Auteur Topic: Both Schoenen Rotterdam  (22662 keer gelezen)

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #15 Gepost op: 20 november 2006 – 22:07:34
Citaat van: "Rogier"
Citaat van: "cypripedium"
Citaat van: "Rogier"
Citaat van: "cypripedium"
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Marcel"
Ze hebben inderdaad veel C&J, vooral ook veel uit de handgrade lijn. Helaas weinig op de 348 leest.
moet je eens naar S&S gaan, voldoende op de andere leest! vraag migliore maar


Weet je dat zeker? Kan me niet herinneren dat ik veel C&J bij S&S gezien met de 348 leest (behalve de wakefields)....


de standaard modellen op 348 heb ik bij Both gezien zoals de hallam, drumond enz. (ook in suede)

Over de 348 gesproken: ik zag laatst in een folder bij Sir Max een prachtige loafer op die leest. Eduard ging die bestellen, houdt het in de gaten!


@Rogier: bedoel je deze?
http://www.crockettandjones.co.uk/loafers-mertonsu.html

er zijn ook mooie boots op de 348 kijk:
http://www.crockettandjones.co.uk/mensboots-tetbur.html

Volgens mij wel. Maar dan niet in suede!


dan deze?
http://www.crockettandjones.co.uk/loafers-merton.html

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #16 Gepost op: 20 november 2006 – 22:12:26
Volgens mij wel!
This, madame, is Versailles.

Bart

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.016
    • Bekijk profiel
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #17 Gepost op: 20 november 2006 – 22:28:34
Both here I come  :lol:
Stemt rechts en haalt links in

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #18 Gepost op: 20 november 2006 – 22:39:37
Citaat van: "Bart"
Both here I come  :lol:
Doe je wel voorzichtig laatst was de straat daar opgebroken :D
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Bart

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.016
    • Bekijk profiel
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #19 Gepost op: 20 november 2006 – 22:42:05
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Marcel"
Ze hebben inderdaad veel C&J, vooral ook veel uit de handgrade lijn. Helaas weinig op de 348 leest.
moet je eens naar S&S gaan, voldoende op de andere leest! vraag migliore maar


Weet je dat zeker? Kan me niet herinneren dat ik veel C&J bij S&S gezien met de 348 leest (behalve de wakefields)....


Toen ik een paar maanden geleden daar mijn Wakefields heb gekocht, hadden ze geen andere schoenen op de 348 leest. Wel een hele prettige winkel overigens S&S.
Stemt rechts en haalt links in

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #20 Gepost op: 20 november 2006 – 22:44:25
Citaat van: "Bart"
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Marcel"
Ze hebben inderdaad veel C&J, vooral ook veel uit de handgrade lijn. Helaas weinig op de 348 leest.
moet je eens naar S&S gaan, voldoende op de andere leest! vraag migliore maar


Weet je dat zeker? Kan me niet herinneren dat ik veel C&J bij S&S gezien met de 348 leest (behalve de wakefields)....


Toen ik een paar maanden geleden daar mijn Wakefields heb gekocht, hadden ze geen andere schoenen op de 348 leest. Wel een hele prettige winkel overigens S&S.


zonder meer!

Bart

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.016
    • Bekijk profiel
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #21 Gepost op: 20 november 2006 – 23:22:20
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Bart"
Both here I come  :lol:
Doe je wel voorzichtig laatst was de straat daar opgebroken :D


Bedankt voor de tip Gusto, in dat geval neem ik de Hummer  :lol: Waar ik in zo'n ding huren eigenlijk

Wat vinden jullie overigens; kunnen die C&J Merton loafers onder een donker pak. Is het überhaupt wel stijlvol om loafers onder een pak te dragen. Ben benieuwd naar jullie mening.
Stemt rechts en haalt links in

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #22 Gepost op: 21 november 2006 – 08:20:38
Citaat van: "Bart"
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Bart"
Both here I come  :lol:
Doe je wel voorzichtig laatst was de straat daar opgebroken :D


Bedankt voor de tip Gusto, in dat geval neem ik de Hummer  :lol: Waar ik in zo'n ding huren eigenlijk

