Het pak wat Daedalus post is een 10x4.
Wat een piraat
Zeker doen, D. Ben benieuwd! Heb je al een mooi bd-shirt voor eronder...?
Zeker, bd denim hemd Hoe ging de 'regel' ook al weer Carwo? No bd with db?
Michael Anton (Manton), heeft een mooie collectie DB pakken, ze zijn terug te vinden in de WAYWT thread van SF.net.
Citaat van: "Daedalus"Michael Anton (Manton), heeft een mooie collectie DB pakken, ze zijn terug te vinden in de WAYWT thread van SF.net.Is dat die engelse geezer met die grijze mat ? Dat is echt een legend !
Ps. Hoe heet die verbinding (lijkt op een klein koordje) die de piekrever met de kraag verbindt? Het ziet er bij mijn jasje behoorlijk armoedig uit als ik het vergelijk met een db pak van Frog in Suit van LL. (die heeft er meerdere)Citaat van: Frog in Suit
Hoe noemt men deze vorm van double breasted? Het komt uit de collectie van Smalto voor 2009, maar ik heb dergelijke jasjes gezien op illustraties van voor WOI.
Madelios is een grote Parijse winkel voor 'herenmode', vlakbij de Madeleine, waar de geijkte merken worden verkocht (Zegna, Pal Zileri, Boss, Burberry, Paul Smith etc. maar ook Mugler, Smalto, Rykiel): http://www.madelios.com/Betwijfel of het in 1940 een 'atelier' was...
Persoonlijk vind ik double breasted niet mooi. Ik weet niet wat het is, maar ik vind het er gewoon niet mooi uit zien, het jasje zo over de borst getrokken.
Geinig, 3 jaar later vind ik DB top!