dit is hem dus:http://www.barbour.com/Product/profile.asp?productid=1576&activityid=0&departmentid=1&categoryid=69&womens=falseje zou niet zeggen dat het leer is.
Citaat van: "Camiceria"Citaat van: "gusto napolitano"Ik zag zo een type jas nog bij Anson's liggen van het merk R&L voor 179 euro.Bij De Jager dus E 100,00 voor een Barbour. Daar zou ik dan eerder voor kiezen.Vanaf welke maten beginnen de jassen (sorry kan er niets aan doen dat ik zo klein ben )
Citaat van: "gusto napolitano"Ik zag zo een type jas nog bij Anson's liggen van het merk R&L voor 179 euro.Bij De Jager dus E 100,00 voor een Barbour. Daar zou ik dan eerder voor kiezen.
Ik zag zo een type jas nog bij Anson's liggen van het merk R&L voor 179 euro.
Citaat van: "Bachelor"Citaat van: "Camiceria"Citaat van: "gusto napolitano"Ik zag zo een type jas nog bij Anson's liggen van het merk R&L voor 179 euro.Bij De Jager dus E 100,00 voor een Barbour. Daar zou ik dan eerder voor kiezen.Vanaf welke maten beginnen de jassen (sorry kan er niets aan doen dat ik zo klein ben )http://www.barbour.com/Product/profile.asp?productid=1291&activityid=0&departmentid=4&categoryid=74&womens=falseze hebben deze ook in kindermaten. misschien is dat een oplossing voor je?
Citaat van: "Jacob"Citaat van: "Camiceria"Ik ga straks even kijken op de Herengracht hier - ben benieuwd!gewoon niet doen ouweWat heeft Jacob vandaag gekocht op de Herengracht? Precies: Barbour doorgestilt maar dan in het bruin. Superaardige vrouwen die daar staan trouwens; vonden het helemaal geweldig te zien hoe het 'imago' van zo'n jas verandert als j'm laat tailleren
Citaat van: "Camiceria"Ik ga straks even kijken op de Herengracht hier - ben benieuwd!gewoon niet doen ouwe
Ik ga straks even kijken op de Herengracht hier - ben benieuwd!
Citaat van: "Camiceria"Citaat van: "gusto napolitano"Ik zag zo een type jas nog bij Anson's liggen van het merk R&L voor 179 euro.Bij De Jager dus E 100,00 voor een Barbour. Daar zou ik dan eerder voor kiezen.Zag er vanmiddag nog een hangen bij Countryshop de Jager
Tweed dat hebben ze wel veel daar ik zocht eigenlijk een mes.
Citaat van: "gusto napolitano"Tweed dat hebben ze wel veel daar ik zocht eigenlijk een mes.Wilde plannen, kerel
ONTOPIC FORUM BAAS!Echt mooie jas, alleen zag ik die populaire baas van dat populaire magazine quote ermee op een filmpje, trendzetter?
een connaiseeeuuur
Citaat van: "Napoleon"ONTOPIC FORUM BAAS!Echt mooie jas, alleen zag ik die populaire baas van dat populaire magazine quote ermee op een filmpje, trendzetter?Voor mij geen trendsetter draag ze zelf al jaren tijdens de jacht in de kleur groen en voor in de vrijetijd in het blauw van Barbour.
Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Napoleon"ONTOPIC FORUM BAAS!Echt mooie jas, alleen zag ik die populaire baas van dat populaire magazine quote ermee op een filmpje, trendzetter?Voor mij geen trendsetter draag ze zelf al jaren tijdens de jacht in de kleur groen en voor in de vrijetijd in het blauw van Barbour.Wat vind je van een zwarte Barbour met "bontje"Vind ik wat stoerder en toch gekleed in Duitsland ineen country shop gekocht voor € 129,- (jas) bontje in Hillegersberg( woon er niet) voor € 5,- nieuwgroet:de nieuweling
Citaat van: "menno"Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Napoleon"ONTOPIC FORUM BAAS!Echt mooie jas, alleen zag ik die populaire baas van dat populaire magazine quote ermee op een filmpje, trendzetter?Voor mij geen trendsetter draag ze zelf al jaren tijdens de jacht in de kleur groen en voor in de vrijetijd in het blauw van Barbour.Wat vind je van een zwarte Barbour met "bontje"Vind ik wat stoerder en toch gekleed in Duitsland ineen country shop gekocht voor € 129,- (jas) bontje in Hillegersberg( woon er niet) voor € 5,- nieuwgroet:de nieuweling Misschien even voorstellen in het voorsteltopiczwarte barbour met een bontje, ik weet niet goed wat ik me daarbij moet voorstellen, heb je foto's?
wel vet ook deze variant van Hackett