Auteur Topic: Suit Supply Trenchcoat  (50437 keer gelezen)

Dennis

  • Gebruiker
  • Berichten: 290
    • Bekijk profiel
Suit Supply Trenchcoat
Reactie #15 Gepost op: 16 april 2008 – 20:35:27
Citaat van: "Jesper"
Citaat van: "Dennis"
Trenchcoat komt volgens SuSu vanaf 22 April in de winkels. Door de beperkte oplage zal deze alleen niet in elke winkel worden verkocht. Oa alleen in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Zaltbommel, Antwerpen en Londen.

Nog even geduld hebben dus...

Hmm... Het lijkt erop dat ik volgende week naar het westen des lands moet afreizen.

Als een SF'er de 22e al gaat kijken, kun je dan even je oordeel posten? Dan scheelt dat mij in ieder geval een paar uur treinen, mocht die trenchcoat tegenvallen.  :wink:


Ik ga de 22ste SuSu Amsterdam bellen, of ie binnen is. Als ie er is ga ik 's avonds meteen kijken of het wat is.
"Suits are full of joy! They are the sartorial equivalent of a baby’s smile" - Barney Stinson

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Suit Supply Trenchcoat
Reactie #16 Gepost op: 17 april 2008 – 20:14:39
Citaat van: "Dennis"
Feli, maar toch niet wachten of die trenchcoat wat is ??

Ik verwacht dat het wel een mooie jas is, maar het komt mij stukken beter uit om volgende week even naar het filiaal in Groningen (mocht het ze lukken om de trenchcoat te krijgen) te gaan dan dat ik een dag kwijt ben om naar Amsterdam of Den Haag of zo te gaan... En tja, als SuSu Groningen pas volgende week probeert de jas te krijgen, dan lijkt me de kans dat ze hem ook daadwerkelijk en in de juiste maat krijgen, flink kleiner.

Maar ik wacht af en hoop er het beste van.  :wink:

Dennis

  • Gebruiker
  • Berichten: 290
    • Bekijk profiel
Suit Supply Trenchcoat
Reactie #17 Gepost op: 17 april 2008 – 20:49:31
Ik hoop het ook voor je  :lol: , mede omdat ik die jas zelf ook heel graag wil  :wink:
"Suits are full of joy! They are the sartorial equivalent of a baby’s smile" - Barney Stinson

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Suit Supply Trenchcoat
Reactie #18 Gepost op: 17 april 2008 – 21:02:15
Die trench van jullie heeft toch wel een dubbele knopenrij? Want anders................
cyka blyat

Bram

  • Gebruiker
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Suit Supply Trenchcoat
Reactie #19 Gepost op: 22 april 2008 – 10:45:57
Ik heb net even gebeld naar Amsterdam om te vragen of de trenchcoat daar al was binnengekomen. Blijkbaar gisteren al, maar maat 44 die ik wil is óf al weg óf hij moet nog binnenkomen omdat ze er nog meer verwachten. Ze zijn dus iig binnen, hopelijk hebben jullie hier iets aan!

DaanL

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.538
    • Bekijk profiel
Suit Supply Trenchcoat
Reactie #20 Gepost op: 22 april 2008 – 10:59:47
Vandaag stromloop in de Suitsupply te Amsterdam. :lol:

Dennis

  • Gebruiker
  • Berichten: 290
    • Bekijk profiel
Suit Supply Trenchcoat
Reactie #21 Gepost op: 22 april 2008 – 18:19:50
Citaat van: "Bram"
Ik heb net even gebeld naar Amsterdam om te vragen of de trenchcoat daar al was binnengekomen. Blijkbaar gisteren al, maar maat 44 die ik wil is óf al weg óf hij moet nog binnenkomen omdat ze er nog meer verwachten. Ze zijn dus iig binnen, hopelijk hebben jullie hier iets aan!


Ik had ook gebeld vandaag, inderdaad geen blauwe 44 te bekennen. Ze gaan hem nu voor mij bestellen of vasthouden als er een 44 binnenkomt 8)

Volgens de verkoper waren er wel grotere maten, dus voor wie een 46 of groter past, wees snel...
"Suits are full of joy! They are the sartorial equivalent of a baby’s smile" - Barney Stinson

Urban

  • Gebruiker
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
Suit Supply Trenchcoat
Reactie #22 Gepost op: 23 april 2008 – 14:28:10
Ik ben gisteren wel geslaagd voor de trench. Hou er alleen wel rekening mee dat de jas erg groot valt. Ik draag normaal gesproken maat 54, maar heb nu 50.

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Suit Supply Trenchcoat
Reactie #23 Gepost op: 23 april 2008 – 14:33:56
Citaat van: "Urban"
Ik ben gisteren wel geslaagd voor de trench. Hou er alleen wel rekening mee dat de jas erg groot valt. Ik draag normaal gesproken maat 54, maar heb nu 50.

De verkoper in Groningen wilde eerst een 46 voor mij bestellen, maar goed dan dat ik er een 44 van heb gemaakt. Maar ik heb nog geen telefoontje gehad van de heren van SuitSupply, waarschijnlijk houdt vestiging Amsterdam de trenchcoat voor onze Dennis vast en hebben de provincialen pech gehad.  :wink:

TBD

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 2.964
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Suit Supply Trenchcoat
Reactie #24 Gepost op: 23 april 2008 – 15:57:21
Blijft er weer een 46 over voor mij  ;-). Ben erg benieuwd naar de foto's! Met dit weer wil ik wel graag een nieuwe zomerjas.

Daan

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
Suit Supply Trenchcoat
Reactie #25 Gepost op: 23 april 2008 – 17:20:01
vandaag hing er nog wel een of twee in 46.

TBD

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 2.964
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Suit Supply Trenchcoat
Reactie #26 Gepost op: 23 april 2008 – 17:44:54
Maar is het ook wat? Wat is jouw bescheiden mening van wat je hebt gezien?

Urban

  • Gebruiker
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
Suit Supply Trenchcoat
Reactie #27 Gepost op: 23 april 2008 – 18:05:11
Zoals beloofd, de foto's
Jas open



Jas dicht

Mr.Barry

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.422
    • Bekijk profiel
Suit Supply Trenchcoat
Reactie #28 Gepost op: 23 april 2008 – 18:14:02
Ik vind 'm niet mooi.

TBD

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 2.964
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Suit Supply Trenchcoat
Reactie #29 Gepost op: 23 april 2008 – 18:19:58
Beetje lastig oordelen van deze foto's. Hij oogt een beetje kort, maar dat kan ook te maken hebben met de stand van de camera ten opzichte van het lichaam.