Auteur Topic: New York  (141654 keer gelezen)

Cornerman

  • Gebruiker
  • Berichten: 698
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
New York
Reactie #30 Gepost op: 26 juli 2006 – 13:43:20
Ik heb in dit hotel gezeten toen ik in NYC was. Is mij prima bevallen.
Vlakbij Times Square in Hell's Kitchen.

http://www.belvederehotelnyc.com
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
New York
Reactie #31 Gepost op: 30 juli 2006 – 20:47:27
http://www.ducasartoria.it/

Nog een leuk NYC adresje voor maatpakken en maatshirts.
Het zit op Madison Avenue
Return to innocence...

Aaron

  • Gast
New York
Reactie #32 Gepost op: 20 oktober 2006 – 22:14:33
Kent iemand een leuk hotel in Manhattan met een budget van maximaal 750 euro voor 2 nachten inclusief tax? De enige eis is dat de kamer 2 losse bedden heeft en geen "king".

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
New York
Reactie #33 Gepost op: 21 oktober 2006 – 10:03:37
Citaat van: "thmeky"
Kent iemand een leuk hotel in Manhattan met een budget van maximaal 750 euro voor 2 nachten inclusief tax? De enige eis is dat de kamer 2 losse bedden heeft en geen "king".


Novotel :wink:
Die heeft altijd van dat soort kamers..
Return to innocence...

Aaron

  • Gast
New York
Reactie #34 Gepost op: 21 oktober 2006 – 22:57:19
Ik laat mijn moeder het hotel wel uitzoeken. Eigenlijk zouden mijn ouders met z'n tweeën gaan, maar mijn vader heeft zijn ticket omgeboekt op mijn naam om verschillende redenen.

We komen vrijdag 17 november in de loop van de dag aan en gaan 's avonds op de 19de terug.

Ik wil gaan lunchen bij Katz's (één van de beste Joodse deli's). Ze hebben daar sandwiches met gigantische hoeveelheden rosbief, kalkoen, pastrami e.d. Het brood dient alleen om het vlees op zijn plaats te houden :wink:.

Als het aan mij ligt brengen we een bezoekje aan Century 21 (dankjewel Jason :)), en we hebben al een boottour geboekt.

Op zaterdagavond wil ik dineren in The Palm One. Zo'n 28 ounce prime aged porterhouse steak lijkt me wel wat :cool: (bijna 800 gram!).

Aaron

  • Gast
New York
Reactie #35 Gepost op: 24 oktober 2006 – 14:10:00

Cornerman

  • Gebruiker
  • Berichten: 698
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
New York
Reactie #36 Gepost op: 24 oktober 2006 – 14:53:31
Veel plezier daar thmeky, en 800 gram is veel kan ik je vertellen ;) Succes ermee!
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

cheukert

  • Gebruiker
  • Berichten: 741
    • Bekijk profiel
New York
Reactie #37 Gepost op: 24 oktober 2006 – 14:58:33
Een echte bikkel gaat toch wel naar een Texas-steakhouse met 36ounces steaks en eet het binnen anderhalf uurtje op, zodat ie niet hoeft af te rekenen :lol:
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Cornerman

  • Gebruiker
  • Berichten: 698
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
New York
Reactie #38 Gepost op: 24 oktober 2006 – 15:00:40
Citaat van: "cheukert"
Een echte bikkel gaat toch wel naar een Texas-steakhouse met 36ounces steaks en eet het binnen anderhalf uurtje op, zodat ie niet hoeft af te rekenen :lol:


Ja   :D  eigenlijk wel he. ;)
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
New York
Reactie #39 Gepost op: 24 oktober 2006 – 17:26:05
Citaat van: "cheukert"
Een echte bikkel gaat toch wel naar een Texas-steakhouse met 36ounces steaks en eet het binnen anderhalf uurtje op, zodat ie niet hoeft af te rekenen :lol:


als het nou een kwartiertje was.. binnen anderhalf uur is toch geen uitdaging voor een malse steak van meer dan een kilo  =P~

Aaron

  • Gast
New York
Reactie #40 Gepost op: 30 oktober 2006 – 19:37:36
Een steak kan er altijd wel in 8) .

Maar heeft iemand enig idee of er outletcenters in NY zijn die merken voeren die hier besproken worden? Wil nog wel een mooie cashmere shawl hebben. De volledige lijst met winkels van Century21 kan ik namelijk nergens vinden

mr_prak

  • Gebruiker
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
New York
Reactie #41 Gepost op: 30 oktober 2006 – 19:40:16
ik vind century 21 eigenlijk een grote tegevaller. Alles is neer gekwakt als bij de HEMA. Echte mooie dingen, van mooie merken heb ik niet kunnen vinden. Als het vergelijkt met de oger haarlem dump of Roermond is het echt 1 grote chaos.

Aaron

  • Gast
New York
Reactie #42 Gepost op: 30 oktober 2006 – 19:50:16
Citaat van: "mr_prak"
ik vind century 21 eigenlijk een grote tegevaller. Alles is neer gekwakt als bij de HEMA. Echte mooie dingen, van mooie merken heb ik niet kunnen vinden. Als het vergelijkt met de oger haarlem dump of Roermond is het echt 1 grote chaos.


Dat wil ik mijn moeder niet aan doen :lol:  :P .

Nog alternatieven?

Is Loehmann's wat?

http://journalism.nyu.edu/pubzone/livewire/archived/a_new_york_city_shoppers_secre/

NY

  • Gebruiker
  • Berichten: 163
    • Bekijk profiel
New York
Reactie #43 Gepost op: 30 oktober 2006 – 22:35:25
Citaat van: "mr_prak"
ik vind century 21 eigenlijk een grote tegevaller. Alles is neer gekwakt als bij de HEMA. Echte mooie dingen, van mooie merken heb ik niet kunnen vinden. Als het vergelijkt met de oger haarlem dump of Roermond is het echt 1 grote chaos.

Helemaal mee eens: ga altijd kijken, maar sta binnen 10 min. weer buiten.

Snob

  • Gebruiker
  • Berichten: 780
    • Bekijk profiel
New York
Reactie #44 Gepost op: 30 oktober 2006 – 22:37:35
Century 21 en Loehmans, zijn zeker de moeite om af en toe eens binnen te stappen. Het is discount spul en je moet geluk hebben met wat ze op dat moment binnen hebben.
Heb er reeds basic cashmere v-neck pulls, purple label shirts, polo shirts, Calvin Klein underwear, etc... gevonden.
Doen als je tijd hebt, want het ligt niet op de tourist route.
Als je heel veel tijd hebt, dagje extra of zo, moet je vast en zeker eens naar Woodbury Commons gaan de outlet op een uurtje rijden van Manhattan - is Maasmechelen Village x100 alles zit er: Polo, Levi's, Calvin, Gap, maar ook Valentino, Missoni, Etro, Tods, Lacoste, etc...
Where has all the glamour gone?