topic: [Shirts] SuitSupply  (486271 keer gelezen)

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] Suit Supply
Reactie #60 Gepost op: 27 februari 2009 – 14:18:33
Ik heb er nu twee binnen en nog vier in bestelling. Inderdaad ook opgemeten door Laurens.

Zodra ik alles binnen heb, dan zal ik foto's van mijn bescheiden garderobe hier posten.

6 tegelijk besteld?  dan heb je blijkbaar al ervaring met hun shirts of je hebt  heeeeel veeeeel vertrouwen in de kwaliteiten van SuSu?
Niets zo veranderlijk als de mens

Humphrey

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.131
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] Suit Supply
Reactie #61 Gepost op: 27 februari 2009 – 14:22:14
Toen ik aangaf dat ik er zes wilde bestellen hebben we besloten om er eerst twee te laten maken. Deze heb ik opgehaald, gepast en ze waren goed. Daarna zijn de andere vier besteld.
Style is never out of fashion

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] Suit Supply
Reactie #62 Gepost op: 27 februari 2009 – 15:04:17
Toen ik aangaf dat ik er zes wilde bestellen hebben we besloten om er eerst twee te laten maken. Deze heb ik opgehaald, gepast en ze waren goed. Daarna zijn de andere vier besteld.


Ah duidelijk. Ik vond het nogal een grote stap anders.
Ben benieuwd naar de foto's
Niets zo veranderlijk als de mens

MarkB

  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] Suit Supply
Reactie #63 Gepost op: 13 maart 2009 – 17:23:03
Kan iemand mij vertellen wat de vanafprijs van een mtm shirt is bij SuSu? En wat de extra's ongeveer kosten? Ben erg benieuwd ik heb tot nu toe nergens iets kunnen vinden over prijzen, en zelfs de site van SuSu geeft over prijzen van mtm shirts letterlijk niets prijs. Alvast bedankt.

Grt.
Mark

DL

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.225
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] Suit Supply
Reactie #64 Gepost op: 13 maart 2009 – 17:24:03
Volgens mij 118 euro per shirt en 6 euro voor parelmoerenknopen.

Dragoon

  • Gebruiker
  • Berichten: 524
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] Suit Supply
Reactie #65 Gepost op: 13 maart 2009 – 17:25:03
Als ik me niet vergis is de normale prijs 120 eu. Alleen Mother of Pearl knopen kosten 8 euro extra, de rest is allemaal inbegrepen, b.v. initialen, hanenpootsteek, etc.

Edit ongeveer die prijzen dus ;)
Laatst bewerkt op: 13 maart 2009 – 17:27:15 door Dragoon

Pontius

  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] Suit Supply
Reactie #66 Gepost op: 13 maart 2009 – 17:40:15
Ik heb tijdens de actie ook twee shirts besteld en ze bevallen zeer goed. Pasvorm is zeer goed te noemen, zeker voor een eerste bestelling. Alleen vaag toen ik tijdens de opmeetsessie vroeg om de duurdere knopen er mij verteld werd dat die er niet waren. Ik hoop dat er snel weer een actie komt, want 75 euro per shirt is een goede prijs voor deze shirts.

Dragoon

  • Gebruiker
  • Berichten: 524
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] Suit Supply
Reactie #67 Gepost op: 13 maart 2009 – 18:00:48
Volgens mij is die actie maar 1 x per jaar zo rond eind december / januari. De duurdere knopen zijn er wel, de parelmoeren knopen. Deze zijn echter iets minder dik dan de knopen van andere shirtmakers.

Maar opvallend dat veel mensen tevreden te zijn met de fit van hun eerste shirt. Bij mij was deze van alle makers ook de beste, terwijl ik dat niet had verwacht. Vraag is waar dit aan ligt? Goede opleiding van de mensen, gewoon geluk, passhirts / patroon waar weinig mis mee kan gaan?

Janusz

  • Gebruiker
  • Berichten: 485
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] Suit Supply
Reactie #68 Gepost op: 13 maart 2009 – 21:14:41
Ik vind het fijn dat Suitsupply werkt met passhirts, zo zie je al een beetje hoe de fit van het shirt wordt en kan je goed aangeven waar je aanpassingen wenst. Helaas is mijn shirt nog niet klaar dus laat ik nog maar even een slag om de arm houden.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] Suit Supply
Reactie #69 Gepost op: 14 maart 2009 – 19:59:54
Ik vind het fijn dat Suitsupply werkt met passhirts, zo zie je al een beetje hoe de fit van het shirt wordt en kan je goed aangeven waar je aanpassingen wenst. Helaas is mijn shirt nog niet klaar dus laat ik nog maar even een slag om de arm houden.
Het suggereert toch ook dat je ongeveer aan de snit van het passhirt vast zit.
Da's natuurlijk aardig als het passhirt je als gegoten zit.....
Niets zo veranderlijk als de mens

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] Suit Supply
Reactie #70 Gepost op: 14 maart 2009 – 20:13:01
Met maatwerk zit je altijd vast aan de snit van de fabrikant, het is geen bespoke.
This, madame, is Versailles.

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] Suit Supply
Reactie #71 Gepost op: 14 maart 2009 – 21:13:02
Met maatwerk zit je altijd vast aan de snit van de fabrikant, het is geen bespoke.
Ik wilde het niet zo stellig zeggen :-) Maar ... je hebt helemaal gelijk.
Niets zo veranderlijk als de mens

Janusz

  • Gebruiker
  • Berichten: 485
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] Suit Supply
Reactie #72 Gepost op: 15 maart 2009 – 01:04:49
Ik wilde het niet zo stellig zeggen :-) Maar ... je hebt helemaal gelijk.
Is aan de ene kant inderdaad een nadeel. Maar wanneer er dan iets niet mogelijk is kom je er wel direct achter in plaats van bij de levering van het shirt.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] Suit Supply
Reactie #73 Gepost op: 15 maart 2009 – 07:52:40
Is aan de ene kant inderdaad een nadeel. Maar wanneer er dan iets niet mogelijk is kom je er wel direct achter in plaats van bij de levering van het shirt.
Ik zou  van degene die mij het shirt aanmeet verwachten dat die alle (on)mogelijkheden kent. Die moet het me dan ook maar vertellen :-)
Niets zo veranderlijk als de mens

MarkB

  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] Suit Supply
Reactie #74 Gepost op: 16 maart 2009 – 13:31:14
Volgens mij 118 euro per shirt en 6 euro voor parelmoerenknopen.
Als ik me niet vergis is de normale prijs 120 eu. Alleen Mother of Pearl knopen kosten 8 euro extra, de rest is allemaal inbegrepen, b.v. initialen, hanenpootsteek, etc.

Edit ongeveer die prijzen dus ;)

Okay duidelijk. Thanks voor de snelle reactie en de informatie!