Auteur Topic: [Amsterdam] Sir Max  (272495 keer gelezen)

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Sir Max
Reactie #60 Gepost op: 10 april 2006 – 14:00:48
Niet met Sir Max lijkt me. Tenzij hij zelf heeft besloten 1% extra BTW te gaan heffen.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Sir Max
Reactie #61 Gepost op: 10 april 2006 – 15:22:38
Citaat van: "Sergio"
Niet met Sir Max lijkt me. Tenzij hij zelf heeft besloten 1% extra BTW te gaan heffen.



Scherp oog Sergio!!!  =D>
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

Jason

  • Gast
Sir Max
Reactie #62 Gepost op: 10 april 2006 – 16:39:45
Citaat van: "Migliore"
Citaat van: "Sergio"
Niet met Sir Max lijkt me. Tenzij hij zelf heeft besloten 1% extra BTW te gaan heffen.



Scherp oog Sergio!!!  =D>


Niet met Sir Max, ook niet met Crispins. Alleen in Engeland wordt in ponden betaald. Saint Crispins komt uit Roemenië. (Voor de handgemaakt-in-Italië fetisjisten: niet kopen dus). Ze zijn wel mooi..

http://www.saint-crispins.com/

Polishsinstructiesis, ze zijn al eens eerder gepost:
http://www.saint-crispins.com/e_bespoke/index9.html

Napoleon

  • Gast
Sir Max
Reactie #63 Gepost op: 12 april 2006 – 15:35:56
:shock: (van jou kant dan he :))

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Sir Max
Reactie #64 Gepost op: 12 april 2006 – 21:49:10
Citaat van: "jos"
Sir Max is een leuk zaakje. Eduard biedt goede service heeft een fijn karakter en communiceert open.

Ik ga kijken wat Sir Max ervan maakt, en dan kan ik de EGs er ook naar toe brengen.
 
Groetjes,

Jos


Citaat
UpdateTelefoontje gehad van Eduard van Sir Max. Hij heeft mijn schoenen nog eens bekeken, en weet een goedkopere oplossing. "De zolen zijn nog goed, ik kan er ook alleen een nieuwe hak opzetten en een nieuwe leren punt <naam vergeten>."(alleen de punt van de zool is afgesleten)   Kijk: de klant nabellen dat het ook wel goedkoper kan: da's pas service. Helemaal natuurlijk als het ook goed is. Danny zou er ongetwijfeld van gruwen, maar het is stukken goedkoper, en ik zie wel of het goed is of niet.

Groetjes, Jos
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Sir Max
Reactie #65 Gepost op: 03 mei 2006 – 19:55:11
Vandaag weer lekker bij Sir Max geweest...
Allereerst ontvangen met een grote smile van Eduart en een heerlijk kopje cappucino... =P~
Toen uiteraard mijn Green Ladbroke´s gepast en....goedgekeurd... Wat een schitterende schoen en wat een heerlijk merk..
Weer veel mooie schoenen gezien (Wat zijn die goodyear Santoni´s toch gaaf zeg..., en die limited... [-o<  en vooral ook even de Saint Crispins gepast... Wat een formidabele afwerking en fit..... Echte klasse...
En wat mijn dag helemaal compleet maakt is de uitgebreide info over maakwijzen e.d..... Wat een vakman...
Jammer dat ik zo ver af woon :cry:
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Aanbiedingen
Reactie #66 Gepost op: 09 juni 2006 – 16:10:12
Vanaf dinsdag 13 juni heeft Sir Max een aantal speciale aanbiedingen.

Deze speciale aanbiedingen zijn van toepassing op een aabtal modellen van: C&J, Santoni en Carmina.

Bij aankoop van Edward Green krijg je een set cederhouten spanners ter waarde van EUR 69,95,-

Dus voor wie in de buurt woont en nog een mooi paar schoenen nodig heeft waarschijnlijk de moeite waard!!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

