Auteur Topic: Turnbull & Asser  (39726 keer gelezen)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Turnbull & Asser
Reactie #60 Gepost op: 08 juni 2009 – 18:33:12
Het zijn wel mooie shirts vooral de Sea island shirts.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

MaChemist

  • Gebruiker
  • Berichten: 730
    • Bekijk profiel
Re: Turnbull & Asser
Reactie #61 Gepost op: 08 juni 2009 – 21:45:02
Zeker weten.

brioni

  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re: Turnbull & Asser
Reactie #62 Gepost op: 27 februari 2011 – 12:58:36
waar in Nederland kan ik turnbull and asser maatshirts  kopen?

Swann

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.575
    • Bekijk profiel
Re: Turnbull & Asser
Reactie #63 Gepost op: 27 februari 2011 – 13:32:16
waar in Nederland kan ik turnbull and asser maatshirts  kopen?


Nergens.

Charlie

  • Gast
Re: Turnbull & Asser
Reactie #64 Gepost op: 27 februari 2011 – 14:27:48
Nergens inderdaad. Dat wordt toch een tripje London of New York, vrees ik. Bovendien dient men bij T&A minimaal 5 shirts te bestellen, althans wanneer het maatshirts zijn. Ze hebben ook confectieshirts heb ik een keer in de etalage gezien en die zitten zo rond de £100, geloof ik.

Dantès

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.166
    • Bekijk profiel
Re: Turnbull & Asser
Reactie #65 Gepost op: 27 februari 2011 – 14:36:26
Maatshirts koop je niet maar laat je maken en dat kan zover ik weet nergens in Nederland. T&A confectieshirts kan je ongetwijfeld on-line aanschaffen.

brioni

  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re: Turnbull & Asser
Reactie #66 Gepost op: 27 februari 2011 – 17:40:21
je zult toch echt moeten afrekenen, dus je koopt maatshirts

brioni

  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re: Turnbull & Asser
Reactie #67 Gepost op: 27 februari 2011 – 17:41:39
http://store.turnbullandasser.co.uk/Custom_Shirt/Custom_Shirt.html

hier wou ik er 1 laten maken(5 stuks is niet het minimum, maar 1)

maar dan ben ik genoodzaakt de maten van mijn italiaanse maatshirts op te vragen en door te geven. ik ga niet naar londen elk geval voor een shirt:)

brioni

  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re: Turnbull & Asser
Reactie #68 Gepost op: 27 februari 2011 – 18:30:18
http://s3.postimage.org/62go7zlxwk/IMG_6306.jpg

dit vind ik ook een mooie kraag + stof

weten jullie of het hier om een tom ford maatshirt gaat met sea island? en hoe heet deze kraag?

Michael

  • Gebruiker
  • Berichten: 570
    • Bekijk profiel
Re: Turnbull & Asser
Reactie #69 Gepost op: 27 februari 2011 – 18:32:04
Ja, zie je dat dan niet?

Charlie

  • Gast
Re: Turnbull & Asser
Reactie #70 Gepost op: 27 februari 2011 – 18:42:09
Toch begrijp ik niet goed wat de noodzaak van deze manier is. Je geeft hier een aantal standaard maten en specificaties op en dan komt er iets uit. Voor dat bedrag kun je veel beter ergens anders kijken (genoeg keuze op het forum). Als je echt de kwaliteit van T&A wilt ervaren moet je gewoon langs gaan en vijf shirts bestellen, maar niet nu deze optie kiezen en het enkel doen voor het naamplaatje T&A in je kraag.

Niks mis met T&A overigens, alleen een beetje jammer dat ze het op deze manier aanbieden en eigenlijk van hun tradities van traditioneel bespoke af aan het stappen zijn. Maargoed dat is dan mijn mening, ieder zijn keuze natuurlijk.

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Re: Turnbull & Asser
Reactie #71 Gepost op: 02 oktober 2011 – 19:57:25
cyka blyat

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: Turnbull & Asser
Reactie #72 Gepost op: 02 oktober 2011 – 23:17:49
Leuk, D.

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Re: Turnbull & Asser
Reactie #73 Gepost op: 04 oktober 2011 – 10:58:56
schijnen toch niet de beste shirts te zijn....

http://www.quotenet.nl/lifestyle/tom-ford-geeft-james-bond-nieuwe-look.php

15:10 maandag 03-10-2011 | Lifestyle
Dossier: James Bond
door: Jonathan Ursem en Yvo van Regteren Altena
Tom Ford geeft James Bond nieuwe look
James Bond is zijn kleermaker trouw gebleven. Net als in de vorige Bondfilm, Quantum of Solace, meet modeontwerper Tom Ford de geheim agent een wat acteur Daniel Craig ‘een nieuwe look’ en ‘een nieuw gevoel’ noemt aan. We zijn benieuwd.



Na in de meest recente Bondfilm Quantum of Solace achter de schermen zijn kunsten hebben te vertoond, mag Tom Ford ook in de 23ste episode uit de reeks films over geheim agent 007 aan de slag als kleermaker van James Bond. Dat is enigszins opvallend, want in de nieuwste Bond novel, Carte blanche, draagt Bond een donkerblauw pak van Canali.

Ondanks hun reputatie van beste Bonds, zijn vooral Sean Connery en Roger Moore te betrappen op een flink aantal stevige stilistische blunders. In de hippe jaren ‘60 holt Connery op de set van You only live twice rond op sandalen. Ook Roger Moore maakte visuele uitglijders op slappe witte instappers, in strakke coltruitjes en veel te getailleerde zwarte ski-overalls van zijn vriendje Willy Bogner.

Pierce Brosnan pakte zijn garderobe voortvarender aan. Hij waagde de oversteek van Savile Row naar het Romeinse Brioni. Hoofdkleermaker Checchino Fonticoli naaide hem per film in veertig keurige drieknoopspakken met helaas iets te wijde pijpen. Toch bleef Pierce, net als zijn voorgangers, op één punt trouw aan Londen. Hij koos voor de Jermyn Street-shirts van Turnbull & Asser. Een masochistische daad, want de kraag heeft de souplesse van schuurpapier.

Aan Tom Ford de eer om Daniel Craig in Bond 23 als geloofwaardige Bond neer te zetten. En aan Craig de gelegenheid om zich een beetje te gedragen als hij in de dure designeroutfits van Ford loopt. Tijdens de opnamen van Quantum of Solace zou de acteur er liefst veertig pakken doorheen hebben gejaagd. ‘It makes me weep every time’, aldus Craig. ‘They're great suits.’

He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Turnbull & Asser
Reactie #74 Gepost op: 04 oktober 2011 – 13:26:06
Ach, YvRA roept ook nog steeds dat tweedjasjes ondraagbaar stijf zijn. Dat valt toch reuze mee ;-) De beste man heeft niet altijd gelijk zullen we maar zeggen.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors