Auteur Topic: Gegevens herenmodezaken...  (168595 keer gelezen)

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Gegevens herenmodezaken...
Gepost op: 10 september 2004 – 11:59:26
Zoals jullie wel zullen weten probeer ik een (eenvoudige) zoeksite voor de betere herenmodezaken op te zetten. Ik probeer veel te zoeken en hoop (ook van zaken) voldoende gegevens te krijgen om de zaken enigszins up-to-date te houden.

Bij deze het verzoek om wijzigingen, foutenm, ontbrekende zaken e.d. hier te posten. Dan kan ik de boel verwerken en hopelijk modeminnend Nederland en kleine dienst bewijzen  :D

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Gegevens herenmodezaken...
Reactie #1 Gepost op: 10 september 2004 – 15:38:50
Geen probleem. Voor de regio Maastricht zal ik het e.e.a. wel in de gaten kunnen houden.

Bij deze m'n eerste wijziging: de Ermenegildo Zegna winkel in de Stokstraat is verdwenen.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Gegevens herenmodezaken...
Reactie #2 Gepost op: 10 september 2004 – 20:46:28
Citaat van: "Nexus"
Geen probleem. Voor de regio Maastricht zal ik het e.e.a. wel in de gaten kunnen houden.

Bij deze m'n eerste wijziging: de Ermenegildo Zegna winkel in de Stokstraat is verdwenen.

Dank je :)

Jammer van de winkel... staat genoteerd.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Gegevens herenmodezaken...
Reactie #3 Gepost op: 11 september 2004 – 01:37:58
Caselli in A'veen kun je ook wel schrappen.

En Caselli Jeans in rembrandthof is al een jaar weg ofzo.
Sailing, an expensive way to travel for free"

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Gegevens herenmodezaken...
Reactie #4 Gepost op: 12 september 2004 – 14:27:28
Gegevens zijn vnl. gebaseerd op aanwezigheid in Gouden Gids en Telefoongids... zijn dus niet echt up-to-date maar dat wist ik al bij zaken in Utrecht :(

Huey

  • Gast
Gegevens herenmodezaken...
Reactie #5 Gepost op: 18 september 2004 – 21:08:02
Citaat van: "Fastcruiser"
Gegevens zijn vnl. gebaseerd op aanwezigheid in Gouden Gids en Telefoongids... zijn dus niet echt up-to-date maar dat wist ik al bij zaken in Utrecht :(


Kom je uit Utrecht?  Ben je weleens bij Chasens geweest? Mooie zaak, maar ik werd er niet echt heel vriendelijk geholpen. Waarschijnlijk omdat ik nogal jong was en dus niet veel te besteden zou hebben ofzo. Desalniettemin heb ik wel wat gekocht daar. Maar dat was puur omdat zulke mooie dingen waren.

Bij Sartoria werd ik dan weer wel gewoon echt goed geholpen. Misschien is het een idee voor je om op je site ook een soort ranking systeem in te voeren voor de klantvriendelijkheid van zo'n winkel.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Gegevens herenmodezaken...
Reactie #6 Gepost op: 18 september 2004 – 21:40:39
Chasens schijnt een heel goed adres te zijn voor Borrelli idd.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Huey

  • Gast
Gegevens herenmodezaken...
Reactie #7 Gepost op: 18 september 2004 – 21:41:24
Citaat van: "Nexus"
Chasens schijnt een heel goed adres te zijn voor Borrelli idd.


Absoluut, maar was niet echt tevreden over de service. Ze zijn wel een stukje goedkoper met Borrelli dan Oger.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Gegevens herenmodezaken...
Reactie #8 Gepost op: 18 september 2004 – 22:58:15
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Nexus"
Chasens schijnt een heel goed adres te zijn voor Borrelli idd.


Absoluut, maar was niet echt tevreden over de service. Ze zijn wel een stukje goedkoper met Borrelli dan Oger.

Da's idd ook belangrijk (service). En laat een Barba (hebben ze bij Sartoria) nu ook weer goedkoper zijn dan 'n Borrelli. Ik moet echt eens naar Naarden :) ('t is alleen zo ver...).
Fashion can be bought. Style one must possess.

kiton

  • Gebruiker
  • Berichten: 142
    • Bekijk profiel
Gegevens herenmodezaken...
Reactie #9 Gepost op: 19 september 2004 – 12:04:03
Citaat
Misschien is het een idee voor je om op je site ook een soort ranking systeem in te voeren voor de klantvriendelijkheid van zo'n winkel.


Ik ben geen voorstander van het invoeren van een algemeen klantvriendelijkheids systeem .Stel er de verkoper bij chasens heeft zijn dag even niet maakt het chasens dan meteen klantonvriendelijk? Hooguit die ene keer, bovendien dat 1 iemand het misschien klantonvriendelijk vind wil nog niet zeggen dat chasens dan per definitie klantonvriendelijk is. Resumé, neem in ogenschouw dat een klantvriendelijkheidssysteem generaliserend en zeer subjectief kan zijn.
l bello č quello che non si vede

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Gegevens herenmodezaken...
Reactie #10 Gepost op: 19 september 2004 – 13:53:30
Citaat van: "kiton"
Ik ben geen voorstander van het invoeren van een algemeen klantvriendelijkheids systeem .Stel er de verkoper bij chasens heeft zijn dag even niet maakt het chasens dan meteen klantonvriendelijk? Hooguit die ene keer, bovendien dat 1 iemand het misschien klantonvriendelijk vind wil nog niet zeggen dat chasens dan per definitie klantonvriendelijk is. Resumé, neem in ogenschouw dat een klantvriendelijkheidssysteem generaliserend en zeer subjectief kan zijn.

Idd.. ik zou zeggen, post je ervaringen gewoon op dit forum. Daar hebben we tenslotte het subforum 'Adressen' voor.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Huey

  • Gast
Gegevens herenmodezaken...
Reactie #11 Gepost op: 20 september 2004 – 15:23:45
Citaat van: "kiton"
Citaat
Misschien is het een idee voor je om op je site ook een soort ranking systeem in te voeren voor de klantvriendelijkheid van zo'n winkel.


Ik ben geen voorstander van het invoeren van een algemeen klantvriendelijkheids systeem .Stel er de verkoper bij chasens heeft zijn dag even niet maakt het chasens dan meteen klantonvriendelijk? Hooguit die ene keer, bovendien dat 1 iemand het misschien klantonvriendelijk vind wil nog niet zeggen dat chasens dan per definitie klantonvriendelijk is. Resumé, neem in ogenschouw dat een klantvriendelijkheidssysteem generaliserend en zeer subjectief kan zijn.


Ik vind het juist eerlijker, zo was ik niet echt te spreken over Chasens. Een ander misschien weer wel. Als je dan een soort cijfer kunt geven dan krijg je na verloop van tijd een vrij eerlijke weergave als er meer mensen hun mening hebben gegeven.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Gegevens herenmodezaken...
Reactie #12 Gepost op: 21 september 2004 – 00:58:38
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Nexus"
Chasens schijnt een heel goed adres te zijn voor Borrelli idd.


Absoluut, maar was niet echt tevreden over de service. Ze zijn wel een stukje goedkoper met Borrelli dan Oger.

Da's idd ook belangrijk (service). En laat een Barba (hebben ze bij Sartoria) nu ook weer goedkoper zijn dan 'n Borrelli. Ik moet echt eens naar Naarden :) ('t is alleen zo ver...).
Moet je vooral doen Sartoria is een mooie en goede zaak zeker een aanrader.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Gegevens herenmodezaken...
Reactie #13 Gepost op: 21 september 2004 – 01:00:21
Citaat van: "gusto napolitano"
Moet je vooral doen Sartoria is een mooie en goede zaak zeker een aanrader.

Ik ga er zeker een bezoekje brengen als ik 'n Barba ga kopen!
Fashion can be bought. Style one must possess.

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Gegevens herenmodezaken...
Reactie #14 Gepost op: 21 september 2004 – 08:30:31
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "gusto napolitano"
Moet je vooral doen Sartoria is een mooie en goede zaak zeker een aanrader.

Ik ga er zeker een bezoekje brengen als ik 'n Barba ga kopen!


In Leiden zijn Barba's pverigens te koop voor 170 Eur bij Allesandro, op de Nieuwe Rijn
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias