Herenkleding voor de ware fijnproever > Accessoires

Horloges

<< < (1713/6317) > >>

Mr.Barry:
M. het lijkt me dat Ruuddebruut reageert op Evan_S, hier

M.:

--- Citaat van: Mr.Barry op 05 juni 2009 – 00:04:07 ---M. het lijkt me dat Ruuddebruut reageert op Evan_S, hier

--- Einde van citaat ---
Dat zou an sich best logisch zijn. Maar volgende keer wel netjes quoten dan. Foei!

GuyS:
Een beetje offtopic, maar ik was afgelopen week op MoMo en een van de sprekers vertelde daar over de eerste TV reclame ooit... voor Bulova horloges :)



--- Citaat ---The FCC began granting commercial TV licenses in May 1941. NBC's New York City station, WNBT-TV (now WNBC-TV), which had the first such license, ran the first official TV commercial on its first day of commercial operation, July 1, 1941.

During a baseball game between the Brooklyn Dodgers and the Philadelphia Phillies, an image of a Bulova clock appeared with a map of the United States. The announcer intoned: "America runs on Bulova time." The ad lasted 10 seconds, and Bulova paid $9 (about $134 in today's money). The audience for that ad numbered 4,000 television sets.
--- Einde van citaat ---

M.:
Oke, hier de foto's van mn Vostok-Europe Gaz-14 die ik gister binnen gekregen heb:


















En nog twee foto's waar ik hem om heb ;)



Orno:
mooi horloge en vind de koe helemaal geniaal haha! :-({|=

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie
Mobile View