Auteur Topic: Pakken en politiek?  (63958 keer gelezen)

Michael

  • Gebruiker
  • Berichten: 570
    • Bekijk profiel
Pakken en politiek?
Reactie #15 Gepost op: 23 februari 2007 – 10:52:01
huilen met de pet op  :cry:  :cry:

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Pakken en politiek?
Reactie #16 Gepost op: 23 februari 2007 – 12:01:31
Die tjik helemaal rechts (voor de kijker) lijkt wel een kleuterleidster... Gezellig een dagje Den Haag met de klas!
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Jason

  • Gast
Pakken en politiek?
Reactie #17 Gepost op: 23 februari 2007 – 13:20:18
http://imdb.com/title/tt0436697/

Dit is een topfiilm, ook in het licht hiervan.

Agent 327

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.544
    • Bekijk profiel
Pakken en politiek?
Reactie #18 Gepost op: 23 februari 2007 – 15:20:45
Kan de link naar GeenStijl niet openen dus wellicht geeft ik iets dubbel door maar hier heb je 12 foto's van het nieuwe kabinet:
http://extra.volkskrant.nl/animatie/fotospecial/specials/index.php?id=203

Op het 1e gezicht allemaal netjes in pak, maar als je dan wat verder kijkt zie je idd nogal wat rimpelbroeken en niet mooi zittende pakken. Jammer dat je Donner niet zo goed ziet. Die is over het algemeen wel stijlvol gekleed. Enfin, de beste geklede waren de twee heren in jacquet die de ministers hun plaats op het bordes aanwezen.  

Style is gewoon weg uit Nederland. Zoals eerder al opgemerkt: vroeger verschenen ministers tenminste keurig in jacquet en liepen ze doordeweeks in een krijtstreepbroek.

Misschien een idee om gezamenlijk een soort bericht/brief te schrijven en deze namens stijlforum.nl aan alle ministers te verzenden.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Harm

  • Gebruiker
  • Berichten: 767
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Pakken en politiek?
Reactie #19 Gepost op: 23 februari 2007 – 16:03:17
Ik zag op de USA site van Santoni dat Bush op Santoni;s loopt. Toch nog een positief gebeuren.

Dhr. Lex P

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.101
    • Bekijk profiel
Pakken en politiek?
Reactie #20 Gepost op: 23 februari 2007 – 18:52:27
Citaat van: "Harm"
Ik zag op de USA site van Santoni dat Bush op Santoni;s loopt. Toch nog een positief gebeuren.


Tsja.. Al draagt een aap nog zulke mooie santoni's.. als het totaal plaatje niet klopt is het jammer..
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Jason

  • Gast
Pakken en politiek?
Reactie #21 Gepost op: 23 februari 2007 – 18:55:36
Citaat van: "Quattroporte"
Citaat van: "Clay"
Het nieuwe kabinet:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/bordesgroot.jpg

Her en der wat lange broeken, te lange mouwen, onderste knoopje dicht, 1 button down hemd (de man linksachter Beatrix, niet 100% zeker maar lijkt er sterk op) en opvallend een iemand in een double breasted pak.


Klopt button-down shirt bij Plasterk.
Foei clay dat je deze wetenschapper / minister van onderwijs niet bij naam kent...  :wink:

Eurlings ziet 'r i.m.o. het beste uit, maarja dat is dan ook de ideale Limburgse schoonzoon  :wink:


Ik ken ze ook niet en vindt ze op het eerste gezicht ook niet het kennen waard. Alleen het feit al dat wouter bos het over een kabinet had van 7 mensen en ze nu met 23 nauwelijks op het bordes passen. :lol: Of dat er nog steeds een minister van landbouw is, of al die andere onzinministers die er alleen maar zijn zodat iederereen zich voldoende vertegenwoordigd voelt. Dat geeft alweer aan dat men zoals altijd niets hoeft te verwachten van deze compromistijgers.

Monsieur Seriziat

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.823
    • Bekijk profiel
Pakken en politiek?
Reactie #22 Gepost op: 23 februari 2007 – 19:02:07
Citaat van: "Jason"
Citaat van: "Quattroporte"
Citaat van: "Clay"
Het nieuwe kabinet:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/bordesgroot.jpg

Her en der wat lange broeken, te lange mouwen, onderste knoopje dicht, 1 button down hemd (de man linksachter Beatrix, niet 100% zeker maar lijkt er sterk op) en opvallend een iemand in een double breasted pak.


Klopt button-down shirt bij Plasterk.
Foei clay dat je deze wetenschapper / minister van onderwijs niet bij naam kent...  :wink:

Eurlings ziet 'r i.m.o. het beste uit, maarja dat is dan ook de ideale Limburgse schoonzoon  :wink:


Ik ken ze ook niet en vindt ze op het eerste gezicht ook niet het kennen waard. Alleen het feit al dat wouter bos het over een kabinet had van 7 mensen en ze nu met 23 nauwelijks op het bordes passen. :lol: Of dat er nog steeds een minister van landbouw is, of al die andere onzinministers die er alleen maar zijn zodat iederereen zich voldoende vertegenwoordigd voelt. Dat geeft alweer aan dat men zoals altijd niets hoeft te verwachten van deze compromistijgers.

Mooi samengevat Jason

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Pakken en politiek?
Reactie #23 Gepost op: 24 februari 2007 – 13:06:44
Vooral Koenders is een aanfluiting. In plaats van dat hij een pak draagt, draagt het pak hem (net als bij Plasterk). Dat zij hem nog vergeven, maar die bruine (!), versleten derbys.. dat kan toch echt niet als je bij de Konigin op het bordes staat??   :cry:

Als ik een favoriet zou moeten kiezen op basis van deze foto zou ik voor Van Middelkoop kiezen in het DB-pak. Lijkt me nog het meest fatsoenlijk.

Gelukkig dragen wel alle heren grijs!
Fashion can be bought. Style one must possess.

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Pakken en politiek?
Reactie #24 Gepost op: 24 februari 2007 – 13:12:08
Citaat van: "Nexus"
Vooral Koenders is een aanfluiting. In plaats van dat hij een pak draagt, draagt het pak hem (net als bij Plasterk). Dat zij hem vergeten, maar die bruine (!), versleten derbys.. dat kan toch echt niet als je bij de Konigin op het bordes staat??   :cry:

Als ik een favoriet zou moeten kiezen op basis van deze foto zou ik voor Van Middelkoop kiezen in het DB-pak. Lijkt me nog het meest fatsoenlijk. Gelukkig dragen wel alle heren grijs!



???  Double breasted??? Valt me tegen dat je daarvoor valt Nex..! :wink:
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Pakken en politiek?
Reactie #25 Gepost op: 24 februari 2007 – 13:20:01
Ik vind het, oordelend op die ene foto, nog het best zittende, hoogwaardigst ogende pak. Wat niet zegt dat ik er zelf in rond zou lopen. Het past wél bij eerdergenoemde minister.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Napoleon

  • Gast
Pakken en politiek?
Reactie #26 Gepost op: 24 februari 2007 – 17:07:31
true

Pietro

  • Gebruiker
  • Berichten: 331
    • Bekijk profiel
Pakken en politiek?
Reactie #27 Gepost op: 24 februari 2007 – 20:11:30
Die pijpen van Balkenende. :shock:

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Pakken en politiek?
Reactie #28 Gepost op: 24 februari 2007 – 20:18:11
Het is gewoon een schande voor het Nederlandse volk.
De heren staan er net bij of ze ter plekke een pak uit het rek hebben getrokken.. met de schoenen de pirates zijn binnen geweest.

Alleen de dames zijn enigzins stijlvol gekleed

martyy

  • Gebruiker
  • Berichten: 94
    • Bekijk profiel
Pakken en politiek?
Reactie #29 Gepost op: 24 februari 2007 – 20:22:33
welke minister ziet er dan hhet meest appetijdelijk uit?