Auteur Topic: New Tailor  (231126 keer gelezen)

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[New Tailor] Maatwerk
Reactie #75 Gepost op: 17 maart 2005 – 19:41:36
Citaat van: "Huey"
Kun je dan een etiketje krijgen. Nexus per Nexus ofzo :P

Ik heb al nagevraagd of het zonder labels gemaakt kon worden, uiteraard geen probleem. Vind dergelijke soberheid wel mooi. Misschien wel 'n label van de weverij laten plaatsen. Ben ik nog niet uit. Maar alles kan ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
[New Tailor] Maatwerk
Reactie #76 Gepost op: 17 maart 2005 – 19:44:11
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "Bonne"
Ga je er ook een los jasje laten maken, of is dat niet mogelijk?

Jep, kan ook. Een mooi blauw linnen jasje met opgestikte zakken, halfgevoerd, en enkele split bijv. Lijkt me geweldig. Maar ik ga eerst voor 'n pak denk ik.

Overigens doen ze ook maatbroeken. (met desgewenst knopengulp en bretelknopen). Kosten 200-250 E. De prijs van een Incotex uit het rek dus. Vind ik ook wel wat... ;)

Wat kost zo'n jasje ongeveer?

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[New Tailor] Maatwerk
Reactie #77 Gepost op: 17 maart 2005 – 19:49:11
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "Bonne"
Ga je er ook een los jasje laten maken, of is dat niet mogelijk?

Jep, kan ook. Een mooi blauw linnen jasje met opgestikte zakken, halfgevoerd, en enkele split bijv. Lijkt me geweldig. Maar ik ga eerst voor 'n pak denk ik.

Overigens doen ze ook maatbroeken. (met desgewenst knopengulp en bretelknopen). Kosten 200-250 E. De prijs van een Incotex uit het rek dus. Vind ik ook wel wat... ;)

Wat kost zo'n jasje ongeveer?

Ligt eraan :). Welke stof, welk atelier, welke afwerking, etc. Gewoon eens een mailtje sturen zou ik zeggen. Noem SF ff :P (zijn ze ook mee bekend :) ).
Fashion can be bought. Style one must possess.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
[New Tailor] Maatwerk
Reactie #78 Gepost op: 17 maart 2005 – 19:52:31
Citaat van: "Nexus"
Ligt eraan :). Welke stof, welk atelier, welke afwerking, etc. Gewoon eens een mailtje sturen zou ik zeggen. Noem SF ff :P (zijn ze ook mee bekend :) ).

We kunnen ze hier dus ook binnenkort verwachten?
Welk mail adres is het, want ik zie er verschillende op de site staan?

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[New Tailor] Maatwerk
Reactie #79 Gepost op: 17 maart 2005 – 19:57:00
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Nexus"
Ligt eraan :). Welke stof, welk atelier, welke afwerking, etc. Gewoon eens een mailtje sturen zou ik zeggen. Noem SF ff :P (zijn ze ook mee bekend :) ).

We kunnen ze hier dus ook binnenkort verwachten?
Welk mail adres is het, want ik zie er verschillende op de site staan?

Ik heb gesproken en gemailed met Roel Wolbrink en Marcel Marbus. Beiden antwoorden snel. De laatste heeft mij gisteren geholpen.
Fashion can be bought. Style one must possess.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
[New Tailor] Maatwerk
Reactie #80 Gepost op: 17 maart 2005 – 20:06:02
Volgende week ga ik toch naar utrecht even naar wat interieur spullen kijken en loop daar dan wel even langs.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
[New Tailor] Maatwerk
Reactie #81 Gepost op: 25 maart 2005 – 22:39:04
Ik was gister even bij New Tailor en meteen ff het poolse pak bekeken. Ik ben nog maar een leek met maatpakken maar allemachtig dit was wel ergggg mooi. Zo soepel en natuurlijk :lol: . Ik zit er nu sterk aan te denken daar maar eens voor te gaan sparen......

Overigens wist die meteen waar ik het over had met het SF. :wink:  
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[New Tailor] Maatwerk
Reactie #82 Gepost op: 25 maart 2005 – 22:57:42
Citaat van: "FokLex"
Ik was gister even bij New Tailor en meteen ff het poolse pak bekeken. Ik ben nog maar een leek met maatpakken maar allemachtig dit was wel ergggg mooi. Zo soepel en natuurlijk :lol: . Ik zit er nu sterk aan te denken daar maar eens voor te gaan sparen......

Mooi he :D
Vooral eens bij dat halfgevoerde jasje kijken hoe het binnenwerk vast is gezet.

Citaat
Overigens wist die meteen waar ik het over had met het SF. :wink:  

Hahaha.. had je Marcel (met die bril)?
Fashion can be bought. Style one must possess.

FFW

  • Gast
[New Tailor] Maatwerk
Reactie #83 Gepost op: 25 maart 2005 – 23:06:38
Ik las dat via new tailor er maatwerk voor de voet mogelijk is in samenwerking met Laurens van Venrooij. Kennen jullie hem? Ik koop lievere direct bij hem dan via new tailor.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
[New Tailor] Maatwerk
Reactie #84 Gepost op: 25 maart 2005 – 23:10:12
Citaat van: "Nexus"
Mooi he :D
Vooral eens bij dat halfgevoerde jasje kijken hoe het binnenwerk vast is gezet.


Ik zal er de volgende keer eens naar kijken, maar ik was sowieso ergg onder de indruk...

Citaat
Hahaha.. had je Marcel (met die bril)?


Ja volgens mij wel. Ik liet het voorzichtig vallen en hij wist het meteen :lol: . Volgens mij was die wel blij met de mond tot mond reclame :wink:
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[New Tailor] Maatwerk
Reactie #85 Gepost op: 25 maart 2005 – 23:13:21
Citaat van: "FokLex"
Citaat van: "Nexus"
Mooi he :D
Vooral eens bij dat halfgevoerde jasje kijken hoe het binnenwerk vast is gezet.


Ik zal er de volgende keer eens naar kijken, maar ik was sowieso ergg onder de indruk...

Bij zo'n halfgevoerd pak kun je heel goed over pakconstructies leren; hoe een binnenvoering mooi wordt vastgezet. Dan zie je waarom een goed pak geld kost. Was echt onberispelijk gebeurd bij die pakken iig.

Citaat
Citaat
Hahaha.. had je Marcel (met die bril)?


Ja volgens mij wel. Ik liet het voorzichtig vallen en hij wist het meteen :lol: . Volgens mij was die wel blij met de mond tot mond reclame :wink:

Mooi :)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
[New Tailor] Maatwerk
Reactie #86 Gepost op: 25 maart 2005 – 23:30:25
Ik ga me er volgende keer wat meer in verdiepen, kon nu ff snel tussen afspraken door wat uitleg krijgen. Maar ik kan er nog steeds niet over uit hoe mooi alles was en hoe er over alles was nagedacht. Ik keek daarna naar mijn huidige confectie pakken (machinaal) en zag opeens alle gebreken :oops:  :cry:

Heb jij overigens al besloten of je er een pak laat maken?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[New Tailor] Maatwerk
Reactie #87 Gepost op: 25 maart 2005 – 23:33:58
Citaat van: "FokLex"
Ik ga me er volgende keer wat meer in verdiepen, kon nu ff snel tussen afspraken door wat uitleg krijgen. Maar ik kan er nog steeds niet over uit hoe mooi alles was en hoe er over alles was nagedacht. Ik keek daarna naar mijn huidige confectie pakken (machinaal) en zag opeens alle gebreken :oops:  :cry:

Heb jij overigens al besloten of je er een pak laat maken?

Ik denk het wel ja. Wil het gewoon meteen echt goed hebben eigenlijk, met tussenfits en alles (New Tailor dus). Anders ga ik me weer ergeren aan details achteraf (bij MTM). Dus denk het wel. Maar net een huis gekocht, dus ff de financiële situatie op 'n rijtje zetten ;).
Fashion can be bought. Style one must possess.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
[New Tailor] Maatwerk
Reactie #88 Gepost op: 25 maart 2005 – 23:36:19
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "FokLex"
Ik ga me er volgende keer wat meer in verdiepen, kon nu ff snel tussen afspraken door wat uitleg krijgen. Maar ik kan er nog steeds niet over uit hoe mooi alles was en hoe er over alles was nagedacht. Ik keek daarna naar mijn huidige confectie pakken (machinaal) en zag opeens alle gebreken :oops:  :cry:

Heb jij overigens al besloten of je er een pak laat maken?

Ik denk het wel ja. Wil het gewoon meteen echt goed hebben meteen, met tussenfits en alles (New Tailor dus). Anders ga ik me weer ergeren aan details achteraf. Dus denk het wel. Maar net een huis gekocht, dus ff de financiële situatie op 'n rijtje zetten ;).


Ja inderdaad het verhaal over tussenfits enzo klonk erg goed. Hij zag ook meteen wat voor lichaam ik heb en wat de problemen zijn bij confectie (en ik heb die problemen inderdaad).

Ik hoorde het van je huis ja, gefeliciteerd nog! Na zo'n dure aanschaf jezelf maar een mooi pak cadeau doen toch :lol:
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

FFW

  • Gast
[New Tailor] Maatwerk
Reactie #89 Gepost op: 26 maart 2005 – 00:02:01
en wat nemen jullie dan? Pools of wat anders