Auteur Topic: Stijlvol ondergoed  (203334 keer gelezen)

Mark

  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Gepost op: 26 februari 2007 – 11:20:38
Hoi,

Ik ben opzoek naar stijlvol ondergoed. Ik ben van plan eens bij Setpoint te gaan kijken, maar ik ga ook nog een dagje naar Amsterdam binnenkort. Verkoopt Oger ook ondergoed? Zo ja, wat voor ondergoed verkopen ze dan?


Dank je wel,

Mark

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Re: Stijlvol ondergoed
Reactie #1 Gepost op: 26 februari 2007 – 11:32:25
Citaat van: "Mark"
Hoi,

Ik ben opzoek naar stijlvol ondergoed. Ik ben van plan eens bij Setpoint te gaan kijken, maar ik ga ook nog een dagje naar Amsterdam binnenkort. Verkoopt Oger ook ondergoed? Zo ja, wat voor ondergoed verkopen ze dan?


Dank je wel,

Mark


Zelf draag ik Bjorn Borg en McAlson:

http://www.mcalson.com/









klik hier voor de rest van de collectie:

http://www.mcalson.com/nl/collectie.lasso

Bijenkorf verkoopt dit merk

Zasa

  • Gebruiker
  • Berichten: 394
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #2 Gepost op: 26 februari 2007 – 11:43:13
Geloof niet dat Oger ondergoed verkoopt, hoogstens underwear voor onder overhemden.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #3 Gepost op: 26 februari 2007 – 13:04:50
Oger verkoopt ook die boxers van McAlson; anyway: SetPoint zou ik gewoon overslaan
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #4 Gepost op: 26 februari 2007 – 13:54:40
Mss kan je ook kijken naar comfort.. Zimmerli schijnt goed te zijn.
Tribula

Napoleon

  • Gast
Stijlvol ondergoed
Reactie #5 Gepost op: 26 februari 2007 – 14:42:17
je kunt ze ook online bestellen in alle kleuren. draag overigens altijd Bjorns

Agent 327

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.544
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #6 Gepost op: 26 februari 2007 – 15:17:07
Wat is aan te raden als ondergoed wat wat strakker om je lichaam zit om zo je... hummm  :oops:  klokkenspel bij elkaar te houden? Zo ja, waar kun je dat krijgen? Heb het nl. niet zo op boxershorts.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #7 Gepost op: 26 februari 2007 – 15:18:33
Citaat van: "Willeam"
Wat is aan te raden als ondergoed wat wat strakker om je lichaam zit om zo je... hummm  :oops:  klokkenspel bij elkaar te houden? Zo ja, waar kun je dat krijgen? Heb het nl. niet zo op boxershorts.


Bjorn Borg kost wel wat maar zit uitstekend, is ook in diverse kleuren verkrijgbaar.

Agent 327

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.544
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #8 Gepost op: 26 februari 2007 – 15:22:05
kDraag nu Kaola ondergoed. Werkelijk geen flauw idee wat het is en waar het destijds gekocht is. kBen beetje aan nieuwe voorraad toe en hoef echt niet met een witte rand ondergoed, waar Calvin Klein opstaat, boven mn spijkerbroek te lopen.

Zoek dus degelijk ondergoed wat niet gaat lubberen maar de zaak goed bij elkaar houdt. Overigens, zo'n zogenaamde plasgulp (of hoe het ook heet) in ondergoed vind ik 3 x niks. Gebruik het nooit, waardeloos tochtgat.  :lol:

Toen ik voor 't eerst ondergoed ging kopen schrok ik sowieso van de prijs. kVroeg me af of ik dat voor ondergoed over had  :lol:

*aanvulling* zitten zoeken op Bjorn Borg: ziet er erg goed uit. Zie je dat niet teveel onder een pak of spijkerbroek?
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

TBD

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 2.964
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #9 Gepost op: 26 februari 2007 – 15:30:35
Ik draag wel CK en BB, puur om het feit dat deze merken per definitie niet gaan lubberen. Het merkje komt toch meestal niet boven de incotex of broek uit...

Agent 327

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.544
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #10 Gepost op: 26 februari 2007 – 15:34:56
Citaat van: "Marijn"
Ik draag wel CK en BB, puur om het feit dat deze merken per definitie niet gaan lubberen. Het merkje komt toch meestal niet boven de incotex of broek uit...


Was een tijdje terug 'mode': heupspijkerbroek en dan CC ondergoed erboven uit laten steken  :shock:

Welk Amerikaans merk heeft ook alweer de Y-onderbroek uitgevonden? Staat een stuk over in  'Gentelman, handboek van de klassieke herenmode'
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

TBD

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 2.964
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #11 Gepost op: 26 februari 2007 – 15:47:15
Citaat
Was een tijdje terug 'mode': heupspijkerbroek en dan CC ondergoed erboven uit laten steken  



HipHop, what's up!  8)

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #12 Gepost op: 26 februari 2007 – 16:55:13
Armani hiero!
This, madame, is Versailles.

Napoleon

  • Gast
Stijlvol ondergoed
Reactie #13 Gepost op: 26 februari 2007 – 17:44:43
Citaat van: "Rogier"
Armani hiero!
dat zijn van die slips...bah

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Stijlvol ondergoed
Reactie #14 Gepost op: 26 februari 2007 – 17:51:34
Citaat van: "Willeam"
Wat is aan te raden als ondergoed wat wat strakker om je lichaam zit om zo je... hummm  :oops:  klokkenspel bij elkaar te houden? Zo ja, waar kun je dat krijgen? Heb het nl. niet zo op boxershorts.


Strak is absoluut niet goed voor het klokkenspel. Google er even op, voornamelijk nadelig voor de zaadproductie.

McAlson hier.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors