Auteur Topic: New Tailor  (231710 keer gelezen)

marcos

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.152
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #525 Gepost op: 15 juli 2007 – 19:44:52
Zou altijd voor een kleermaker gaan waavan ik weet dat zijn smaak overeenkomt met die van mij. Voorkomt dat ik een waslijst aan wensen moet meerleggen. Maar afgaande op de website ziet NT er wat mij betreft compleet niet spannend uit, beetje Hollands, dus zal ook wel voldoende vraag naar zijn.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #526 Gepost op: 17 juli 2007 – 17:38:47
Citaat van: "f430"
Ben ik die enige die NT een 'net niet' winkel vind? Ik vind dat er voor het geld over het algemeen mooiere spullen te koop zijn.


veel praatjes vind ik.. De winkel vind ik ook niet echt, ze komen wel af en toe in de media waar ze ook nogal praatjes hebben.. Daarbij vind ik ze ook niet echt innovatief..

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.377
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #527 Gepost op: 17 juli 2007 – 17:46:06
Citaat van: "ruby tuesday"
Citaat van: "f430"
Ben ik die enige die NT een 'net niet' winkel vind? Ik vind dat er voor het geld over het algemeen mooiere spullen te koop zijn.


veel praatjes vind ik.. De winkel vind ik ook niet echt, ze komen wel af en toe in de media waar ze ook nogal praatjes hebben.. Daarbij vind ik ze ook niet echt innovatief..


jawel,bekijk hun weblog maar eens :roll:

Op de stands van Borelli, Kiton, Isaia en Zegna zagen we afwerkingen en details die New Tailor al jaren doet.  :oops:

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #528 Gepost op: 17 juli 2007 – 17:46:55
Citaat van: "Bogart"
Citaat van: "ruby tuesday"
Citaat van: "f430"
Ben ik die enige die NT een 'net niet' winkel vind? Ik vind dat er voor het geld over het algemeen mooiere spullen te koop zijn.


veel praatjes vind ik.. De winkel vind ik ook niet echt, ze komen wel af en toe in de media waar ze ook nogal praatjes hebben.. Daarbij vind ik ze ook niet echt innovatief..


jawel,bekijk hun weblog maar eens :roll:

Op de stands van Borelli, Kiton, Isaia en Zegna zagen we afwerkingen en details die New Tailor al jaren doet


Op de goede manier innovatief bedoelde ik, sorry  :wink:

Papageno

  • Gebruiker
  • Berichten: 179
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #529 Gepost op: 18 juli 2007 – 09:33:55
Ik heb een maatshirt van NT en ben erg tevreden over.
2 weken na aflevering belden ze nog om te vragen hoe het shirt bevalt. Dat zijn dingen die ik wel kan waarderen.

Men nam ruim tijd om de maten te nemen, stofkeuze te bepalen en details af te stemmen. Mijn ervaring is dat ze goed luisterden naar mijn wensen en eisen en daar ook aan konden voldoen.

H_D

  • Gebruiker
  • Berichten: 644
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #530 Gepost op: 18 juli 2007 – 10:05:47
Citaat van: "marcos"
Zou altijd voor een kleermaker gaan waavan ik weet dat zijn smaak overeenkomt met die van mij. Voorkomt dat ik een waslijst aan wensen moet meerleggen. Maar afgaande op de website ziet NT er wat mij betreft compleet niet spannend uit, beetje Hollands, dus zal ook wel voldoende vraag naar zijn.


Daar heb je inderdaad een punt, maar dat wil niet zeggen dat ze niet kunnen voldoen aan de wensen van hun consument. De shirts die ik van ze heb zijn in ieder zeker niet 'Hollands' te noemen.
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #531 Gepost op: 18 juli 2007 – 10:07:40




 :lol:

Wat me opvalt is dat vooral de broeken slecht zitten op de plaatjes van de site. Maar inderdaad je moet het product een keer zelf vast hebben gehad om er over te kunnen oordelen dus dat zal ik dan ook niet doen.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

dutchcourage

  • Gebruiker
  • Berichten: 36
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #532 Gepost op: 19 juli 2007 – 21:52:01
Het is altijd makkelijk om te zeuren.

Volgens mij zijn de normen die NT hanteert tav hun pakken niet altijd de normen die door een aantal van de bezoekers hier worden gehanteerd. Om NT dan maar gelijk zo negatief af te schilderen, vind ik nogal simpel.

Zou het niet gewoon kunnen zijn dat er bij NT overwegend klanten komen die zich op comfortabele en 'normaal' ogende pakken richten? En dat NT zich ook op die doelgroep wil richten?
Ik weet niet in wat voor kringen jullie verkeren maar ik zal het niet in mijn hoofd halen om beroepshalve met een broek met hoog water rond te gaan lopen ... Veel te onpraktisch en modieus. En, mijn klanten zetten me direct buiten.  :oops:  Als loonslaaf mag je best een eigen stijl nastreven, maar er zijn grenzen. En teveel afwijken van de norm ...

Ieder zijn meug dus, en NT levert ιn kwalitatief prima werk, zoals ook blijkt uit diverse posts hier op het forum ιn doen dat ook nog op een zeer plezierige wijze.
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it”

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
New Tailor - Deel II
Reactie #533 Gepost op: 19 juli 2007 – 21:57:41
Citaat van: "dutchcourage"
Het is altijd makkelijk om te zeuren.

Volgens mij zijn de normen die NT hanteert tav hun pakken niet altijd de normen die door een aantal van de bezoekers hier worden gehanteerd. Om NT dan maar gelijk zo negatief af te schilderen, vind ik nogal simpel.

.....

Ieder zijn meug dus, en NT levert ιn kwalitatief prima werk, zoals ook blijkt uit diverse posts hier op het forum ιn doen dat ook nog op een zeer plezierige wijze.



Agree totaly!!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.377
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #534 Gepost op: 19 juli 2007 – 21:58:57
misschien andere nickname nemen.

Vindt ze nogal hoog van de toren blazen op hun "weblog".
Gezien de foto's die op hun site staan mag er best wel kritiek geleverd worden.
De meesten hier hebben toch een iets ander idee van stijlvolle pakken.
Bekijk bijvoorbeeld eens in "de Big Black book" hoe M.Lusink gekleed gaat in vergelijking met de concurrentie.
Need I say more.
Ongetwijfeld zullen ze kwaliteit leveren.

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
New Tailor - Deel II
Reactie #535 Gepost op: 19 juli 2007 – 22:05:42
Citaat van: "Bogart"
misschien andere nickname nemen.

Vindt ze nogal hoog van de toren blazen op hun "weblog".
Gezien de foto's die op hun site staan mag er best wel kritiek geleverd worden.
De meesten hier hebben toch een iets ander idee van stijlvolle pakken.
Bekijk bijvoorbeeld eens in "de Big Black book" hoe M.Lusink gekleed gaat in vergelijking met de concurrentie.
Need I say more.
Ongetwijfeld zullen ze kwaliteit leveren.


Waar vind ik dat??
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.377
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #536 Gepost op: 19 juli 2007 – 22:07:58
Heb ik via de Carros erbij gekregen.
Schijnt ook in de reguliere verkoop verkocht te zijn/worden.
Zal eens kijken of ik de andere nog kan vinden, heb er 2 gekregen.

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
New Tailor - Deel II
Reactie #537 Gepost op: 20 juli 2007 – 09:33:31
Citaat van: "Bogart"
Heb ik via de Carros erbij gekregen.
Schijnt ook in de reguliere verkoop verkocht te zijn/worden.
Zal eens kijken of ik de andere nog kan vinden, heb er 2 gekregen.



Ach natuurljk... die heb ik zelf!!! :oops:
Heb volgens mij de eerste editie, voorjaar/zomer 2007

Martijn staat er daar inderdaad erg fraai bij.... Stukken beter dan de rest!!

Hij mag alleen nog wel eens een nieuw paar santoni'saanschaffen, deze kennen we inmiddels wel!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #538 Gepost op: 20 juli 2007 – 10:02:32
Citaat van: "Bogart"
misschien andere nickname nemen.

Vindt ze nogal hoog van de toren blazen op hun "weblog".
Gezien de foto's die op hun site staan mag er best wel kritiek geleverd worden.
De meesten hier hebben toch een iets ander idee van stijlvolle pakken.
Bekijk bijvoorbeeld eens in "de Big Black book" hoe M.Lusink gekleed gaat in vergelijking met de concurrentie.
Need I say more.
Ongetwijfeld zullen ze kwaliteit leveren.


Idd, zoals ik ook al aangaf vind ik ze in de media te hoog van de toren praten..

erem

  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #539 Gepost op: 10 september 2007 – 17:05:46
Ik ben sinds kort in het bezit van een NT-pak en ben er erg blij mee.
Omdat ik altijd graag de topics op dit forum volg en soms foto's bij blije berichten van nieuwe kledingstukken mis, hierbij een poging om wat plaatjes van mijn pak te posten...
Pasvorm is erg goed, maar misschien minder goed te zien op de foto's vanwege het licht. Enkele details: Engels atelier, knopengulp, zachte schouders, geen achterzakken, geen riemlussen. (Shirt is ook NT trouwens).

Foto's:
1 Jasje
2 Jasje, onscherp, maar wel een betere indruk van de kleur (blauw-grijs).
3 Pantalon, voorkant.
4 Pantalon, zijkant.
5 Knopen