Auteur Topic: Both Schoenen Rotterdam  (22680 keer gelezen)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Both Schoenen Rotterdam
Reactie #45 Gepost op: 12 maart 2011 – 19:25:41
Hij was daar aan het helpen op zijn vrije zondag Paulbrussel.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

JN

  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #46 Gepost op: 23 mei 2017 – 15:30:16
Vandaag langs geweest met het doel Pommadier, Renovateur en een riem aan te schaffen bijpassend bij een schoen. Kan natuurlijk allemaal online tegenwoordig, maar met het idee dat ik bij Both ook nog wat advies in kon winnen met betrekking tot kleur, patina e.d., vond ik dit het bezoek wel waard. Zeker aangezien Both één van de weinige, zo niet de enige, zaak is die Saphir 1925 verkoopt in Rotterdam.

Niets was minder waar. De medewerker (volgens mij de eigenaar) was bijzonder kortaf en horkerig. In het korte gesprek met hem heb ik geen greintje klantvriendelijkheid opgemerkt en de verwachte expertise was hierin tevens nergens te bekennen. Heb meteen rechtsomkeert gemaakt zonder aankoop.

Slechte dag of is dit de reden dat de winkel uitgestorven was?

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #47 Gepost op: 23 mei 2017 – 16:03:20
Neem aan dat je met de eigenaar Marco bedoelt, een vrij forse man. Zou me van hem tegenvallen.
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

floriss

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.688
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #48 Gepost op: 23 mei 2017 – 16:10:31
Ik herken dat niet van hem.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

gasgitaartje

  • Gebruiker
  • Berichten: 362
    • Bekijk profiel
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #49 Gepost op: 23 mei 2017 – 16:24:42
Ook wel eens door hem geholpen, fijne kerel, korting en gratis schoenborstel bij m'n aankoop gekregen want student.

Dieter

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.245
    • Bekijk profiel
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #50 Gepost op: 23 mei 2017 – 17:20:23
Ik zou bijna denken dat je iemand anders gesproken hebt. Was de medewerker een wat gezette man?
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.703
    • Bekijk profiel
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #51 Gepost op: 23 mei 2017 – 17:34:10
Ik herken dat niet van hem.

Dit.

Ik zou bijna denken dat je iemand anders gesproken hebt.

En dit.

Superaardige kerel altijd.

guest28724

  • Gast
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #52 Gepost op: 23 mei 2017 – 21:33:26
Ben er nu een aantal keer geweest en altijd vriendelijk te woord gestaan door de eigenaar.

JN

  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #53 Gepost op: 18 juni 2017 – 11:51:52
Naar jullie omschrijving weet ik wel zeker dat ik met Marco heb gesproken, ja.

Om mijn eigen vraag maar te beantwoorden; hij zal wel een slechte dag hebben gehad.

NjD72

  • Gebruiker
  • Berichten: 394
    • Bekijk profiel
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #54 Gepost op: 05 juli 2017 – 00:17:32
Anderhalve week geleden voor het eerst geweest. Wilde weten of ze een paar handgrades naar de fabriek konden opsturen ter reparatie en of ze ook uit de catalogus van Crockett and Jones konden bestellen. Allebei geen probleem. De volgende dag terug gegaan met mijn schoenen en Chilterns besteld. Er werd gelijk naar de fabriek gebeld om te vragen of ze op voorraad waren. Vandaag kon ik ze ophalen. Kreeg er nog een borstel bij. Fijne zaak.