Auteur Topic: London  (171351 keer gelezen)

mr_prak

  • Gebruiker
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
London
Reactie #75 Gepost op: 14 augustus 2006 – 20:46:09
Guys,

Ik zit hier (london) nu ongeveer een maandje... en ik word HELEMAAL GEK van die engelse meuk shirts. Ik heb afgelopen week een shirt bij thomas pink gekocht dat helemaal getailleerd zou worden door hun kleermaker. Resultaat.. gewoon kut!

Kennen er mensen misschien nog adresjes waar ik (hopelijk nog in de uitverkoop) Finamore/Borrelli en ander mooii spul kan kopen? IK kan het namelijk niet vinden.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
London
Reactie #76 Gepost op: 14 augustus 2006 – 21:06:07
Citaat van: "mr_prak"
Guys,

Ik zit hier (london) nu ongeveer een maandje... en ik word HELEMAAL GEK van die engelse meuk shirts. Ik heb afgelopen week een shirt bij thomas pink gekocht dat helemaal getailleerd zou worden door hun kleermaker. Resultaat.. gewoon kut!

Kennen er mensen misschien nog adresjes waar ik (hopelijk nog in de uitverkoop) Finamore/Borrelli en ander mooii spul kan kopen? IK kan het namelijk niet vinden.


Wat was er k*t aan het resultaat? Is dat niet alsnog te herstellen?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
London
Reactie #77 Gepost op: 14 augustus 2006 – 21:08:09
Citaat van: "mr_prak"
Guys,

Ik zit hier (london) nu ongeveer een maandje... en ik word HELEMAAL GEK van die engelse meuk shirts. Ik heb afgelopen week een shirt bij thomas pink gekocht dat helemaal getailleerd zou worden door hun kleermaker. Resultaat.. gewoon kut!

Kennen er mensen misschien nog adresjes waar ik (hopelijk nog in de uitverkoop) Finamore/Borrelli en ander mooii spul kan kopen? IK kan het namelijk niet vinden.
Kijk eens bij Volpe mooie winkel en zeker iets bij voor de stijlformer zit in denbighstreet.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

mr_prak

  • Gebruiker
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
London
Reactie #78 Gepost op: 14 augustus 2006 – 21:23:15
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "mr_prak"
Guys,

Ik zit hier (london) nu ongeveer een maandje... en ik word HELEMAAL GEK van die engelse meuk shirts. Ik heb afgelopen week een shirt bij thomas pink gekocht dat helemaal getailleerd zou worden door hun kleermaker. Resultaat.. gewoon kut!

Kennen er mensen misschien nog adresjes waar ik (hopelijk nog in de uitverkoop) Finamore/Borrelli en ander mooii spul kan kopen? IK kan het namelijk niet vinden.


Wat was er k*t aan het resultaat? Is dat niet alsnog te herstellen?


naja, kut.. gewoon niet zoals ik gehoopt/gewild had. rond de mouwen niet strak genoeg en de hele snit is nog steeds vrij engels... nu zit het rond mijn buik etc. wel goed maar heb ik (te) veel ruimte bij mijn schouders.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
London
Reactie #79 Gepost op: 14 augustus 2006 – 21:35:08
Citaat van: "mr_prak"
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "mr_prak"
Guys,

Ik zit hier (london) nu ongeveer een maandje... en ik word HELEMAAL GEK van die engelse meuk shirts. Ik heb afgelopen week een shirt bij thomas pink gekocht dat helemaal getailleerd zou worden door hun kleermaker. Resultaat.. gewoon kut!

Kennen er mensen misschien nog adresjes waar ik (hopelijk nog in de uitverkoop) Finamore/Borrelli en ander mooii spul kan kopen? IK kan het namelijk niet vinden.


Wat was er k*t aan het resultaat? Is dat niet alsnog te herstellen?


naja, kut.. gewoon niet zoals ik gehoopt/gewild had. rond de mouwen niet strak genoeg en de hele snit is nog steeds vrij engels... nu zit het rond mijn buik etc. wel goed maar heb ik (te) veel ruimte bij mijn schouders.


RTW of MTM? Je kunt namelijk niet alles vermaken. Misschien is het dan verstandiger om voor MTM te kiezen en goed aan te geven wat je wil hebben.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
London
Reactie #80 Gepost op: 14 augustus 2006 – 21:36:08
heb beide al laten vermaken bij mijn opperbeste naaister..

mr_prak

  • Gebruiker
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
London
Reactie #81 Gepost op: 14 augustus 2006 – 21:36:35
ja, het was gewoon rtw...

maar is merk gewoon dat er aan die  engelse shirts meer verklusd moet worden en dat het resultaat nog minder is ook.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
London
Reactie #82 Gepost op: 14 augustus 2006 – 21:37:39
Citaat van: "mr_prak"
ja, het was gewoon rtw...

maar is merk gewoon dat er aan die  engelse shirts meer verklusd moet worden en dat het resultaat nog minder is ook.


Heb je misschien foto's? Dan zouden we eventueel daar aan kunnen beoordelen of wat je wilt haalbaar is met je shirt.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

mr_prak

  • Gebruiker
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
London
Reactie #83 Gepost op: 14 augustus 2006 – 21:48:34
nee, helaas..

maar ik heb dit shirt al een soort van afgeschreven.. het was ook een beetje een experiment. Ik had het in de uitverkoop bij Pink gehaald en ik was benieuwd of het een mooi getailleerd shirt van kon maken. 20 pond voor het shirt, 10 voor het vermaken en een illusie armer...

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
London
Reactie #84 Gepost op: 14 augustus 2006 – 21:52:57
was het veel te groot dan? bij mij worden de manchetten korter gemaakt, mouw smaller en 3cm aan elke kant ingenomen... een maat of 1-2 dus..

mr_prak

  • Gebruiker
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
London
Reactie #85 Gepost op: 14 augustus 2006 – 21:59:28
Okayyy, now we're talking...

mauw smaller!!! daar had deze knakker nog nooit van gehoord toen ik dat opperde. Bij wat voor shirts doe je dat als ik vragen mag?

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
London
Reactie #86 Gepost op: 14 augustus 2006 – 22:01:34
Bij elk 'dresshemd'. Koop ook hugo hemden maar die zijn gelijk goed. Dresshemden koop ik van Mazzarelli, Trend en Corneliani. Die laat ik overal innemen omdat ik er niet perse in moet ademen  :wink: . Morgen doe ik een 38 Corneliani aan, ik zal een bodyshot maken. Heb er ook andere staan op SF waarvan men dacht dat ze mtm waren zo strak.

mr_prak

  • Gebruiker
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
London
Reactie #87 Gepost op: 14 augustus 2006 – 22:06:22
Okay,

dit vind ik nu echt puik werk! Heb je een kleermaker ofzo waar je je shirts altijd heen brengt?

mr_prak

  • Gebruiker
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
London
Reactie #88 Gepost op: 14 augustus 2006 – 22:06:56
zo ja.... misschine ook een adresss?? :lol:

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
London
Reactie #89 Gepost op: 14 augustus 2006 – 22:27:28
ja de kleermaakster van de winkel waar ik werk in zeeuws-vlaanderen..