Auteur Topic: Tod's  (113811 keer gelezen)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #45 Gepost op: 03 januari 2005 – 00:18:00
Volgens mij weet ik het al weer maar kan niet op de naam komen.De opening zal wel weer een grote happening worden lijkt me.Geen idee wie er achter zit.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #46 Gepost op: 03 januari 2005 – 00:23:13
Citaat
De PC Hooftstraat bruist van de designwinkels. Het is de snoeppot voor elke voetbalvrouw en soapster. Er ontbrak alleen iets. Louis Vuitton en Gucci zitten er al jaren, maar waar is Chanel?
We hebben er lang op moeten wachten, maar eindelijk heeft ook Chanel een plekje weten te veroveren in de stampvolle PC. In het oude pand van Reflections zal vanaf april 2005 een gloednieuwe Chanel shop haar deuren openen. Het pand bestaat uit twee verdiepingen met ruim 200 m2 aan sappige Chanel lekkernijen, zoals de prêt-à-porter collectie, sieraden, schoenen en accessoires. We moeten de heren teleurstellen, want dit Chanel paradijsje biedt alleen design voor vrouwen.

Met de komst van een Chanel winkel in Nederland is dit alweer boutique nummer 34 die het glamourlabel opent in Europa.


Denk dat het dus een eigen winkel wordt. Vraag me af wat van Wordragen gaat doen. Kan me voorstellen dat twee Chanel winkels binnen een uur rijden niet gewenst is. Chanel heeft een dusdanige aantrekkingskracht dat mensen best bereid zijn te reizen.
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #47 Gepost op: 03 januari 2005 – 00:25:09
Citaat van: "Vodka"
Citaat
De PC Hooftstraat bruist van de designwinkels. Het is de snoeppot voor elke voetbalvrouw en soapster. Er ontbrak alleen iets. Louis Vuitton en Gucci zitten er al jaren, maar waar is Chanel?
We hebben er lang op moeten wachten, maar eindelijk heeft ook Chanel een plekje weten te veroveren in de stampvolle PC. In het oude pand van Reflections zal vanaf april 2005 een gloednieuwe Chanel shop haar deuren openen. Het pand bestaat uit twee verdiepingen met ruim 200 m2 aan sappige Chanel lekkernijen, zoals de prêt-à-porter collectie, sieraden, schoenen en accessoires. We moeten de heren teleurstellen, want dit Chanel paradijsje biedt alleen design voor vrouwen.

Met de komst van een Chanel winkel in Nederland is dit alweer boutique nummer 34 die het glamourlabel opent in Europa.


Denk dat het dus een eigen winkel wordt. Vraag me af wat van Wordragen gaat doen. Kan me voorstellen dat twee Chanel winkels binnen een uur rijden niet gewenst is. Chanel heeft een dusdanige aantrekkingskracht dat mensen best bereid zijn te reizen.
Hij is altijd de enige geweest tot nu toe dan.De p.c heeft natuurlijk een aantrekkings kracht dus zullen een aantal klanten wel naar amsterdam afreisen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #48 Gepost op: 03 januari 2005 – 00:26:45
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Vodka"
Citaat
De PC Hooftstraat bruist van de designwinkels. Het is de snoeppot voor elke voetbalvrouw en soapster. Er ontbrak alleen iets. Louis Vuitton en Gucci zitten er al jaren, maar waar is Chanel?
We hebben er lang op moeten wachten, maar eindelijk heeft ook Chanel een plekje weten te veroveren in de stampvolle PC. In het oude pand van Reflections zal vanaf april 2005 een gloednieuwe Chanel shop haar deuren openen. Het pand bestaat uit twee verdiepingen met ruim 200 m2 aan sappige Chanel lekkernijen, zoals de prêt-à-porter collectie, sieraden, schoenen en accessoires. We moeten de heren teleurstellen, want dit Chanel paradijsje biedt alleen design voor vrouwen.

Met de komst van een Chanel winkel in Nederland is dit alweer boutique nummer 34 die het glamourlabel opent in Europa.


Denk dat het dus een eigen winkel wordt. Vraag me af wat van Wordragen gaat doen. Kan me voorstellen dat twee Chanel winkels binnen een uur rijden niet gewenst is. Chanel heeft een dusdanige aantrekkingskracht dat mensen best bereid zijn te reizen.
Hij is altijd de enige geweest tot nu toe dan.De p.c heeft natuurlijk een aantrekkings kracht dus zullen een aantal klanten wel naar amsterdam afreisen.


Of wel gewoon een scheiding van merksegmenten. Dus dat Amsterdam de wat jongere lijnen doet en van Wordragen zijn ding blijft doen (oudere doelgroep, meer kledinggericht).

Jezus Gusto, we hebben een vrouw op het forum en we praten zowaar over vrouwenzaken :P
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #49 Gepost op: 03 januari 2005 – 00:30:09
Het is dat ik vanmiddag die omheining zag met Hier komt Chanel binnenkort vandaar praten we nu over vrouwen zaken :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Monique

  • Gebruiker
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #50 Gepost op: 03 januari 2005 – 10:45:46
nou ik vind het prima dat jullie over vrouwen zaken praten hoor! blijf dat maar gerust doen kan ik nog wat van leren :D
et charme kun je je een kwartiertje redden. Daarna moet je iets te zeggen hebben.

H. Jackson Brown Jr

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #51 Gepost op: 03 januari 2005 – 11:08:07
Reflections zat er, was een beetje voorganger van Didato? Veel Prada hadden ze.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #52 Gepost op: 03 januari 2005 – 11:29:17
Citaat van: "ruby tuesday"
Reflections zat er, was een beetje voorganger van Didato? Veel Prada hadden ze.


Zijn ze failliet gegaan, gewoon ermee gestopt, of uitgekocht door Chanel?
Sailing, an expensive way to travel for free"

Rijk

  • Gebruiker
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #53 Gepost op: 03 januari 2005 – 11:47:46
Ze zijn failliet gegaan. Trouwens Hermes komt ook in de PC of in de buurt van de PC.

Huey

  • Gast
Tod's
Reactie #54 Gepost op: 03 januari 2005 – 20:06:51
Voor degene die wilde zien hoe mijn Tod's Sneakers er na een weekje flink doorstappen uitzagen...

Nu moet ik wel bekennen dat ze sowieso niet gebouwd zijn om 18km op een dag te lopen. Dat had ik gedaan met een vriend in Parijs, maar was niet helemaal gepland. Anders had ik wel mijn bommels aangedaan ofzo :P

Waarschuwing: High-Res!
Schuin van boven
Onderkant
Neus

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Tod's
Reactie #55 Gepost op: 03 januari 2005 – 20:16:00
Van boven ok, maar onderkant is echt flink aan het slijten geweest zeg :?
Fashion can be bought. Style one must possess.

Huey

  • Gast
Tod's
Reactie #56 Gepost op: 03 januari 2005 – 20:24:59
Citaat van: "Nexus"
Van boven ok, maar onderkant is echt flink aan het slijten geweest zeg :?

Tsja, de zool is ook gewoon zacht leer. Vandaar het comfort. Ze zijn ook meer gemaakt voor Zuid-Frankrijk enzo. Beetje wandelen, uitgebreid lunchen bij de 55, bootje op etc. Niet voor een lange wandeltocht. Ik dacht dat ik slechts een paar km zou gaan lopen. Maar we besloten steeds om door te gaan en dan denk je niet zo snel aan je schoenen  :oops:

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Tod's
Reactie #57 Gepost op: 03 januari 2005 – 21:09:08
Nee idd, dat zou ook niet de bedoeling moeten zijn van schoenen (beperkende factor).
Fashion can be bought. Style one must possess.

Huey

  • Gast
Tod's
Reactie #58 Gepost op: 03 januari 2005 – 21:10:36
Citaat van: "Nexus"
Nee idd, dat zou ook niet de bedoeling moeten zijn van schoenen (beperkende factor).

Je snapt wel wat ik bedoel. Met plain oxfords ga je niet tennissen, met sneakers ga je niet naar een gala en als je bouwvakker bent draag je ook geen schoenen zonder stalen neus ;)

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #59 Gepost op: 03 januari 2005 – 21:16:40
Citaat van: "Huey"
Voor degene die wilde zien hoe mijn Tod's Sneakers er na een weekje flink doorstappen uitzagen...

Nu moet ik wel bekennen dat ze sowieso niet gebouwd zijn om 18km op een dag te lopen. Dat had ik gedaan met een vriend in Parijs, maar was niet helemaal gepland. Anders had ik wel mijn bommels aangedaan ofzo :P

Waarschuwing: High-Res!
Schuin van boven
Onderkant
Neus

Hehe, eindelijk die foto's :P.
Maar die onderkant en neus ziet er wel schrikbarend uit, ook al loop je er een stuk mee, dit mag toch niet gebeuren. Toch nog maar eens nadenken of ik een paar Tod's ga kopen.