Auteur Topic: Nieuwsartikelen  (309461 keer gelezen)

Mediaman

• Gast
Re: Nieuwsartikelen
Reactie #45 Gepost op: 29 december 2010 – 22:39:29
Ik denk dat ik heel je vraag verkeerd heb begrepen. Surry heurrrrr!

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #46 Gepost op: 29 december 2010 – 22:42:56
Ik denk dat ik heel je vraag verkeerd heb begrepen. Surry heurrrrr!

Wel die loei van een fout gevonden, of kan ik dat maar beter niet vragen?

Mediaman

• Gast
Reactie #47 Gepost op: 29 december 2010 – 22:56:37
Wel die loei van een fout gevonden, of kan ik dat maar beter niet vragen?

Stuur ze maar een mail, worden ze blij van.

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #48 Gepost op: 30 december 2010 – 11:09:14
Hah, opzich wel mooi dat UBS dit heeft gedaan. Ze lopen er dan in ieder geval daar goed bij, met sommige regels ben ik het dan weer minder eens, maargoed ik werk er ook niet.

Had deze laatst ook ergens gepost, dat je hem kon downloaden.

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php/topic,966.msg352833.html#msg352833
if i stop lying i just disappoint you

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #49 Gepost op: 30 december 2010 – 11:15:25
Had deze laatst ook ergens gepost, dat je hem kon downloaden.

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php/topic,966.msg352833.html#msg352833

Ah, dáár staat-ie. Voordat ik een verwijzing naar het FD-artikel in dit topic plaatste, heb ik nog gezocht naar jouw bericht (ik meende al dat ik het UBS-kledingvoorschrift hier ergens voorbij heb zien komen), maar je raadt het al: de zoekmachine kon 'm niet vinden.

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #50 Gepost op: 30 december 2010 – 12:12:55
Nee kan ook nooit wat vinden. Overigens postte ik nu alleen de link zodat mensen de pdf kunnen downloaden.

zag later pas dat Guys dat ook al had gedaan.
if i stop lying i just disappoint you

The Raph

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Belgian Dandy
"The poor covers himself, the rich man or the fool adorns himself, and the elegant man gets dressed"

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #52 Gepost op: 18 maart 2011 – 03:30:39
Bret Easton Ellis schrijf een column waarin hij kijkt naar Charlie Sheen vanuit het oogpunt dat onze maatschappij verandert, dat de smaak en normen en waarden die in het 'Empire' tijdperk (zoals hij dat noemt) relevant waren plaats moeten maken voor de exhibitionistische transparantie en botte eerlijkheid van het 'Post-Empire' tijdperk.

http://www.thedailybeast.com/blogs-and-stories/2011-03-16/bret-easton-ellis-notes-on-charlie-sheen-and-the-end-of-empire/

Fran Lebowitz in her Empire HBO documentary complained—and I’m paraphrasing—that what has really been lost in American culture is connoisseurship: the ability to tell the difference between what’s genuinely good and what’s mediocre. She’s bemoaning the fact that we don’t seem to be at that point anymore where the ability to be very good at something and to be rewarded for that talent exists. That era is not really gone—at least not in the alarmist Empire way Fran thinks it is, even though every day in American culture it feels like it may have evaporated—but only if you have an Empire viewpoint.

GuyS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #53 Gepost op: 30 maart 2011 – 14:30:17
Klein kijkje naar de business kant van de wereld van stijl/modebloggers. Geld blijkt niet zozeer binnen te komen door reclame, maar voornamelijk door de schnabbels aan de zijlijn.

http://www.businessoffashion.com/2011/01/the-business-of-blogging-susie-bubble.html

But how exactly has Ms. Lau been able to monetise her platform? “I have advert space at the side of my blog, but it’s not a big money spinner,” she says. “How I’ve done it is working on projects that relate to the blog but aren’t necessarily always visible on the blog.”

