Auteur Topic: Foto's posten  (72501 keer gelezen)

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #60 Gepost op: 27 augustus 2008 – 19:11:55
Misschien genereert het uploaden via SF zelf meer dataverkeer (en meerdere inkomsten) voor Nexus?

Eerder meer kosten, Adelante. :wink:

Ik zie het probleem ook niet, maar Sergio zal er wel een goede reden voor hebben. Het zou mooi zijn als hij deze ook met ons deelt, zodat iedereen weet waar hij aan toe is.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #61 Gepost op: 27 augustus 2008 – 19:19:17
Eerder meer kosten, Adelante. :wink:

Ik zie het probleem ook niet, maar Sergio zal er wel een goede reden voor hebben. Het zou mooi zijn als hij deze ook met ons deelt, zodat iedereen weet waar hij aan toe is.
Neem aan dat wij leden van het forum daar voor 12 uur vannacht toch wel een verklaring krijgen van hem.Of krijgen wij gewoon niets meer te horen van hem.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.690
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #62 Gepost op: 27 augustus 2008 – 19:25:29
Volgens mij staat nergens in de gebruiksvoorwaarden van het forum dat voor mij wordt besloten waar ik m'n foto's upload. Of ik dat nu bij imageshack, fototrust, xs.to of www.ikwilfotoosbijbacheloruploaden.net wil doen, is volgens mij dus geheel aan mijzelf om te bepalen.

Ik kan sowieso geen gebruiksvoorwaarden meer vinden sinds de migratie.  :mrgreen:

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #63 Gepost op: 27 augustus 2008 – 19:58:41
vreemd verhaal idd.. laat de feiten maar komen dan
Tribula

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #64 Gepost op: 27 augustus 2008 – 21:07:33
vreemd verhaal idd.. laat de feiten maar komen dan
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.367
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #65 Gepost op: 28 augustus 2008 – 11:31:21
Sergio,

"clear the sky".

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #66 Gepost op: 28 augustus 2008 – 13:10:55
Zoals gebruikelijk laat moderator sergio wederom niets horen.Ik denk dat ik over dit hele gedoe en het zwijgen van maar eens iets ga zeggen.En als mij dat een ip ban oplevert dan is dat maar zo.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.367
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #67 Gepost op: 28 augustus 2008 – 13:21:38
Zoals gebruikelijk laat moderator sergio wederom niets horen.Ik denk dat ik over dit hele gedoe en het zwijgen van maar eens iets ga zeggen.En als mij dat een ip ban oplevert dan is dat maar zo.

Bij deze..

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Foto's posten
Reactie #68 Gepost op: 28 augustus 2008 – 13:27:06
Zeg er gerust wat van.

De zaken zijn in het verleden met Bachelor besproken, hij is op de hoogte van de redenen. Daar ga ik verder niet over uitweiden. Uiteraard heeft het niets met geld te maken... ](*,) Storm is een glas water.

Ik voer enkel het beleid en mijn taak uit.
Laatst bewerkt op: 28 augustus 2008 – 13:28:45 door Sergio
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #69 Gepost op: 28 augustus 2008 – 13:32:08
Ik heb ook niet gezegd dat het iets met geld heeft te maken dat was waarschijnlijk een vergissing van een ander.Echter dat eeuwige gezwijg komt mij en een aantal over als grote minachting naar de gasten en leden van dit forum toe.En dat is geen goede zaak en kan zeker niet gezien worden als een visitekaartje voor dit forum.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Foto's posten
Reactie #70 Gepost op: 28 augustus 2008 – 13:37:21
Toch zie ik jou vrijwel als enige constant roepen over "eeuwig gezwijg" en een "forumspook". Die overfocus creëer je zelf. Termen als "slappe vaatdoek" doen mij vermoeden dat je je emotie voor je laat denken. Jammer dat we het niet zakelijk kunnen houden.

De moderators en beheerders hebben SF niet als betaalde baan, ik dus ook niet. Ik heb niet altijd in de gelegenheid direct ergens een reactie op te geven, in veel gevallen acht ik dat ook niet noodzakelijk. De moderators dienen het beleid uit te voeren en kunnen in sommige gevallen daar toelichting op geven. Het is zeker niet zo dat iedere moderator voor iedere klik verantwoording moet afleggen aan de gebruikers. Moderators leggen verantwoording af aan Nexus. Sim-pel.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #71 Gepost op: 28 augustus 2008 – 13:48:33
Okee hier is de uitleg.

Voor het posten van die website had ik nog geen toestemming van Nexus, het is Nexus zijn goed recht om de mods te vertellen dat hij geen reclame op zijn forum wilt.

Ik heb nooit de intentie gehad om reclame te maken voor de service die ik wilde aanbieden. Ik ging er vanuit dat het alleen ten goede van SF zou komen.

Sergio heeft waarschijnlijk van nexus de opdracht gehad om mijn post weg te halen.
We hebben het via de pm uitgesproken en ik hoop ook dat we het hier bij kunnen laten wat mijn site betreft.

groeten,
Stefan

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.367
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #72 Gepost op: 28 augustus 2008 – 14:11:37
Toch zie ik jou vrijwel als enige constant roepen over "eeuwig gezwijg" en een "forumspook". Die overfocus creëer je zelf. Termen als "slappe vaatdoek" doen mij vermoeden dat je je emotie voor je laat denken. Jammer dat we het niet zakelijk kunnen houden.

De moderators en beheerders hebben SF niet als betaalde baan, ik dus ook niet. Ik heb niet altijd in de gelegenheid direct ergens een reactie op te geven, in veel gevallen acht ik dat ook niet noodzakelijk. De moderators dienen het beleid uit te voeren en kunnen in sommige gevallen daar toelichting op geven. Het is zeker niet zo dat iedere moderator voor iedere klik verantwoording moet afleggen aan de gebruikers. Moderators leggen verantwoording af aan Nexus. Sim-pel.

Dui-de-lijk antwoord,Sergio.
Het zou je echter sieren om iets sneller op vragen te antwoorden.
Neem aan dat dit ook in jullie takenpakket zit.
Geen kritiek,eerder een advies.

BTW,dat je dergelijke opmerkingen alleen van Gusto krijgt wil niet zeggen dat anderen het metje eens zijn.

adelante

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.346
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #73 Gepost op: 28 augustus 2008 – 14:12:26
Ik moet zeggen dat ik Gusto's mening wel deel, geef gewoon direct aan wat er aan de hand is ("link verwijderd iom Nexus") en dan is er in elk geval iets meer openheid, dat we vervolgens dat hele verhaal er achter niet vernemen is dan ook niet erg.
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #74 Gepost op: 28 augustus 2008 – 14:16:48
Dan snap ik het nog niet. Of je nou een link naar ImageShack (mét reclame) of een van de andere bekende hosters (ook mét reclame) plaatst, of een link naar 'Bachelors ImageShack-versie'. Wat maakt het uit? Reclame krijg je er toch wel bij. Maar dit is dan misschien een vraag voor Nexus.