Wat vinden jullie overigens; kunnen die C&J Merton loafers onder een donker pak. Is het überhaupt wel stijlvol om loafers onder een pak te dragen. Ben benieuwd naar jullie mening.


onder een pak alleen oxford of misschien nog een plain derby!
loafer alleen als je autoverkoper bent in de occasionafdeling
(mijn persoonlijke mening, en die is niet heilig :wink: )

Bart

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.016
    • Bekijk profiel
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #23 Gepost op: 21 november 2006 – 19:46:03
ah, ook nog alleen als in je in de occasionafdeling werkt; erg treffend  :lol:

Ik ben het overigens wel (gedeeltelijk) met je eens, alhoewel ik de laatste tijd ook nog al eens loafers zie onder een pak en dan niet bij de eerste de beste autoverkoper, maar bij, regelijk goed geklede mensen, in het zakenleven. Met name de suede loafers schijnen redelijk populair te zijn om onder een pak te dragen.
Stemt rechts en haalt links in

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #24 Gepost op: 21 november 2006 – 19:50:45
Ik zou ook geen loafers onder een pak dragen! Ik vind het meer een mooie zomerschoen onder een witte broek met een mooi jasje er op! Ik ga ook zeker kijken of ik tegen de zomer aan die C&J's kan kopen. Vette patta's man! :P
This, madame, is Versailles.

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #25 Gepost op: 21 november 2006 – 20:32:09
Citaat van: "Bart"
ah, ook nog alleen als in je in de occasionafdeling werkt; erg treffend  :lol:

Ik ben het overigens wel (gedeeltelijk) met je eens, alhoewel ik de laatste tijd ook nog al eens loafers zie onder een pak en dan niet bij de eerste de beste autoverkoper, maar bij, regelijk goed geklede mensen, in het zakenleven. Met name de suede loafers schijnen redelijk populair te zijn om onder een pak te dragen.


Jazeker Bart!
Als je met beleid combineert kun je een hoop. Stijl biedt een ruimere marge dan de beperkingen van de klassieke opvoeding. Veel mensen vinden dat je instappers onder een pak kunt dragen, terecht! Maar persoonlijk vind ik het niets!
Zo ben ik zelf een fervente liefhebber van brogues! Meestal draag ik onder een pak een zwarte plain oxford. Soms draag ik onder mijn donkerblauwe pak deze chesnut kleurige full brogue. http://www.crockettandjones.co.uk/handgrade-cliffo.html
De meeste SF-ers zullen dit afkeuren. Maar ik vind het wel stoer staan! Zo kan ik tenminste mijn agrarische achtergrond onderstrepen. :wink:  :lol:

Bart

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.016
    • Bekijk profiel
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #26 Gepost op: 21 november 2006 – 20:43:47
Agrarische achtergrond zie ik niet helemaal terug, tenzij je de schoenen in een groene uitvoering draagt  :lol:

Ik draag onder mijn pakken altijd schoenen zonder veters, dat heeft te maken met mijn voorkeur voor monkstraps en mijn aversie tegen het strikken van schoenen (jeugdtrauma denk ik). Ik behoor dus tot de mensen die vinden dat je instappers onder een pak kunt dragen.

Vandaar ook mijn vraag of je loafers; een andere variant van instappers, kunt dragen onder een pak. Ik denk dat ik het zelf niet gemakkelijk zal doen omdat ik een loafer te sportief vind staan. Ik ga dan mee in de stelling van Rogier om loafers onder een zomeroutfit te dragen.
Stemt rechts en haalt links in

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #27 Gepost op: 21 november 2006 – 20:51:18
Citaat van: "Bart"
Agrarische achtergrond zie ik niet helemaal terug, tenzij je de schoenen in een groene uitvoering draagt  :lol:
.


toen de schoenen te lang in de kelder stonden, ging er een laagje mos op groeien, een soort vegetarische patina  :wink:

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #28 Gepost op: 22 november 2006 – 17:27:12

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Both Schoenen Rotterdam
Reactie #29 Gepost op: 22 november 2006 – 17:28:42
Het mooie van die winkel is dat hij er al zo lang staat.Is ook te zien aan de inrichting.
Support your local Mikey Fuoco chapter.