Jim

  • Gebruiker
  • Berichten: 70
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #67 Gepost op: 11 juni 2006 – 18:14:22
Dank je wel, Miglore. Ik werd via e-mail op de hoogte gehouden door Sir Max.Ik ben vanmiddag even gaan kijken.Er waren weer een paar prachtige nieuwe schoenen uitgestald.Ik had mijn oog op een paar Santoni's laten vallen, en ben uiteindelijk met 2 paar(special offers €399,- voor Limited Sir Max modellen) en een bestelling(Saint-Crispin's) de deur uitgegaan.Eduard is idd erg kundig en enthousiast, ik krijg de indruk dat hij je nooit zomaar iets zal aansmeren zoals mij toch in verschillende winkels wel is overkomen. Hij  adviseerde mij om eens suede schoenen te proberen van hun nieuwe merk, en liet een voorbeeld zien van schoenen die door een andere klant speciaal waren besteld.Hij heeft mijn voeten exact opgemeten, en daarna een aantal schoenen erbij gehaald om te passen.Hij weet blindelings welke schoen of model het beste bij je voet past.Schitterend!
Ik moet mijzelf wel inhouden als ik daar ben, Ik werk in de buurt, en een aantal van mijn kantoorgenoten herkennen zich daar wel in.Ik weet zeker dat enkelen van hen dinsdag al voor de deur zullen "liggen".Is iemand van Stijlforum al langs geweest?Zo ja, wat is jullie ervaring?

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #68 Gepost op: 11 juni 2006 – 18:54:53
Ik kan hem nog van Shoe and Shirts in maasstricht ook daar was hij een kundig verkoper.Ben van plan om eerdaags eens langs te gaan.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Jim

  • Gebruiker
  • Berichten: 70
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #69 Gepost op: 11 juni 2006 – 23:13:45
Ik zit nu op de bank te ontspannen en te kijken naar mijn nieuwe Santoni's uit de Sale.Ik ben er heel blij mee, ze zitten fantastisch, en ik voel een groot verschil in pasvorm tussen eerder elders aangeschafte Santoni's en de Sir Max-goodyear Santoni's.Ik ben in korte tijd flink opgevoed in schoenkennis door Eduard.Ik ben blij dat er eindelijk eens een winkel in Amsterdam is gekomen van topkwaliteit op het gebied van schoenen. Wie heeft dezelfde ervaring?

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Sir Max
Reactie #70 Gepost op: 11 juni 2006 – 23:38:46
Citaat van: "Jim"
Ik zit nu op de bank te ontspannen en te kijken naar mijn nieuwe Santoni's uit de Sale.Ik ben er heel blij mee, ze zitten fantastisch, en ik voel een groot verschil in pasvorm tussen eerder elders aangeschafte Santoni's en de Sir Max-goodyear Santoni's.Ik ben in korte tijd flink opgevoed in schoenkennis door Eduard.Ik ben blij dat er eindelijk eens een winkel in Amsterdam is gekomen van topkwaliteit op het gebied van schoenen. Wie heeft dezelfde ervaring?


Lees mijn posts maar eens over Sir Max, en mijn posts over mijn Edward Greens (Green topic) die ik bij eduart besteld heb!!
Toppie!! =D>
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

Jason

  • Gast
Sir Max
Reactie #71 Gepost op: 28 juni 2006 – 22:16:15
Vandaag ben ik hier geweest, en het is een superwinkel. Prachtig assortiment (klein maar fijn), en een aardige, lichtelijk bevlogen verkoper die alles van zijn schoenen weet en het graag uitlegt. Hij zag aan me dat ik de merken kende, en dat ik op het stijlforum zit. :-^
Ik heb het nog met hem op het forum gekeken naar de maatschoenen van Bestetti die t4phage heeft gepost, hij kende uiteraard het atelier.

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Sir Max
Reactie #72 Gepost op: 28 juni 2006 – 22:17:44
Citaat van: "Jason"
Vandaag ben ik hier geweest, en het is een superwinkel. Prachtig assortiment (klein maar fijn), en een aardige, lichtelijk bevlogen verkoper die alles van zijn schoenen weet en het graag uitlegt. Hij zag aan me dat ik de merken kende, en dat ik op het stijlforum zit. :-^
Ik heb het nog met hem op het forum gekeken naar de maatschoenen van Bestetti die t4phage heeft gepost, hij kende uiteraard het atelier.


Wat vond hij van Bestetti???
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

Jason

  • Gast
Sir Max
Reactie #73 Gepost op: 28 juni 2006 – 22:19:22
iig mooi gemaakt, wat hij van de modellen vond weet ik niet.

Jason

  • Gast
Sir Max
Reactie #74 Gepost op: 04 juli 2006 – 20:53:42
Vraag vooral ook naar de tien jaar oude Edward Greens van Eduard, werkelijk prachtig, heel mooi voorbeeld van 'echt' patina.