Citaat van: "Merlino"Ja die krijg je blijkbaar als je geen www. ervoor zet ze hebben geen online shop meer
Ja die krijg je blijkbaar als je geen www. ervoor zet
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Merlino"Ja die krijg je blijkbaar als je geen www. ervoor zet ze hebben geen online shop meer Dus je kan fluiten naar je tassie?
Citaat van: "Merlino"Ik vind nog steeds één van die tassen op scuoladelcuoio.it erg mooi, maar als ik die wil bestellen zitten er verzendkosten van 50€ aan vast Dat is nogal ja.. maarja wel een mooi excuus om dat een weekendje te plannen om er naartoe te gaan
Ik vind nog steeds één van die tassen op scuoladelcuoio.it erg mooi, maar als ik die wil bestellen zitten er verzendkosten van 50€ aan vast
Voor wat minder 'hippe' tassen:Swaine Adeney tassen zijn bij www.englishhall.com wat goedkoper
Klopt, maar dat is niet zo gek. Op dat gebied is er maar één winkel in Nederland en maar een paar in de wereld. De eigenaar is erg aardig, ik gun het hem graag dat een paar sf'ers zijn winkel ontdekken, met wat hulp van mij.
wanneer kom leathershop.it nou weer online? daar hebben ze mooie tassen voor super prijzen!
Citaat van: "Napoleon"wanneer kom leathershop.it nou weer online? daar hebben ze mooie tassen voor super prijzen!volgens mij is ie weer online, mooi spul daar. Ik ga binnenkort maar een een mooie tas bestellen plus matching riem.Nexus bevalt jou tas je nog steeds?
Citaat van: "Patrick Bateman"Citaat van: "Napoleon"wanneer kom leathershop.it nou weer online? daar hebben ze mooie tassen voor super prijzen!volgens mij is ie weer online, mooi spul daar. Ik ga binnenkort maar een een mooie tas bestellen plus matching riem.Nexus bevalt jou tas je nog steeds?Ja hoor, handvat heeft wel wat slijtage, is niet meer zo mooi (valt wel wat aan te doen denk ik). Maar voor dat geld...
Op de nieuwezijds kolk in Amsterdam is een zaak die alleen hoogwaardige leren tassen repareert. Volgens de eigenaar (eenmanzaak) is hij de laatste in Nederland die dit doet.
Citaat van: "cypripedium"Op de nieuwezijds kolk in Amsterdam is een zaak die alleen hoogwaardige leren tassen repareert. Volgens de eigenaar (eenmanzaak) is hij de laatste in Nederland die dit doet. Da's dus niet zo: er is ook nog een vrouw die dit doet - staat ergens op dit forum vernoemd - via de eigenaar van http://www.fitzroy-everest.nl/Ah, ik heb heur al : http://castor.hwigroup.com/stijlforum/forum/viewtopic.php?t=1252www.tassenmakerijvanziel.nlEr is ook een schoenhersteler in NL die graag doet geloven dat hij de enige is die dit nog op ambachtellijke wijze doet -- jammer voor hun dat SF dit soort gejok onthult...
Citaat van: "Solitarias"Citaat van: "cypripedium"Op de nieuwezijds kolk in Amsterdam is een zaak die alleen hoogwaardige leren tassen repareert. Volgens de eigenaar (eenmanzaak) is hij de laatste in Nederland die dit doet. Da's dus niet zo: er is ook nog een vrouw die dit doet - staat ergens op dit forum vernoemd - via de eigenaar van http://www.fitzroy-everest.nl/Ah, ik heb heur al : http://castor.hwigroup.com/stijlforum/forum/viewtopic.php?t=1252www.tassenmakerijvanziel.nlEr is ook een schoenhersteler in NL die graag doet geloven dat hij de enige is die dit nog op ambachtellijke wijze doet -- jammer voor hun dat SF dit soort gejok onthult...Soli, dank voor de reacte! Ik vroeg me inderdaad af of zijn verhalen waar zijn. Nu weet ik weer meer. Mensen die echt uniek of bijzonder zijn lopen dit van hunzelf meestal niet te verkondigen.
Voor de fanatiekelingen zijn er aanstaande vrijdag in de Stapelgekke Dol Gestoorde dagen van de Bijenkorf aardig wat Bric's tassen en trolley's in de 'bonus'. Bijvoorbeeld: Trolley 'normaal': van EUR 169,95, voor EUR 99,00. Ik lig donderdagavond met mijn slaapzak voor de deur...
Citaat van: "Camiceria"Voor de fanatiekelingen zijn er aanstaande vrijdag in de Stapelgekke Dol Gestoorde dagen van de Bijenkorf aardig wat Bric's tassen en trolley's in de 'bonus'. Bijvoorbeeld: Trolley 'normaal': van EUR 169,95, voor EUR 99,00. Ik lig donderdagavond met mijn slaapzak voor de deur... Aangezien ik niet in de positie ben om te rennen, neem ik aan dat je ook even een tasje voor mij mee kunt nemen?
Stelletje attesten