GuyS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #54 Gepost op: 23 juni 2011 – 02:56:17
Schrijver Ian Buruma zet in Newsweek een stukje neer over zijn geboortestad Den Haag:

http://www.newsweek.com/2011/06/19/ian-buruma-reflects-on-his-birthplace-the-hague.html

In fact, since it never had walls, The Hague was never officially a city, but a mere town, established in the 13th century around an aristocratic hunting lodge. In the 17th century, when Holland was at the peak of its power, The Hague was known as “The Mightiest Village in Europe.” Not much is left of that period. There is more 17th-century architecture in Amsterdam.
Laatst bewerkt op: 23 juni 2011 – 03:00:00 door GuyS

GuyS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #55 Gepost op: 23 juni 2011 – 03:23:53
Aardig stuk dat begint over de zogenaamde 'Fast Fashion' bedrijven en dan deze industrie van H&M's, Zara's, etc linkt naar de oppervlakkigheid van ons online gedrag en persoonlijkheid.
http://nplusonemag.com/the-accidental-bricoleurs

Just as fast fashion seeks to pressure shoppers with the urgency of now or never, social media hope to convince us that we always have something new and important to say—as long as we say it right away. And they are designed to make us feel anxious and left out if we don’t say it, as their interfaces favor the users who update frequently and tend to make less engaged users disappear. One can easily fall out of fashion with the algorithms Facebook uses to select which content users see out of the plethora of material friends in their network contribute.

GuyS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #56 Gepost op: 23 juni 2011 – 03:52:57
Een vergelijking tussen de moderne, snelle wereld van de trader met z'n 8 schermen en nonstop drukte, en de computerspelletjes die we spelen:

http://www.theatlantic.com/technology/print/2011/05/on-the-floor-laughing-traders-are-having-a-new-kind-of-fun/238570/

I think we're tempted to treat $60 million as not all that big of a deal, especially in the midst of an economic crisis involving sums literally five orders of magnitude larger. There is even a way in which being unimpressed by tens of millions of dollars is itself kind of impressive -- you come off like one of those rich guys who guesses the price of a beautiful house by saying "six or seven," as though anything less than a few mill might as well go on the far side of a decimal point. It tickles the ego a bit, is what I'm saying, to act natural around such indisputably absurd piles of money. Which is exactly what I'm doing as I watch my high school pal carefully, but casually, in his overlarge suit, put in an order for sixty fucking million actual American dollars.

GuyS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #57 Gepost op: 23 juni 2011 – 04:25:36
(Jep, nog een. Ik kan niet slapen, en dan ga ik lezen.)

Een profiel van Christopher Brosius, blijkbaar een bekende neus in de parfumwereld.

http://nymag.com/print/?/news/features/perfumer-christopher-brosius-2011-5/

I sprayed on the fragrance for Chandler Burr, a former scent critic at the Times. He grabbed my wrist, pulled his nose close, and began to tickle my skin with machine-gun-like bursts of air: sniff, breathe, sniff, breathe. I could see the muscles on Burr’s face tighten and contort into the shape of raw disgust, as if he’d just been forced to slowly chew through a dozen rotten eggs.
“Have you smelled this?”
Of course I had.
“Do you like it?”
Kind of. Yeah.
“Are you straight?”
I nodded. Why?
“Because that smell isn’t musk. It’s not even close to musk. That …” He looked back at my wrist. “That is the smell of man’s anus—a very clean man’s anus.”

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #58 Gepost op: 27 juli 2011 – 15:14:46
Siciliaanse maffia-gevangenis bant dure maatpakken
"De Italiaanse maffia en dure maatpakken, een onlosmakelijke combinatie. Maar niet langer als het aan de Siciliaanse gevangenis Palermo’s Ucciardone ligt. Gouverneur Rita Barbera wil dure, zijden pakken uit een van de bekendste maffiosi-gevangenissen van Italië bannen."

Bron Elsevier

Volledig artikel:

http://www.elsevier.nl/web/Stijl/Mode/308825/Siciliaanse-maffiagevangenis-bant-dure-maatpakken.htm
Be yourself no matter what they say

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #59 Gepost op: 09 augustus 2011 – 00:06:15
Nieuwsflash

Last year, Mr. Drake, who learned the trade at British luxury label Aquascutum,
sold the company for an undisclosed price to the Armoury, a Hong Kong menswear
retailer.

Bron.