Auteur Topic: Santoni  (1680597 keer gelezen)

Stromen

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.879
    • Bekijk profiel
Santoni
Reactie #7140 Gepost op: 12 augustus 2015 – 15:35:12
De schoenen zijn zo te zien allen blakes. Op zich niet heel veel mis mee, maar goodyears zijn kwalitatief een stuk beter. Heeft Santoni ook, kom je gelijk in de 600 euro regionen.

Als je een schoenencollectie begint op te bouwen, kun je beter beginnen met een paar wat meer conservatieve, kwalitatief goede exemplaren. En kun je wellicht beter beginnen met wat andere modellen en merken.

Stromen

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.879
    • Bekijk profiel
Santoni
Reactie #7141 Gepost op: 12 augustus 2015 – 15:41:11
Wil je toch bij Santoni en de kleur bruin blijven, is dit een betere optie: http://www.shoesandshirts.nl/shoes/lupo_1691.html

Geen George leest zie ik nu, maar de Liberty? Hm. Ken ik niet.

guest45

  • Gast
Santoni
Reactie #7142 Gepost op: 12 augustus 2015 – 15:43:41
Meteen iets goed kopen ipv middelmarig sta ik achter. Probleem is alleen dat de stijl ook lang mee moet gaan. Wilson is een goede tip. Donkerbruin.

Nerazzurri

  • Gebruiker
  • Berichten: 831
    • Bekijk profiel
Santoni
Reactie #7143 Gepost op: 12 augustus 2015 – 16:13:46
Zou zwart doen. Mooie schoen.
Formerly known as Ruby Tuesday

marsvos

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.118
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Santoni
Reactie #7144 Gepost op: 12 augustus 2015 – 16:15:16
Nope zwart is niet veelzijdig, prima bij een pak maar hoevaak heb je die aan als student? Ik had niet vaak een pak aan iig.

Nerazzurri

  • Gebruiker
  • Berichten: 831
    • Bekijk profiel
Santoni
Reactie #7145 Gepost op: 12 augustus 2015 – 16:17:01
Nope zwart is niet veelzijdig, prima bij een pak maar hoevaak heb je die aan als student? Ik had niet vaak een pak aan iig.

das waar, zat aan mezelf te denken. Een van mijn goede eigenschappen...  :mrgreen:
Formerly known as Ruby Tuesday

Ramone

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.438
    • Bekijk profiel
Santoni
Reactie #7146 Gepost op: 12 augustus 2015 – 16:20:57
Wil je toch bij Santoni en de kleur bruin blijven, is dit een betere optie: http://www.shoesandshirts.nl/shoes/lupo_1691.html

Geen George leest zie ik nu, maar de Liberty? Hm. Ken ik niet.


Een van mijn GY's is ook Liberty. Prima leestje vind ik, ietwat vierkant misschien. Zit iig top (bij mij).

Humphrey

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.131
    • Bekijk profiel
Santoni
Reactie #7147 Gepost op: 12 augustus 2015 – 17:47:42
Loake 1880 is prima instap als student, dan heb je 2 a 3 paar ipv 1x Santoni Goodyear.
Style is never out of fashion

Edenaar

  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Santoni
Reactie #7148 Gepost op: 12 augustus 2015 – 18:34:48
Wil je toch bij Santoni en de kleur bruin blijven, is dit een betere optie: http://www.shoesandshirts.nl/shoes/lupo_1691.html

Geen George leest zie ik nu, maar de Liberty? Hm. Ken ik niet.
Die jij noemde vind ik wel mooi. Ik had de zaak even gebeld aangezien ze mijn maat niet op voorraad hebben. De levertijd van mijn maat is best lang en de man heeft mij deze als alternatief aangeboden (in het bruin)

http://www.shoesandshirts.nl/shoes/lupo-basic_1680.html

Zo op het eerst oog zie IK niet veel verschil dus misschien is dit een optie. Afijn jullie hebben goed geholpen. Ik ga nog een beetje meer huiswerk doen alvorens ik ga passen.

NB: al die winkels zijn trouwens ver uit mijn buurt... Ik ga ook bij Vousten kijken in Schijndel, die heeft een behoorlijke collectie Santoni's.

