Uh nee bedankt, ik hoef geen foto's per PM. Regelmatig bezoek aan SF en een schoenenverzameling groter dan die van mijn vriendin zal menig mens al 'suspect' vinden, maar als ik nog eens fotos van half naakte heren in mijn mailbox krijg ben ik bang dat er nog weinig van mijn hetero status over is

Anyways. Gelijk heb je, camoufleren is zwaar overrated, en menig mens zou er goed aan doen iets meer te trainen... En inderdaad met de werkdruk van deze dagen is het vaak niet te doen. Hoewel ik het zelf op 5 dagen p week probeer te houden, zakt het bij mij vaak ook af naar 2 keer per week.
Maar als je naar het bewegingsniveau, en vooral het voedingspatroon van mening Neerlands kantoorslaafje kijkt dan ben ik blij dat ik er misschien net iets meer stil bij sta.
En fabeljes en sprookjes in de sportwereld... Tsja, die hou je altijd. Veel grondleggers liepen voor de wetenschap uit, die deden gewoon wat leek te werken. Vandaar dat een hoop geen onderbouwing heeft en er veel ruimte is voor kletspraat. In het land der blinden is een eenoog koning... Stukje bij beetje komt er eindelijk een keer wat onderbouwing bij kijken, en weet men soms wat (en waarom) iets werkt, maar een beetje prutsen en aanklooien blijft de heersende maat... Maarja, waar niet?!
Maar om af te sluiten. Ik denk niet dat SF een sport-promoteam nodig heeft. Mocht het er ooit komen, dan vote ik direct op je als hoofd aanvoerder

.
Zo, dan heb ik het off-topic momentje van de dag ook weer gehad.
Nu verder on-topic: Double breasted pakken was het geloof ik...