alleen dan niet van een miljard % polyesther
Ik ben op zoek naar de echte Husky jas! Ik weet dat er in Milaan een winkel is in een zijstraat tussen de Spiga en de Montenapoleone, maar kan er op internet niets over vinden. HELP!
kom nooit in Milaan, wel in rome en daar heb ik ze gezien...maar waar???ja dat jachtwinkeltje, hebben hele rare spullen, soms wel aardig, maar koop er verder niets Cami, veel Magee, lijkt mooi is troep.
In Den Haag zit een winkel die dit soort jassen verkoopt: in het straatje waar die mini friet zaak zit.
Citaat van: "Bonne"In Den Haag zit een winkel die dit soort jassen verkoopt: in het straatje waar die mini friet zaak zit.Dat is die winkel van Barbour.
Is dat niet dat zijstraatje bij Fred van Wordragen? (oid)
Citaat van: "Vodka"Is dat niet dat zijstraatje bij Fred van Wordragen? (oid)Als ik het goed heb is dat de Papestraat.
Ik ga straks even kijken op de Herengracht hier - ben benieuwd!
Citaat van: "Camiceria"Ik ga straks even kijken op de Herengracht hier - ben benieuwd!gewoon niet doen ouwe
Ik mis Cordings in 't rijtje
Citaat van: "Jacob"Citaat van: "Camiceria"Ik ga straks even kijken op de Herengracht hier - ben benieuwd!gewoon niet doen ouweToch wel hoorhttp://www.countryshop-dejager.nl/index.php