Auteur Topic: Sneakers  (833403 keer gelezen)

Guillaume

  • Gebruiker
  • Berichten: 135
    • Bekijk profiel
Sneakers
Gepost op: 22 november 2004 – 15:35:30
Ik weet niet of ik nu heel veel mensen voor het hoofd stoot, maar dragen jullie ook sneakers? Of is dat verboden als je niet aan het sporten bent? :D

Puma heeft namelijk wel stijlvolle sneakers, ze zijn ontworpen door Alexander van Slobbe en zijn naar mijn mening erg leuk. Wel met leren zool dus sporten zit er niet in.
Ook mooi zijn sommige Puma's op de site www.96hours.com, althans als je geen aversie tegen sneakers hebt.
e do not make mistakes. We have happy accidents.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #1 Gepost op: 22 november 2004 – 17:10:03
Citaat van: "Guillaume"
Ik weet niet of ik nu heel veel mensen voor het hoofd stoot, maar dragen jullie ook sneakers? Of is dat verboden als je niet aan het sporten bent? :D

Puma heeft namelijk wel stijlvolle sneakers, ze zijn ontworpen door Alexander van Slobbe en zijn naar mijn mening erg leuk. Wel met leren zool dus sporten zit er niet in.
Ook mooi zijn sommige Puma's op de site www.96hours.com, althans als je geen aversie tegen sneakers hebt.

Site werkt niet.. :?
Niets mis met sneakers, heb ook een aantal paar. Ze zijn leuk voor af en toe casual gebruik of tijdens het uitgaan. Maar, uiteindelijk draag ik toch liever 'nette' schoenen.

Huey

  • Gast
Sneakers
Reactie #2 Gepost op: 22 november 2004 – 17:11:48
Ik heb een paar sneakers van Tod's lopen heerlijk. Maar verder draag ik eigenlijk nooit meer sneakers. Hooguit sportschoenen tijdens het sporten :D

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #3 Gepost op: 22 november 2004 – 17:12:32
Citaat van: "Huey"
Ik heb een paar sneakers van Tod's lopen heerlijk. Maar verder draag ik eigenlijk nooit meer sneakers. Hooguit sportschoenen tijdens het sporten :D

Wacht nog steeds op de foto's van jou Tod's! :)

Huey

  • Gast
Sneakers
Reactie #4 Gepost op: 22 november 2004 – 17:14:38
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Huey"
Ik heb een paar sneakers van Tod's lopen heerlijk. Maar verder draag ik eigenlijk nooit meer sneakers. Hooguit sportschoenen tijdens het sporten :D

Wacht nog steeds op de foto's van jou Tod's! :)


Vergeet het steeds, dat is de pest met een kamer waar je weinig bent  :oops:  Ik heb daar een aantal paar schoenen staan bijvoorbeeld die ik nooit meer draag  :oops:

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #5 Gepost op: 22 november 2004 – 17:16:15
Citaat van: "Huey"

Vergeet het steeds, dat is de pest met een kamer waar je weinig bent  :oops:  Ik heb daar een aantal paar schoenen staan bijvoorbeeld die ik nooit meer draag  :oops:

Maakt niet uit, maar ik hoop dat je ze een keer kan posten, want ben wel benieuwd!

Stansfield

  • Gebruiker
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #6 Gepost op: 22 november 2004 – 18:36:49
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Guillaume"
Ik weet niet of ik nu heel veel mensen voor het hoofd stoot, maar dragen jullie ook sneakers? Of is dat verboden als je niet aan het sporten bent? :D

Puma heeft namelijk wel stijlvolle sneakers, ze zijn ontworpen door Alexander van Slobbe en zijn naar mijn mening erg leuk. Wel met leren zool dus sporten zit er niet in.
Ook mooi zijn sommige Puma's op de site www.96hours.com, althans als je geen aversie tegen sneakers hebt.

Site werkt niet.. :?
Niets mis met sneakers, heb ook een aantal paar. Ze zijn leuk voor af en toe casual gebruik of tijdens het uitgaan. Maar, uiteindelijk draag ik toch liever 'nette' schoenen.


moet je het eens proberen op www.96hours.com dus zonder de komma die er nu aan vast zit

ik draag wel sneakers. Puma's en allstars maar ja heb ook nog niet echt een gardarobe die bol staat van de pakken en dure schoenen

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #7 Gepost op: 22 november 2004 – 19:06:13
Toen ik nog in m'n surftijd zat droeg ik alleen maar sneakers (reef, Globe, Vans e.d.) Nu heb ik nog steeds een paar Reefs die ik nog steeds met plezier draag.
Sailing, an expensive way to travel for free"

guest45

  • Gast
Sneakers
Reactie #8 Gepost op: 22 november 2004 – 19:06:14
jaguar puma achtige schoenen...die hoge....ik verlaag me nog net niet tot de echte puma's  :wink:  :wink:

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Sneakers
Reactie #9 Gepost op: 22 november 2004 – 19:17:32
Ik heb geen sneakers.. maar als, dan zouden het Santoni's worden ;). Uit de Club collectie.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Guillaume

  • Gebruiker
  • Berichten: 135
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #10 Gepost op: 23 november 2004 – 14:05:23
Ik denk dat het dragen van sneakers ook wel redelijk leeftijdsafhankelijk is. 40+ers op sneakers ziet er nooit zo geweldig uit. Ik vermoed dat ik later ook alleen 'echte' schoenen ga dragen.
e do not make mistakes. We have happy accidents.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #11 Gepost op: 23 november 2004 – 15:59:23
Citaat van: "Guillaume"
Ik denk dat het dragen van sneakers ook wel redelijk leeftijdsafhankelijk is. 40+ers op sneakers ziet er nooit zo geweldig uit. Ik vermoed dat ik later ook alleen 'echte' schoenen ga dragen.

Daar ben ik het helemaal mee eens. Als je sommige 'ouderen' op sneakers ziet lopen, is het toch een raar gezicht en ziet het er vaak niet uit. Daar zou een verbod op moeten komen. :P

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Sneakers
Reactie #12 Gepost op: 23 november 2004 – 16:18:19
Citaat van: "Chris"
jaguar puma achtige schoenen...die hoge....ik verlaag me nog net niet tot de echte puma's  :wink:  :wink:

race-schoenen bedoel je denk ik.... zou ik niet voor jaguars gaan
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Sneakers
Reactie #13 Gepost op: 23 november 2004 – 16:22:18
Hangt geheel van je outfit, plaats en gelegenheid af.  Maar ik draag iha niet zo vaak sneakers, je krijgt er zweetvoeten van.
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #14 Gepost op: 23 november 2004 – 17:38:39
Ik heb totaal geen last van zweetvoeten in sneakers eerlijk gezegd... Je moet ze net als nette schoenen gewoon niet elke dag dragen ;)

Ik vind de sneakers van Asics fijn, evenals Bikkembergs maar daar ga ik geen hele collectie van aanleggen...
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner