Auteur Topic: Schrijfgerei  (632305 keer gelezen)

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Schrijfgerei.
Reactie #60 Gepost op: 24 januari 2005 – 11:21:58
Gaat erom dat het 'n mooie pen is met apart materiaal ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Rens

  • Gebruiker
  • Berichten: 65
    • Bekijk profiel
Schrijfgerei.
Reactie #61 Gepost op: 24 januari 2005 – 12:18:22
Zelf heb ik ook een pen van porsche design. Deze heb ik bij Mevri in Maastricht besteld omdat deze alleen het vulpotlood hadden. Kreeg de pen na een aantal weken netjes thuisgestuurd en kon de rekening per acceptgiro overmaken. Dus ook nog eens een goede service bij Mevri

Tommie

  • Gebruiker
  • Berichten: 197
    • Bekijk profiel
Schrijfgerei.
Reactie #62 Gepost op: 24 januari 2005 – 21:30:23
Citaat van: "Vodka"
F1  :lol:  :lol:  :lol:

Kom toch op he :lol:

Sinds wanneer zit Porsche in F1 ;)


Porsche gebruikt het voor de 24 uur van le mans.
 
Anyone holding a Porsche Design writing instrument for the first time will immediately notice the unusual material of the barrel. And rightly so, because this stainless steel design has special qualities, as we shall see when we take a brief look at the world of racing.
The 24-hour motor race at Le Mans is considered to be the toughest in the world, subjecting both man and machine to the acid test. One particularly critical area is the large number of highly sensitive electronic connections. To protect these connections from heat and mechanical strain, many teams use a TecFlex stainless steel structure as a safety coating.
The success has been amazing: TecFlex has superb anti-corrosive qualities, as well as being highly flexible and extremely resistant to wear and tear.
 
 

guest45

  • Gast
Schrijfgerei.
Reactie #63 Gepost op: 24 januari 2005 – 21:57:49
Porsche maken ook externe harde schijven voor apple geloof ik
ook kook messen hoewel ik Global fijnr vind

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Schrijfgerei.
Reactie #64 Gepost op: 24 januari 2005 – 22:39:31
Citaat van: "Tommie"
Citaat van: "Vodka"
F1  :lol:  :lol:  :lol:

Kom toch op he :lol:

Sinds wanneer zit Porsche in F1 ;)


Porsche gebruikt het voor de 24 uur van le mans.
 
Anyone holding a Porsche Design writing instrument for the first time will immediately notice the unusual material of the barrel. And rightly so, because this stainless steel design has special qualities, as we shall see when we take a brief look at the world of racing.
The 24-hour motor race at Le Mans is considered to be the toughest in the world, subjecting both man and machine to the acid test. One particularly critical area is the large number of highly sensitive electronic connections. To protect these connections from heat and mechanical strain, many teams use a TecFlex stainless steel structure as a safety coating.
The success has been amazing: TecFlex has superb anti-corrosive qualities, as well as being highly flexible and extremely resistant to wear and tear.
 
 


Gewoon een kookstel gasslang dus  :lol:
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Schrijfgerei.
Reactie #65 Gepost op: 24 januari 2005 – 22:42:19
Zelfde idee als een audio kabel ommanteling van Siltech.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Schrijfgerei.
Reactie #66 Gepost op: 07 maart 2005 – 19:34:51
Ik heb een mooie set pennen van Montblanc (in hun nieuwe lichtbruine hoesje) dat is de platina serie, beste pennen die er zijn, voornamelijk door hun gewicht.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Schrijfgerei.
Reactie #67 Gepost op: 07 maart 2005 – 19:39:43
Wat mij opvalt is dat jullie de mooiste pennen gebruiken.Ik als Directeur eigenaar gebruik gewoon een reclame pen die ik heb gekregen gek eigenlijk he.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
Schrijfgerei.
Reactie #68 Gepost op: 07 maart 2005 – 19:41:09
Citaat van: "gusto napolitano"
Wat mij opvalt is dat jullie de mooiste pennen gebruiken.Ik als Directeur eigenaar gebruik gewoon een reclame pen die ik heb gekregen gek eigenlijk he.


Ik heb ook nog geen mooie pen hoor. Maar ik heb net als de rest gewoon een zwak voor mooie spullen ;)

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Schrijfgerei.
Reactie #69 Gepost op: 07 maart 2005 – 19:44:13
mag ik vragen waar dirikteur eigenaar van?

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Schrijfgerei.
Reactie #70 Gepost op: 07 maart 2005 – 19:44:37
Citaat van: "gusto napolitano"
Wat mij opvalt is dat jullie de mooiste pennen gebruiken.Ik als Directeur eigenaar gebruik gewoon een reclame pen die ik heb gekregen gek eigenlijk he.

Nou hup, mooie vintage vulpen scoren dan. Beetje miljoenencontracten tekenen met 'n BIC pen ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Huey

  • Gast
Schrijfgerei.
Reactie #71 Gepost op: 07 maart 2005 – 19:45:57
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "gusto napolitano"
Wat mij opvalt is dat jullie de mooiste pennen gebruiken.Ik als Directeur eigenaar gebruik gewoon een reclame pen die ik heb gekregen gek eigenlijk he.

Nou hup, mooie vintage vulpen scoren dan. Beetje miljoenencontracten tekenen met 'n BIC pen ;)


Ik vind dat jij dat wel cadeau mag geven aan Gusto. Als hij zijn 2500e post maakt bijv. :D

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Schrijfgerei.
Reactie #72 Gepost op: 07 maart 2005 – 19:46:54
Een vreemde vraag misschien maar zou het ernstig zijn als jullie je bekend moesten maken? wie jullie zijn, wat jullie doen, etc?

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Schrijfgerei.
Reactie #73 Gepost op: 07 maart 2005 – 19:48:04
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "gusto napolitano"
Wat mij opvalt is dat jullie de mooiste pennen gebruiken.Ik als Directeur eigenaar gebruik gewoon een reclame pen die ik heb gekregen gek eigenlijk he.

Nou hup, mooie vintage vulpen scoren dan. Beetje miljoenencontracten tekenen met 'n BIC pen ;)


Ik vind dat jij dat wel cadeau mag geven aan Gusto. Als hij zijn 2500e post maakt bijv. :D

Is goed, heb toch zat BIC pennen over :)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Schrijfgerei.
Reactie #74 Gepost op: 07 maart 2005 – 19:48:36
Citaat van: "bracco"
Een vreemde vraag misschien maar zou het ernstig zijn als jullie je bekend moesten maken? wie jullie zijn, wat jullie doen, etc?

Is een voorsteltopic, daar kan je redelijk wat terugvinden.