Auteur Topic: Horlogebandjes  (236709 keer gelezen)

Cygnum

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Horlogebandjes
Reactie #540 Gepost op: 18 mei 2014 - 20:19:33
Leuk patroontje, rampzalig materiaal.

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Horlogebandjes
Reactie #541 Gepost op: 18 mei 2014 - 21:22:17
Vind het ontzettende tyfusbanden. Heb hier nog zo'n ding ongebruikt liggen, wat een grafding  :thumbsdown:

Suprageex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Horlogebandjes
Reactie #542 Gepost op: 18 mei 2014 - 21:24:36
Why Steef? Wil je ervan af?

Ik heb hier trouwens nog zo'n nep leren croco'tje liggen voor fixed springbars (dus met clips, gaat ook voor normale springbars ofc), mocht iemand interesse hebben, 10€ & 'ie is van jou.

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Horlogebandjes
Reactie #543 Gepost op: 18 mei 2014 - 21:42:01

18mm Tropic-band.
Als je interesse hebt hoor ik je wel ;)

Tepuhtolk

MrMB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Horlogebandjes
Reactie #544 Gepost op: 18 mei 2014 - 21:45:10
Why Steef? Wil je ervan af?

Ik heb hier trouwens nog zo'n nep leren croco'tje liggen voor fixed springbars (dus met clips, gaat ook voor normale springbars ofc), mocht iemand interesse hebben, 10€ & 'ie is van jou.

Ik heb nog wel een horloge met fixed springbars. Welke breedte heeft de band?

Suprageex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Horlogebandjes
Reactie #545 Gepost op: 18 mei 2014 - 21:51:27
@steef; 18 is te small, zou minimaal een 19 moeten zijn... Wat is er wel mis mee?

@mrMB: 20mm

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Horlogebandjes
Reactie #546 Gepost op: 18 mei 2014 - 21:55:20
Wat er mis mee is? Draagt voor geen meter, vind het gewoon niks.

MrMB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Horlogebandjes
Reactie #547 Gepost op: 18 mei 2014 - 22:43:48
Jammer! Ik heb er een van 18mm nodig.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Horlogebandjes
Reactie #548 Gepost op: 21 november 2014 - 11:18:03
... een hagedissenleren horlogebandje (zwart, plat, glim) voor een smalle pols (16 cm). Wie is de beste leverancier, liefst in Nederland en anders EU? Alvast bedankt.

Toch geslaagd bij amsterdam vintage watches, die hadden precies wat ik zocht, van Kaufmann, voor een alleszins schappelijke prijs. Scheelt me weer online geneuzel.

En uiteindelijk hoefde ik helemaal geen extra kort bandje, shows what I know.

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Horlogebandjes
Reactie #549 Gepost op: 21 november 2014 - 15:36:22
Ik heb het idee dat 'exotisch' leer als hagedis sowieso al in kortere lengtes komt. Misschien omdat het vanuit de producent gezien wordt als vrouwenbandje? Ik moet iig normaal wel het liefst een kort bandje hebben, maar de bandjes die ik voor op de Tank aan het uitproberen was moest ik in normale maat hebben.

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Horlogebandjes
Reactie #550 Gepost op: 21 november 2014 - 19:32:18
Meestal zijn de exotische banden ook dunner, dus je hebt als snel wat meer 'tail'.

Kauffman is wel een mooi merk voor dressier bandjes :)

Ff wat van mijn banden op de foto alleen 24mm, heb een sterke voorkeur voor ammo straps. En natuurlijk de olive green sharkie van Dirk.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Horlogebandjes
Reactie #551 Gepost op: 21 november 2014 - 19:45:35
Ze hadden bij avw ook wel 'echte' vrouwenbandjes maar die waren tikkie te smal (17mm bij de aanzet) en hadden veelal kekke kleurtjes. Andere keer misschien. :)

ozon1969

• Gebruiker
  • Mag ik jou ook een prachtige horlogeband aanmeten?
    • Bekijk profiel
    • OzDLeathers
Horlogebandjes
Reactie #552 Gepost op: 14 december 2014 - 23:50:04
Ik maak sinds enige tijd horlogebanden, op verzoek en op maat. Niet als commercieel bedrijf maar omdat ik er veel plezier aan beleef. Als jullie het leuk vinden zal ik wat extra plaatjes laten zien. Waar het wat mij persoonlijk om gaat is dat het horloge dat ik draag een accessoire is wat best aanwezig mag zijn. Voor mij hoort daar een kwalitatief hoogwaardige band bij. Voor mij persoonlijk kan dat enkel leer zijn.
Bij een op maat gemaakte band heb je de mogelikkheid alle details te bepalen (exacte lengte, kleuren stiksel, etc...) en dat maakt het al snel een unieke band waar je niet snel een tweede van vind.
Deze band maakte ik bijvoorbeeld afgelopen week ;-)[/URL]
Laatst bewerkt op: 15 december 2014 - 02:30:12 door ozon1969

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Horlogebandjes
Reactie #553 Gepost op: 15 december 2014 - 00:18:59
Zonder a te veel reclame te maken... Ik maak horlogebanden voor enkele horloge fora, op verzoek en op maat. Niet als commercieel bedrijf maar omdat ik er veel plezier aan beleef. Als jullie het leuk vinden zal ik wat extra plaatjes laten zien. Waar het wat mij persoonlijk om gaat is dat het horloge dat ik draag een accessoire is wat best aanwezig mag zijn. Voor mij hoort daar een kwalitatief hoogwaardige band bij. Voor mij persoonlijk kan dat enkel leer zijn.
Bij een op maat gemaakte band heb je de mogelikkheid alle details te bepalen (exacte lengte, kleuren stiksel, etc...) en dat maakt het al snel een unieke band waar je niet snel een tweede van vind.
Deze band maakte ik bijvoorbeeld afgelopen week ;-)[/URL]

hoeveel? mooi gedaan idd!
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Horlogebandjes
Reactie #554 Gepost op: 15 december 2014 - 01:09:58
Misschien leuk om een eigen winkelierstopic te krijgen? Ben wel benieuwd naar foto's van hoe je dat maakt eerlijk gezegd!