Bootstrap heb jij geen problemen zoals ik die heb ondervonden met NT shirts? Of hier nooit op gelet?
Het eerste shirt wat ik daar bestelde, een blauw wit gestreepte poplin was perfect op lengte. Eén van de twee shirts van de tweede bestelling, het rood wit gestreepte poplin shirt, heeft daarentegen wel iets te korte mouwen. Dit is vreemd, aangezien in die maat niets gewijzigd is en de stof hetzelfde is.
Te kort is misschien iets te grof gesteld. Er is wel een soort "poefje" stof over boven de manchet van ongeveer 2cm, maar als ik de manchen open knoop, valt de mouw niet echt wat verder over de hand. Dit prefereer ik juist wel, zodat ik bij een beweging niet een opkruipende mouw heb.
Het kan zijn, Orno, dat jij je mouwen versmald hebt, zonder dat de mouw even veel cm langer is gemaakt. Dit wel noodzakelijk, omdat een smaller mouw meer lengte nodig heeft. De mouw gaat dan steeds meer je arm volgen en komt dus lengte te kort. Daarom is 1 cm mouw smaller te compenseren met 1 cm mouw langer. Althans dat is mij uitgelegd bij NT.