Auteur Topic: Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?  (75543 keer gelezen)

Zasa

  • Gebruiker
  • Berichten: 394
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #15 Gepost op: 25 november 2007 – 23:47:46
Citaat van: "Luigi"
Citaat van: "Zasa"
Als je echt slank wilt op RTW gebied, ben je goed af bij Dior Homme/Gucci. Zeker Dior homme is zeer slank om onderarmen, in de taille en in de rug. Maar met een MTM-shirt kun je er meer zeker van zijn dat het je goed zal zitten (gelet op lichaamsbouw).
Probeer eens een MTM-barba, of ga langs Pauw (hebben sinds vandaag ook limited presale) :)


Daar kan ik ook inderdaad eens gaan kijken, kan ik meteen ook even bij Osjee binnen wippen is namelijk ook limited presale begonnen vandaag. Moet je bij Pauw al klant zijn om daar gebruik van te maken?

Ik zal dan eens de shirts bekijken van Barba, Finamore en Frai.

@Bontius: dan zal ik wel abnormale lange armen hebben :wink:, vaak is de lengte te kort helaas, maar EM is het prima. Verder ben ik gewoon smal, ter indicatie in de breedte 32 en mijn boordmaat is 39-40.


Nee hoor, Pauw ontvangt je ten alle tijden, met euro's of dollars.. dat schijnt ook allemaal te kunnen  :lol:

Een vrij lange jongen met donker haar kan je uitstekend helpen, (let op; het kan heel rustig zijn ;))

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #16 Gepost op: 26 november 2007 – 00:10:54
Bij Pauw is het bijna altijd heel rustig! :lol:

Doordeweeks dan. :D
This, madame, is Versailles.

Pietro

  • Gebruiker
  • Berichten: 331
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #17 Gepost op: 26 november 2007 – 20:07:46
Finamore zoals gezegd. Verder ook helemaal eens met Bontius dat je voor Maffeis ontzettend lange armen moet hebben. Bij mij zitten ze wel weer perfect als ik een maatje kleiner neem, het is alleen jammer van die lange mouwen en wijde manchet.

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #18 Gepost op: 26 november 2007 – 20:10:28
Mijn hemd van Truzzi valt ook slank dankzij de waist darts.
cyka blyat

Kiuharo

  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #19 Gepost op: 09 december 2007 – 13:44:59
Moet RTW Finamore maar eens nader gaan bekijken.

Topdude

  • Gebruiker
  • Berichten: 450
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #20 Gepost op: 27 december 2007 – 13:13:10
Citaat van: "Christiaan"
Ik ben zelf zeer te spreken over de hemden van Art of Camouflage (in o.a. Utrecht). Zijn voor lange mensen gemaakt en kunnen goed ingenomen worden. Bij mij is nog 5 cm nodig aan beide kanten, maar dan zit het uitstekend (zelfs wat beter) vergeleken met een CttB van SuSu. Heb deze pas gekocht:

http://www.theartofcamouflage.com/images/shirts-november-2007/SH_3036.jpg/400/460/image.ashx

Ze hebben mooie (beetje hippe) stoffen en de details zijn in orde voor de prijs (hanenpootsteek, balijnhouders en nette afwerking). Boord wordt op den duur wel beetje slapper. Kost circa 90 euro per hemd, met 12.50 aan vermaakkosten.


Ik heb ook enkele hemden van dit merk.

http://www.theartofcamouflage.com/

Boord 41 en mouwlengte 7 zijn voor mij nagenoeg perfect. Ik zou er nog iets in kunnen laten vermaken, maar dat loont nauwelijks voor die prijs vind ik. De shirts zijn getailleerd en over het algemeen goed afgewerkt.
Voor mouwlengte 7 is er wel minder keuze.

Ik had laatst een shirt dat aan de binnenkant vol zat met losse draden en een haal in de mouw. (Dat had ik niet gezien, omdat ik de maat en pasvorm ken en nu blind uit het schap pak zonder te checken). Geen probleem, meteen geld terug of een ander shirt.
Ook wel aardig vind ik dat ondanks dat het allemaal confectie uit het schap is, er niet met hele grote aantallen gewerkt wordt. Je shirt blijft dus redelijk "exclusief", bij wijze van spreken.

Miguel Alvarez

  • Gebruiker
  • Berichten: 216
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #21 Gepost op: 27 december 2007 – 15:13:31
barba en fray zitten bij mij slanker dan finamore RTW.

blancmeister

  • Gebruiker
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #22 Gepost op: 04 januari 2008 – 11:32:55
Die hemden van

http://www.theartofcamouflage.com/

zitten inderdaad niet verkeerd heb daar ook 2 van .... in utrecht gekocht bij die indo  :shock:

maar ik heb ook 3 hemden van  circle of gentleman (CG) deze zitten bij mij echt top.

Ik heb ze gekocht bij Pakkend in Amsterdam .... ik heb ze ook bij Barsoi in Utrecht zien liggen maar dat vind ik geen fijne winkel.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #23 Gepost op: 04 januari 2008 – 19:10:11
Leuke hemden die van Art of...
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Topdude

  • Gebruiker
  • Berichten: 450
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #24 Gepost op: 04 januari 2008 – 19:15:24
Is Nederlands spul trouwens.

Tinus

  • Gebruiker
  • Berichten: 231
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #25 Gepost op: 04 januari 2008 – 19:34:05
heb een aantal slank gesneden RTW shirts.
heb een Santoni shirt (in Santoni winkel in Rome gekocht), deze is erg slank gesneden. volgens heren bij HH in Eindhoven is het van Borrelli.
Verder nog een Artu Napoli shirt wat ook erg slank is.
En natuurlijk NvN Blue label is erg slank.
You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #26 Gepost op: 05 januari 2008 – 11:14:24
Citaat van: "Tinus"
heb een aantal slank gesneden RTW shirts.
heb een Santoni shirt (in Santoni winkel in Rome gekocht), deze is erg slank gesneden. volgens heren bij HH in Eindhoven is het van Borrelli.


Vraag het nog maar eens goed na, want voor zover ik weet is dit níet het geval en worden deze hemden gemaakt door Mazzarelli..

Tinus

  • Gebruiker
  • Berichten: 231
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #27 Gepost op: 06 januari 2008 – 18:25:52
Citaat van: "ruby tuesday"
Citaat van: "Tinus"
heb een aantal slank gesneden RTW shirts.
heb een Santoni shirt (in Santoni winkel in Rome gekocht), deze is erg slank gesneden. volgens heren bij HH in Eindhoven is het van Borrelli.


Vraag het nog maar eens goed na, want voor zover ik weet is dit níet het geval en worden deze hemden gemaakt door Mazzarelli..


zou ook best kunnen hoor. heb het eigenlijk in Rome in de Santoni winkel niet gevraagd. maar 2 personeelsleden dachten zo aan de maakwijze dat het Borrelli is. maar die kunnen ook ongelijk hebben. ik hoor altijd de verhalen dat borrelli niet slank valt en dat is bij deze juist wel. dus je zou best wel eens gelijk kunnen hebben.
You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

Dr Robbert

  • Gebruiker
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #28 Gepost op: 09 januari 2008 – 23:04:50
Ik kom net terug uit Amerika, als je ergens NIET naartoe moet om slimfit shirts te halen dan is het Amerika wel. Alles is ruim, veel te ruim. Een vriend van mij heeft uiteindelijk een shirt op maat laten maken omdat er niets anders te krijgen was dan tenten...bizar!

Just to let you know!

Groeten, Robbert!

sebastiaan

  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Wat zijn de slankst gesneden RTW-shirts?
Reactie #29 Gepost op: 09 januari 2008 – 23:14:25
Citaat van: "Dr Robbert"
Ik kom net terug uit Amerika, als je ergens NIET naartoe moet om slimfit shirts te halen dan is het Amerika wel. Alles is ruim, veel te ruim. Een vriend van mij heeft uiteindelijk een shirt op maat laten maken omdat er niets anders te krijgen was dan tenten...bizar!

Just to let you know!

Groeten, Robbert!


In Amerika, en ook in Canada, zijn de maten ook heel anders natuurlijk, en de mensen over het algemeen wat dikker. Ik kan zelf 2x in de breedte in een S shirt daar, alleen is het shirt dan veel te kort..