Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (gelezen 497892 keer)

Gaja

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
« Reactie #2040 Gepost op: 11 september 2008, 16:42:43 »
Zijn dat wollen broeken?

Ja, zijn wollen broeken. Net ook even in mijn handen gehad. Mooie broek en voor dat geld (idd 79 e) een goede koop. Wel wat aan de zware kant voor het gevoel. Maandag als ik tijd heb maar eens bij de nieuw SS in Utrecht kijken en eens passen.
Life is too short to drink bad wine

TBD

• Board Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #2041 Gepost op: 11 september 2008, 16:45:45 »
Laat even weten wat de fit is als je wilt. Ben weer op zoek naar een wollen grijze broek na het ter ziele gaan van mijn wollen grijze incotex....

paulbrussel

• Senior Member
  • *
  • Raymond Roussel
    • Bekijk profiel
« Reactie #2042 Gepost op: 11 september 2008, 23:13:19 »
terloolaan,
Paulbrussel, heb jij ook je favoriete winkels in en rond de Louizalaan - Zavel?
Niet echt favoriete zaken, maar ik loop geregeld binnen bij de zaken op met name de Waterloolaan (Zegna, Armani) en Crossword en ook wel eens Domingo. Verder ook wel de Dansaertstraat.
L'incurie de la toilette est un suicide moral (Honoré de Balzac, in: Le traité de la vie élégante).

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #2043 Gepost op: 14 september 2008, 11:37:58 »
Iemand ervaring met de nieuwe collectie SS overcoats van wol/cashmere? was onlangs in Den Haag en ze zagen er wel oke uit

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #2044 Gepost op: 14 september 2008, 14:21:16 »
Ja, Don. Hij is er erg tevreden over.

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #2045 Gepost op: 15 september 2008, 15:12:23 »
Die wollen broeken zijn trouwens erg fijn, heb ze zaterdag gepast.

Overjassen zijn ook erg mooi, de fit was erg goed, wordt mn eerstvolgende aankoop denk ik.

Fay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #2046 Gepost op: 17 september 2008, 15:05:51 »
Heeft iemand trouwens enig idee wat SS met winkels in Litouwen doet? Zal wel te maken hebben met een toevallige connectie daar, want het lijkt mij nou niet een plek die direct in je opkomt als je nadenkt over het uitbreiden van je Neerlandse pakkentoko...
Zou de prijs daar ook aangepast zijn aan de lokale inkomens ;)? Of werkt men daar vooral met een Outlet, waar ze de restjes uit Nederland verkopen?

Suitsupply was aan het bekijken of de formule te franchisen (of is het franchisesen?) is en toen kwam er een betrouwbare partij uit Litouwen in beeld om de eerste test uit te voeren. De eigenaren zijn oud Shell medewerkers en commerciëel erg sterk. Daarnaast hadden ze een groot netwerk. Vooral het maatwerk liep erg hard in het begin, voor zover ik weet nog steeds maar iets minder.

Timothy

• Senior Member
  • *
    • Bekijk profiel
    • Ecstatical
« Reactie #2047 Gepost op: 18 september 2008, 00:21:53 »
Er zit jaar in de 'studenten box' weer een kortingsbon van Suit Supply.
Weet iemand of de korting ook geldig is op andere items dan een pak ?
Heb namelijk interesse in een Wol/Cashmere overjas ( x2) ;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

InMotion

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #2048 Gepost op: 18 september 2008, 00:30:06 »
Er zit jaar in de 'studenten box' weer een kortingsbon van Suit Supply.
Weet iemand of de korting ook geldig is op andere items dan een pak ?
Heb namelijk interesse in een Wol/Cashmere overjas ( x2) ;)

Volgens mij is de bon alleen geldig voor pakken die normaal 240 euro zijn. Ik hoorde het van een klasgenootje die zo'n doos had dus helemaal zeker weten doe ik het niet!

Timothy

• Senior Member
  • *
    • Bekijk profiel
    • Ecstatical
« Reactie #2049 Gepost op: 18 september 2008, 00:36:44 »
Ik kreeg net een euforisch smsje van Il Ragazzo ;)
Die overigens een hele mooie wollen SS broek heeft gekocht gisteren (die licht grijze...)

Maar als die 30% ook geldig is op jassen dan is dat heel mooi ;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Bram

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #2050 Gepost op: 18 september 2008, 09:28:42 »
Gisteren even binnengelopen bij SS Utrecht. Ziet er prima uit die winkel en scheelt een hoop reistijd. Ze vertelden me daar dat ze vanaf oktober ook schoenen gaan verkopen voor ongeveer 180e.

J

• Senior Member
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2051 Gepost op: 18 september 2008, 09:33:19 »
Ze vertelden me daar dat ze vanaf oktober ook schoenen gaan verkopen voor ongeveer 180e.

Heb er een paar boots van gezien, mooi patina.

Bram

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #2052 Gepost op: 18 september 2008, 10:48:11 »
Er stonden alvast wat schoenen daar die er idd best mooi uitzagen. Begin oktober maar is een paar passen om te kijken of het wat is. Gisteren ook meteen maar even de lichtgrijze wollen broek besteld. Blijkbaar een populaire broek, is al in veel vestigingen in maat 44 weg.

J

• Senior Member
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2053 Gepost op: 18 september 2008, 13:25:30 »
Er stonden alvast wat schoenen daar die er idd best mooi uitzagen.

Ah, oké. Ik zag ze bij een insider aan de voet. Ben ook benieuwd naar de andere modellen dan de Chelsea boot die ik heb gezien.

Clay

• Board Moderator
  • Senior Member
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2054 Gepost op: 18 september 2008, 17:02:37 »
Benieuwd wat voor schoenen het worden.. Maar zal wel niveau Praeses/Giorgio zijn, gezien de prijs.

dech

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #2055 Gepost op: 18 september 2008, 19:55:36 »
In groningen zijn rondom de suit supply iig voldoende mooie schoenen te vinden.  =D>

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #2056 Gepost op: 19 september 2008, 00:08:19 »
Zou mooi zijn als het nog iets boven Preases of Giorgio weet uit te komen, dat ze prijs kwaliteitstechnisch top zijn. Net zoals bij de pakken.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

J

• Senior Member
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2057 Gepost op: 19 september 2008, 00:24:03 »
Ik denk dat de kwaliteit wat hoger is dan van bijvoorbeeld Giorgio, als ik zo kijk naar andere schoenenmerken waarin de leverende zaak 'doet'.

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #2058 Gepost op: 19 september 2008, 10:59:01 »
Toen ik bij de opening van de 25ste toko (Utrecht) was heb ik die schoentjes ook gezien: Net spul. Goodyear. Zag er best goed uit.

Rogier

• Senior Member
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2059 Gepost op: 19 september 2008, 11:52:59 »
Er stonden alvast wat schoenen daar die er idd best mooi uitzagen. Begin oktober maar is een paar passen om te kijken of het wat is. Gisteren ook meteen maar even de lichtgrijze wollen broek besteld. Blijkbaar een populaire broek, is al in veel vestigingen in maat 44 weg.
Je moet blij zijn dat ze überhaupt m44 verkopen. :lol: ;)
This, madame, is Versailles.

Asperge

• Nieuwe gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #2060 Gepost op: 22 september 2008, 12:39:51 »
Ik ga als het goed is vrijdag een cut to the bone pak aan laten meten bij SS Rotterdam, als ik het zo lees is dat voor een student de beste keus qua prijs/kwaliteit. Klopt dit?

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #2061 Gepost op: 22 september 2008, 13:18:21 »
Wat betreft mtm wel ja, denk ik.

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #2062 Gepost op: 23 september 2008, 12:45:55 »
Ik ga als het goed is vrijdag een cut to the bone pak aan laten meten bij SS Rotterdam, als ik het zo lees is dat voor een student de beste keus qua prijs/kwaliteit. Klopt dit?

Ja het is de beste keus. Vandaag ga ik een kameraad begeleiden bij het aanschaffen van zijn eerste pak;)
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

Topdude

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #2063 Gepost op: 23 september 2008, 16:11:05 »
vanmiddag even langs de a2 gestopt bij SS Zaltbommel.
Volgens verkoopster nog niet alles binnen. Schoenen hebben ze daar in elk geval niet. Of die kwamen onbekend.
Nog de inmiddels al aardig populaire wollen broek gepast. Helaas niet in mijn maat voorradig. (lengtemaat) Gaat 10 dagen duren vooraleer die broek ter plekke is. Dan nog maar eens kijken.

stefanvg

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #2064 Gepost op: 23 september 2008, 18:41:12 »
Zaterdag even binnengesprongen bij de SS in Antwerpen. Wat een ontdekking! Me happy!  O:)

Vandaag dan langsgeweest in Maasmechelen bij de SS en deze vergeleken met andere kostuums daar van Hugo Boss en dergelijke. Voor dat net ietsje meer is de SS in Antwerpen toch de beste keuze voor een maatpak volgens mij.

Volgend maandloon zal goed gespendeerd worden. Ik zoek immers een tiental hemden en drie pakken en nog een paar accessoires om een nieuwe basis aan te leggen.

Oh ja, zaterdag ook langsgeweest bij die scheerwinkel in Antwerpen. Double straight razor met oude scheercrème en dassen borsteltje is fantastisch! Eindelijk kunnen scheren met precisie!

Een gelukkig man.

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #2065 Gepost op: 23 september 2008, 19:53:08 »
vanmiddag even langs de a2 gestopt bij SS Zaltbommel.
Volgens verkoopster nog niet alles binnen. Schoenen hebben ze daar in elk geval niet. Of die kwamen onbekend.
Nog de inmiddels al aardig populaire wollen broek gepast. Helaas niet in mijn maat voorradig. (lengtemaat) Gaat 10 dagen duren vooraleer die broek ter plekke is. Dan nog maar eens kijken.

De ietwat oudere man die bij de SS Zaltbommel werkt heeft me 2 keer heel goed geholpen. Leuk ook dat hij een keertje begon te zeiken over de Oger verkopers met hun hoogwaterpijpen waarmee ze "gigantisch voor lul liepen"  :-D

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #2066 Gepost op: 23 september 2008, 21:06:07 »
Goeie gozer ja  :wink:
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Topdude

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #2067 Gepost op: 24 september 2008, 16:58:57 »
Wat oudere man niet gezien.
Wel een Turkse (?) dame. Een stevige dame met lang donker haar en de kleermaker aan het naaimachien.

Asperge

• Nieuwe gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #2068 Gepost op: 28 september 2008, 14:20:28 »
Nou vrijdag dus naar de SS in Rotterdam geweest voor een CTTB pak. Aangezien het mijn eerste echte pak is ben ik voor degelijk antraciet grijs 2 knoops gegaan. Goed voor vele gelegenheden. Mooie lichtroze voering. Ben erg goed geholpen (door Marcel) en voelde me goed op mijn gemak. Ben benieuwd naar het resultaat maar moet helaas nog tot half november wachten. Foto's tegen die tijd!

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #2069 Gepost op: 28 september 2008, 15:06:20 »
Gisteren in Utrecht mijn RtW unconstructed cashmere-wol 2,5-knoops jasje opgehaald:

Een heerlijk zacht en soepel stofje:

Het jasje is verder niet verbouwd, zat meteen goed. Bodyshot komt wel een keer in het WDDHV-topic.