Pitti Carabinieri

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.142
    • Bekijk profiel
Santoni
Reactie #7149 Gepost op: 12 augustus 2015 – 18:42:03
Ik wou ook Crocket &Jones schoenen kopen van E500 toen ik student was. Gelukkig niet gedaan. Het is ongelooflijk veel geld dat je beter aan andere zaken kan besteden. Daarnaast kun je ook mooie schoenen kopen voor E200. Dure schoenen komen wel als je aan het werk bent.
If you believe in telekinetics, please raise my hand.

Stromen

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.879
    • Bekijk profiel
Santoni
Reactie #7150 Gepost op: 12 augustus 2015 – 21:23:42
Die Lupo basic, is dat Goodyear? Zo ja, prima. Koop ik ze ook direct.

Voor 100 minder nog heb je C&J benchgrade, de Alex wholecut bijvoorbeeld. Of voor nog eens 100 minder oid een online optie als Carmina, Meermin etc.


patrique

  • Gebruiker
  • Berichten: 723
    • Bekijk profiel
Santoni
Reactie #7151 Gepost op: 12 augustus 2015 – 21:43:28
Mijn input: koop niet online. Ga passen bij een zaak waar ze ruime keuze hebben en laat je daar voorlichten. De 2 meest gerenommeerde zaken in nederland zijn shirts and shoes in maastricht en sir max in amsterdam. Beide geen vervelende steden om een dagje heen te gaan.

Qua kleur lijkt bruin me het best. Oxfords, geen derby of monk.

Bill Splates

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 7.158
    • Bekijk profiel
Santoni
Reactie #7152 Gepost op: 12 augustus 2015 – 21:52:38
Voor 100 minder nog heb je C&J benchgrade, de Alex wholecut bijvoorbeeld. Of voor nog eens 100 minder oid een online optie als Carmina, Meermin etc.

Carmina verkopen ze bij Oger en Vanita, dus kan je ook passen.

guest45

  • Gast
Santoni
Reactie #7153 Gepost op: 12 augustus 2015 – 22:13:20
Ik wou ook Crocket &Jones schoenen kopen van E500 toen ik student was. Gelukkig niet gedaan. Het is ongelooflijk veel geld dat je beter aan andere zaken kan besteden. Daarnaast kun je ook mooie schoenen kopen voor E200. Dure schoenen komen wel als je aan het werk bent.
Hm. Ben ik deels met je eens.
Ik heb mijn eerste paar goede schoenen gekocht toen ik scholier was. Had wat geld over en wilde het besteden aan iets waar ik wat langer plezier van zou hebben. Heb bij Pauw een paar donkerbruine blake rapid santonis gekocht voor €550. 2005. Jarenlang met veel plezier gedragen. Ik had de schoenen niet nodig maar genoot er wel van.
Het is geen 'nuttige' besteding van je geld maar de leukste uitgaven zijn nou eenmaal niet nuttig en gaan om het gevoel. Geen spijt van gehad.
Als je er andere dingen voor moet laten wordt het een ander verhaal.

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Santoni
Reactie #7154 Gepost op: 13 augustus 2015 – 10:04:00
Hm. Ben ik deels met je eens.
Ik heb mijn eerste paar goede schoenen gekocht toen ik scholier was. Had wat geld over en wilde het besteden aan iets waar ik wat langer plezier van zou hebben. Heb bij Pauw een paar donkerbruine blake rapid santonis gekocht voor €550. 2005. Jarenlang met veel plezier gedragen. Ik had de schoenen niet nodig maar genoot er wel van.
Het is geen 'nuttige' besteding van je geld maar de leukste uitgaven zijn nou eenmaal niet nuttig en gaan om het gevoel. Geen spijt van gehad.
Als je er andere dingen voor moet laten wordt het een ander verhaal.

Heb precies hetzelfde gedaan tijdens mijn studie. Santoni & C&J en heb er nog plezier van. Ik geef op het moment weinig geld uit aan schoenen, juist omdat ik een fijne collectie heb.
Tribula